Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 28, 2024, 09:44:40 πμ
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ρωμανος Νικος  (Αναγνώστηκε 36788 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
sac
Επισκέπτης
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 05:59:01 μμ »

Ανάργυρε, όταν λες "θολοκουλτουριάρηδες" εννοείς τον Μυταρά;;;;;

Ο Γρηγορόπουλος κωλόπαιδο ήταν και ο Ρωμανός το ίδιο. Επειδή τον δολοφόνησε ένας αστυνομικός, δεν παύει να είναι κωλόπαιδο.
Καταγράφηκε
nikos11
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1331


Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:01:30 μμ »

Τι καλά τα λέμε με το λάπτοπ στην αγκαλιά στον καναπέ, με τα ψίχουλα και τα λάδια πάνω στο πληκτρολόγιο... Όλα καλά!
Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω άποψη, αλλά την κρατάω για εμένα και αυτούς που μπορώ να μιλήσω και να αντιπαρατεθώ ζωντανά, καθώς πιστεύω ότι δεν προσφέρεται για διαδικτυακή αντιπαράθεση. Ξέρεις, γράφω για να απαντήσω σε κάτι, έχουν γράψει άλλοι πέντε, πάει αλλού η κουβέντα, κλπ... Θέλεις όμως να αναλύσεις λίγο περισσότερο το παραπάνω σχόλιο, γιατί σε καναπέ δεν κάθομαι, και ψίχουλα και λάδια δεν έχει το πληκτρολόγιό μου Κλείσιμο ματιού;
Ωραία. Αν συμφωνούσα με τις πράξεις του Ρωμανού, θα τις έκανα κι εγώ. Θα λήστευα τράπεζες όχι μια φορά, αλλά πολλές. Δε θα τις επικροτούσα μόνο.

Με αυτό στην άκρη, ο Ρωμανός μπήκε μέσα για ληστεία. Του επέτρεψαν, όπως και σε άλλους κρατούμενους, να δώσει εξετάσεις. Σωφρονισμός λέει κοκ. Οκ. Ο Παπούλιας δίνει χειραψίες στους επιτυχόντες και αυτός αρνείται. Δίνουν επίσης 500ρικα και επίσης αρνείται. Σημειωτέον ότι με βάση νόμους του κράτους θα επιτρεπόταν στο Ρωμανό να σπουδάσει, ψηφισμένους από αυτούς που σώζανε τις τράπεζες, που επίσης κατακλέβουν τον κόσμο.

Αν ήταν κάποιος άλλος δηλαδή εγκληματίας, τώρα θα γυρόφερνε στα αμφιθέατρα. Και τις χειραψίες του θα είχε κάνει και τα 500 ευρώ θα είχε πάρει. Το κράτος είναι αυτή τη στιγμή που καταπατά νόμους του με βάση την ιδεολογική ταυτότητα του κρατούμενου και κανέναν άλλο λόγο. Νομικός πολιτισμός λέγεται το να είναι όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο.

Βέβαια, δε λέγεται Χριστοφοράκος π.χ.

Ούτε σημαίνει ότι όποιος δηλώνει αναρχικός πρέπει να ζει σαν ερημίτης, επειδή το κράτος έμεινε από την εποχή του Διαφωτισμού να καλύπτει βασικές ανθρώπινες ανάγκες.

Σ' ένα κράτος που σε έχωνε μέσα για χρέη 5.000, άσχετα αν έχανες τη δουλειά σου κι έπρεπε να πληρώνεις χαράτσια επομένως, θα μπορούσες αν αντιμιλήσεις σε κάποιον που δε γουστάρει, να σου κοπούν άδειες κατά το δοκούν. Και κάθε προηγούμενο νομικά είναι ένα προηγούμενο. Ξεκινάει από τους Ρωμανούς και φτάνει στους υπόλοιπους.

