Οσο για την συγκεκριμενη δημοπρασια θα σου πω μια ιστορια που διαδραματιστηκε στη Αμερικη το 2007 αν θυμαμε καλα.
Η εφημεριδα Ουασικτον-ποστ πληρωνει εναν διασημο βιολιτζη να κατεβει στο μετρο και να παιξει με το βιολι του καποια επιτυχια του.
Απο μπροστα του περασαν χιλιαδες κοσμου μεχρι να τελιωσει!!
τελιωνοντας κανεις δεν ηταν μπροστα του να τον χειροκροτηση!!
Ο λογος? Κανεις δεν αναγνωρισε ποιος ηταν , κανεις δεν αναγνωρισε το ταλεντο του!!
Αν αυτος ο ανθρωπος οργανωνε καποια βραδια συναυλια παρα πολλοι απο αυτους τους ανθρωπους του μετρο ισως να εδιναν ενα σεβαστο ποσον για να τον ακουσουν!!
Αρα πολλες φορες περνανε απο μπροστα μας πολλα πραγματα αξιας και οι καθημερινες απασχολησεις του καθενος και η πιεση της καθημερινοτητας μας κανουν να μην τα βλεπουμε!!
Σε αυτη την δημοπρασια ησουν μονος και γιαυτο το πηρες χαμηλα!!
δεν συμβαινει ομως καθε μερα!!
Γενικα μονολεπτα δυλεπτα εχουν μεγαλυτερες τιμες.