Για τα λάδια και τα ψίχουλα λοιπόν, νομίζω ότι για όλα όσα φταίνε αντί να κοιτάμε αλλού, βρήκαμε απ' την όποια βολή μας απέμεινε, να κανιβαλίσουμε το Ρωμανό και να ευχηθούμε ψόφο. Που ναι μεν είναι πλουσιόπαιδο, θα μπορούσε να μοστράρει το τελευταίο I phone δε. Η συμφωνία ή η διαφωνία με τις πολιτικές του απόψεις είναι άλλο θέμα, αλλά το να εκφράζονται τα περί ψόφου, άλλα δείχνουν...
Γιώργο, 1ο λάθος, αναφέρεσαι γενικά και όταν το κάνεις να θυμάσαι ότι μπορεί να πέσεις και εσύ θύμα γενίκευσης. Όποιος κάθεται στον καναπέ είναι τι; Όποιος έχεις ή δεν έχει ψίχουλα στο laptop είναι τι;

2ο λάθος, όποιος εκφράζει άλλη άποψη είναι φασίστας Λύπη. Μάλλον δε γνωρίζεις και δε σου εύχομαι να γνωρίσεις τι πάει να πει φασισμός. Σου συνιστώ, ειδικά όταν γράφεις, να χρησιμοποιείς τις λέξεις με μεγαλύτερη σύνεση.

3ο λάθος, μπλέκεις πολλά άσχετα πράγματα, Παπούλιας, χειραψία, 500άρικο, σώζω τράπεζα, κατακλέβω κόσμο, Χριστοφοράκος, χαράτσι, ψόφος, iphone, κ.α., για να κάνεις λογικά άλματα. Γιατί δεν καταλήγεις κατ' ευθείαν εκεί που θέλεις; Όμορφα και απλά. Πρέπει ή δεν πρέπει να βγει έξω για αυτό και αυτό το λόγο.

4ο λάθος, με βάση το νόμο του κράτους που αναφέρεις, δε βγαίνεις αυτόματα έξω, αποφασίζει δικαστικό συμβούλιο ή κάτι τέτοιο. Και αυτοί αποφάσισαν ότι για συγκεκριμένους λόγους δεν πρέπει να πάρει άδεια. Τελεία και παύλα. Τι πρέπει να γίνει δηλαδή κατά τη γνώμη σου;

Ας σταματήσω, γιατί μπαίνω στον πειρασμό να γράψω και άλλα και σκέψου να είχα και σκοπό να ασχοληθώ με το θέμα Αναποφασιστικότητα.

Φιλικά, Νίκος
Καταγράφηκε
sac
Επισκέπτης
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:02:24 μμ »

Ο Ρωμανος ειναι για τον ενα αναρχικος για τον αλλο ειναι επαναστατης ειναι κλεφτης ειναι κωλοπαιδο ειναι πλουσιοπαιδο,εγω λεω  οτι ειναι ανθρωπος και εχει δικαιωματα οτι κι αν εκανε,ετσι λενε οι νομοι.Πως θα σωφρονιστει με μπουνιες και κλωτσιες η οπως παρακατω?
[url=http://www.newsbeast.gr/world/arthro/467905/fulakes-pede-asteron/]]http://www.newsbeast.gr/world/arthro/467905/fulakes-pede-asteron/]http://www.newsbeast.gr/world/arthro/467905/fulakes-pede-asteron/
αραγε οι σκανδιναβοι ειναι βλακες?


Αν πληρώνεις εσύ, δεν έχω αντίρρηση. Εγώ γιατί να πληρώνω φόρους για ένα κωλόπαιδο;;;;
Καταγράφηκε
dimitris1980
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3369



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:05:04 μμ »

Ανάργυρε, όταν λες "θολοκουλτουριάρηδες" εννοείς τον Μυταρά;;;;;

Ο Γρηγορόπουλος κωλόπαιδο ήταν και ο Ρωμανός το ίδιο. Επειδή τον δολοφόνησε ένας αστυνομικός, δεν παύει να είναι κωλόπαιδο.
Σου εφαγε λεφτα ,σου έκανε κανένα κακό?Απορία?? Δεν ντρέπεσαι λίγο να λες κωλοπαιδο ένα νεκρο παιδι? Φυσικα για σενα ο δολοφόνος είναι κυριος.
Καταγράφηκε
sac
Επισκέπτης
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:06:56 μμ »

Ανάργυρε, όταν λες "θολοκουλτουριάρηδες" εννοείς τον Μυταρά;;;;;

Ο Γρηγορόπουλος κωλόπαιδο ήταν και ο Ρωμανός το ίδιο. Επειδή τον δολοφόνησε ένας αστυνομικός, δεν παύει να είναι κωλόπαιδο.
Σου εφαγε λεφτα ,σου έκανε κανένα κακό?Απορία?? Δεν ντρέπεσαι λίγο να λες κωλοπαιδο ένα νεκρο παιδι? Φυσικα για σενα ο δολοφόνος είναι κυριος.

Εγω το παιχνιδάκι σου δεν το παίζω παλικάρι μου.Βρες κανέναν που να έχει όρεξη αν και δεν πιστεύω να βρεις καποιον
Καταγράφηκε
dimitris1980
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3369



Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:16:36 μμ »

Καλά κάνεις και δεν το παίζεις άπλα παραμένεις ένας Μεγάλος Μ για μένα και για αρκετούς άλλους .Ο μόνος χαρακτηρισμός που ταιριάζει σε  κάποιον που λέει ότι καλά έκαναν και σκότωσαν ένα παιδί είναι το παλιό σκουληκαντέρα
Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:27:51 μμ »

Για αυτα τα θεματα εχω αναφερθει κατα το παρελθον και κατηγορηθηκα απο καποιους σαν Φασιστας -Χουντικος κτλ κτλ.
Κατα εμενα ΚΑΚΩΣ το κρατος επιτρεπει και γινωνται καθε χρονο αυτα τα ευτραμπελα!!
Κακως το κρατος αφηνει το καθε αποβρασμα της κοινωνιας να σπαει αυτοκινητα-καταστηματα (αθωων πολιτων που ισως αυριο να μην μπορουν να τα ξανανοιξουν-ξαναγορασουν)  , να καταστρεφει δημοσια περιουσια και μετα να καλειτε ο καθε νομιταγησ πολιτης να πληρωσει τα σπασμενα .
Σε αλλες εποχες (πριν την δημοκρατια μας) κανενα καθηκι δεν θα εκανε αυτα που γινωνται εδω και χρονια.
Η δημοκρατια οπως την ειδαν μερικοι μερικοι κατεστρεψε ολο τον κοσμο διοτι πιστευαν και πιστευουν μερικοι οτι εχουν το ελευθερο να κανουν οργια διχως να σκεφτωνται τις συνεπιες που εχουν αυτα σε αλλους συμπολιτες!

Δεν θα πω περισσοτερα , , , ,

Το μονο που με ενδιαφερει ειναι αυτη η Αραβιδα που ακουσα , εαν δεν την θελει κανενας απο τους δυο εμπλεκομενους ας την στειλετε δωρο σε εμενα να την κοιταω καθως θα τρωω την καραβιδα μου να μου ανοιξει λιγο περισσοτερο η ορεξη !!!  Σαρκασμός
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
nestor34
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1480


Είμαι ένας Αναρχικός συλλέκτης νομισμάτων!


Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:45:26 μμ »

το κράτος δεν είναι οτι αφήνει να συμβαίνουν αυτά, απλά ΔΕΝ μπορει να τα βάλει με ΣΙΑ, ΣΩΡΡΟΣ, ΜΚΟ κλπ.
Εδώ ολόκληρος Πούτιν και συναντά δυσκολίες.
Σας διαφεύγει το παρασκήνιο, όπως και σε μένα, οπότε, τουλάχιστον ας μην γίνουμε εθελοντές-πιόνια (για κανέναν ###### δεν θυσιάζομαι).
Μέχρι τώρα δήλωνα αναρχικός, μετά τα τελευταία γεγονότα ψάχνω άλλον τίτλο (βαρύγδουπο).
Καταγράφηκε
SVcollector
Διαχειριστής
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3538


Σόλωνος 18, T:210 3644276-8088364


Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:50:30 μμ »

Σεβασμός στους νεκρούς....

Καταγράφηκε

Κώστας 1979
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1002



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 06:55:58 μμ »

Ηρεμια κυριοι,για αλλη μια φορα απο αλλου ξεκινησε η συζητηση και αλλου κατεληξε(και παρατραβηχτηκε).
Καταγράφηκε

Si vis pacem,parabellum.
p_floyd1
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395


Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:19:24 μμ »

ένα πάμπλουτο κωλόπαιδο που δεν  ήξερε πως να περνά την ωρα του
http://www.hellas-now.com/2014/12/blog-post_675.html?m=1


Δεν με ενοχλει που ειναι παμπλουτος με ενοχλει που ενω δηλωνει "αναρχικος" , πρασπαθει να χρησιμοποιησει ως ασπιδα τους νομους του κρατους , του οποιου τους νομους πολεμα . Αν ξεκινησει απργια δειψας και ψοφησει σε 3 μερες . Θα τον παραδεχθω , τοτε θα πιστεψω οτι ειναι ενας ρομαντιος επαναστατης .
κι εγώ,φυσικά η κοινωνική ευαισθησία δεν είναι προνόμιο των ¨φτωχών κι αδικημένων" μόνο,αλλά όλων κι έτσι πρέπει να ναι,όμως εκ των πραγμάτων όταν κάποιος έχει μεγαλώσει μέσα σ όλα τα καλά του Θεού δεν  μπορεί να ανήκει σ αυτόν τον χώρο γιατί του είναι άγνωστος.
  Προσωπικά προτιμώ άλλου είδους "επαναστάτες" που με τον λόγο τους μπορούν να αφυπνίσουν συνειδήσεις και να διευρίνουν πνευματικούς ορίζοντες γιατί μόνο έτσι πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή.
  Το θέμα είναι βαθιά κοινωνικοπολιτικό και θα κουράσει με περισσότερη ανάλυση.
  

  
Καταγράφηκε
lucky_louk
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1282



Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:24:51 μμ »

  Δεν θα λάβω καμία θέση, απλά θα πω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα της άποψής του. Δεν με νοίαζει αν υπάρχουν προηγούμενα μεταξύ κάποιον, αυτα όμως δεν χρειάζεται να επηρεάζουν αυτή τη συζήτηση...
Τα παιδιά που τα σπάνε από τη μια (αναρχικοί) αλλά και τα παιδία που στέλνουν από την άλλη για να τα αντμετωπίσουν (ματ) δεν νομίζω ότι έχουν εμβαθύνει στο τι συμβαίνει πραγματικά στον κόσμο μας σήμερα.
Απλά ένα copy - paste από ένα ωραίο αρθρο που διάβασα πρόσφατα... Αξίζει τον κόπο να αφιερώσει κάποιος 10 λεπτά προσεκτικής ανάγνωσης...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:36:33 μμ από lucky_louk » Καταγράφηκε
lucky_louk
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1282



Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:26:08 μμ »

Αριστερά και Δεξιά.
Καταγωγικά, το σχήμα αυτό αναφέρεται στην Γαλλική Επανάσταση και στις θέσεις των τριών τάξεων στην Συνέλευση των Τάξεων. Δεξιά του Βασιλιά, αντιδραστικοί στην πρόοδο και υποστηρικτές του,  κάθονταν οι ευγενείς, στον κέντρο οι αντιπρόσωποι της εκκλησίας, ενώ στην αριστερή πτέρυγα στοιχίζονταν οι ριζοσπάστες και προοδευτικοί δημοκράτες, με το επαναστατικό πρόταγμα της ελευθερίας και την ισότητας.
Η γραμμική κατηγοριοποίηση των πολιτικών παρατάξεων, δεξιά οι Συντηρητικοί που εξέφραζαν γενικώς την αντίδραση, κι αριστερά, οι εξισωτικοί Προοδευτικοί, ικανοποιούσε για μεγάλο διάστημα την ανάγκη για συνοπτική περιγραφή των πολιτικών πεποιθήσεων των ανθρώπων καθώς, οι δύο πόλοι, ενσωμάτωναν και ομαδοποιούσαν πολιτικές και οικονομικές αξίες που αντανακλούσαν την ταξική διαστρωμάτωση της κοινωνίας. Σήμερα όμως, η διάκριση αριστεράς και δεξιάς με βάση, την ριζοσπαστικότητα και την προοδευτικότητα από την μια και την αντίδραση απ την άλλη, ελάχιστα ικανοποιεί, γιατί δεν ανταποκρίνεται στην περίπλοκη πια πολιτική μιας πολυεπίπεδης και πολυδιασπασμένης μετανεωτερικής κοινωνίας. Για παράδειγμα, οι Κομ#####στές πιστεύουν στον κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας, το ίδιο όμως πρεσβεύει και ο Φασισμός, ενώ η επαναστατικότητα είναι στο DNA και των δύο• Η παλιά προοδευτικότητα των αριστερών, χαρακτηρίζει πια εξ ίσου και τους «δεξιούς» φιλελεύθερους, καθ ήν στιγμή, η σκληρή αστυνόμευση του καθεστωτικού σοσιαλισμού αλλά και η αντίδραση των αριστερών συνδικάτων σε κάθε προσπάθεια -ακόμη και ευεργετικών για το κοινωνικό σύνολο- μεταρρυθμίσεων που θα έθιγε συντεχνιακά κεκτημέν
Καταγράφηκε
lucky_louk
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1282



Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:27:16 μμ »

π.χ. εξορθολογισμός ασύμμετρων μισθών και σπάταλων κοινωνικών παροχών], μάλλον συντηρητισμό εκφράζουν, παρά προοδευτικότητα. Γενικώς, το μειονέκτημα μιας γραμμικής απεικόνισης είναι ότι δεν μπορεί να αποτυπώσει παρά μόνο μια διάσταση -και στην συγκεκριμένη περίπτωση, τις διαφορές στην οικονομική πολιτική. Συγκεκριμένα, ενώ καταφέρνει να διακρίνει τους «αριστερούς» που προσβλέπουν στον κρατισμό και την οικονομική ισότητα, από τους «δεξιούς» που προτάσσουν την ελευθερία του επιχειρείν, αδυνατεί να κατατάξει τους αναρχικούς, που ενώ έχουν ως πρόταγμα την ισότητα, είναι απόλυτοι στο ζήτημα της ελευθερίας, αρνούμενοι κάθε μορφή ελέγχου ή εξουσίας, ακόμη κι αυτής του προλεταριάτου.
 Στην ίδια βάση και δικαιολογημένα, κάποιοι δεν διστάζουν να μιλήσουν για σύγκλιση των άκρων ή ακόμη και για μια παράδοξη αποτύπωση, όπου στον ένα πόλο βρίσκονται τα κολεκτιβιστικά μοντέλα του Φασισμού και του Κομ#####σμού [με τις κεντρικά οργανωμένες οικονομίες τους, τον κρατικό αυταρχισμό και την δραματική εξασθένηση των ατομικών ελευθεριών] και στον άλλο, τα κόμματα του δημοκρατικού τόξου, της γνωστής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Κι αυτή όμως η ανατριχιαστική -για την ελληνική πολιτική αντίληψη- αποτύπωση, είναι μονοδιάστατη και υπεραπλουστεύει την ανάγκη για μια ευσύνοπτη διάκριση των πολιτικών ιδεολογιών –ίσως γιατί το πρόβλημα σήμερα των ιδεολογιών είναι, ότι έχουν πολυδιάστατες αξιακές αναφορές που αντανακλούν τον κατακερματισμό της κοινωνίας και έχουν γίνει ιδιαίτερα περίπλοκα σύνολα αλληλοεπικαλυπτόμενων συμφερόντων και πεποιθήσεων, που είναι μάλλον αδύνατον να εκφρασθούν σε μεγάλες καθολικές αφηγήσεις ˙ κι αυτό αποτυπώνεται στην αυξανόμενη τάση δημιουργίας αυτοτελών κοινωνικών υποομάδων, κινημάτων ή και «απολιτίκ»  διαχειρίσεων. Αναμφίβολα πάντως, η μεγάλη αύξηση και διάχυση της ιδεοποικιλότητας, επιβάλλει σήμερα μια πιο διστακτική χρήση πολιτικών γενικεύσεων, λαμβανομένου υπ όψιν ότι όλο και περισσότεροι μεγάλοι πολιτικοί φιλόσοφοι υποστηρίζουν ότι η εμφάνιση νέων πολιτικών ζητημάτων, νέων χειραφετήσεων αλλά και νέων αποκλεισμών, καθιστά τα πολωτικά σχήματα [όπως «αριστερός-δεξιός»], περιττά και αδόκιμα. Ένας από τους γνωστότερους πολιτικούς στοχαστές της εποχής, ο A. Giddens, καθηγητής του LSE και σύμβουλος του Μπλερ, στο βιβλίο του «Πέρα απ την Δεξιά και την Αριστερά», γράφει πως η παγκοσμιοποίηση αλλά και η διάλυση της ταξικής διαστρωμάτωσης της κοινωνίας, δεν έχει αλλάξει μόνο την μορφή των πολιτικών αγώνων αλλά πρωτίστως, το περιεχόμενό τους. Πράγματι, πως μπορούμε να μιλάμε με όρους ταξικής πάλης, χωρίς τάξεις? –μην ξεχνάμε την
Καταγράφηκε
lucky_louk
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1282



Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 07:28:41 μμ »

λαϊκή εκλογική βάση των συντηρητικών κομμάτων αλλά και την πύκνωση των αριστερών δυνάμεων από ένα σημαντικότατο, μορφωμένο και οικονομικώς ανεξάρτητο κομμάτι της κοινωνίας. Για ποια κοινά λαϊκά συμφέροντα μπορούμε να μιλάμε όταν η έννοια του λαού έχει αλλάξει? Τι κοινό έχεις με τον «διπλανό» σου, όταν λ.χ. συνδέεσαι διαδικτυακά το πρωί με έναν τούρκο φίλο σου και μιλάς μαζί του αγγλικά καθ ήν στιγμή αυτός παίρνει το δείπνο του στην Κίνα. Τι προοπτικές και τι απήχηση, μπορούν πια να έχουν παλιά στερεότυπα όπως, «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» -στερεότυπα που δεν παραπέμπουν στον κοινό λόγο αλλά σε αριστερές και δεξιές πτέρυγες της λογικής- απέναντι σε αταξικά συνθήματα που αποϊερώνουν τις ιδεολογίες, όπως αυτό των οικολόγων: «ούτε αριστερά, ούτε δεξιά.. μπροστά» και μάλιστα, σε μεταλλαγμένες κοινωνίες, όπου οι συντηρητικοί δεν κάνουν βήμα χωρίς αριστερό άλλοθι και οι φιλελεύθεροι κλίνουν το μάτι στον ριζοσπαστισμό και την κρατική κηδεμονία, ενώ οι σοσιαλιστές, αναντίληπτα αλλοτριωμένοι απ την οικονομία της αγοράς, ρίχνονται στον ανταγωνισμό με το πάθος του προσήλυτου εκμεταλλευτή, τραγουδώντας αντάρτικα. Παραφράζοντας τον Μπρεχτ, και οι δύο, «αριστεροί και δεξιοί», μοιάζουν να  «ξέφυγαν από τους καρχαρίες, νίκησαν τους τίγρεις, τους έφαγαν όμως οι κοριοί».

Η «απολιτίκ» στάση είναι πολιτική επιλογή και όχι αδιαφορία, αναφέρεται στην επιθυμία αποδόμησης των πολιτικών όρων με την έννοια που τους γνωρίζουμε μέχρι τώρα και όχι στην ιδιώτευση…. κατά τον Βaudrillard, είναι η μετανεωτερική πραγματικότητα του δια-πολιτικού, «το τέλος κάθε πολιτικής και κάθε ιδεολογίας.

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΗΣΣΑΡΗΣ
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences