1) Κατά τη γνώμη μου ο συλλέκτης καλό είναι να αυτονομείται με τον χρόνο και να χαράσσει τη δική του μελέτη.
2) [/b](επομένως το "κοκκινο της φωτιάς", το "μωβ της βελγικής τουλίπας" ή το λεξιλόγιο του ελαιοχρωματιστή μάλλον δεν θα βρεθούν εκεί)
3) δεν κατάλαβα καλά όμως πού καταλήγει ο dsp
.
4)Μήπως μπορείς να μας πεις dsp
λίγα πράγματα για τα χρώματα του 19ου αι. στα ελληνικά γραμματόσημα (σύσταση, τρόπος παρασκευής, ιδιότητες, ευαισθησία στην αλλοίωση κλπ.), μιας και φαίνεται ότι το έχεις το "χρωματικόν"; Θα ήταν ενδιαφέροντα αυτά, δεν ακούγονται συχνά στο στέκι.
1) ελπιζω να συμφωνουμε στο οτι ενω εκ των πραγματων αυτο ειναι μια καλη λυση, δεν ειναι η βελτιστη λυση, υπο το φως των μεθοδων οι οποιες προαναφερθηκαν
2) τα ονοματα των χρωματων τα επελεξα στην τυχη. Δεν ηταν "υποτιμητικα" στο μυαλο μου τα ονοματα που διαλεξα, ηταν απλα παραδειγματα, μπορουμε να βαλουμε στη θεση τους τις ονομασιες χρωματων που εχει καποιος απτους καταλογους-χρωματολογια για γραμματοσημα.
3) Αν και απο το δευτερο σεντονι μου πιστευω οτι ψιλο-φαινεται ποια ειναι η ιδανικη κατασταση για μενα, ποια ειναι η δικια μου αληθεια να το πω ετσι, ο σκοπος μου δεν ηταν να σας "φορτωσω" με το ζορι αυτο που πιστευω. Γι'αυτο διαλεξα και αυτον τον τροπο να γραψω, ειλικρινα προσπαθουσα να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται και προσπαθω μεσα απο τις αποριες σας να "επιτεθω" στη γνωμη μου απο ενα σημειο και μετα, για να μεινει κατι ακομα πιο αντικειμενικο. Μπορει να γραψω καποια στιγμη και τριτο μερος με το που "καταληγω" εγω, οταν η γνωμη μου θα εχει "αποκρυσταλλωθει" απο την κριτικη σας,
αλλα θα προτιμουσα χιλιες φορες να καταληξετε εσεις καπου.
4) προτιμω να γραφω για τα πραγματα που ξερω και ακομη περισσοτερο σε αυτο το θεμα. Τι εννοω με το "ξερω".
Μιλαω αγγλικα σα να'ναι η πρωτη μου γλωσσα, το λεξιλογιο μου ειναι το ιδιο καλο με το ελληνικο και σκεφτομαι στα αγγλικα --->
ξερω αγγλικα.
Παιζω με ενα φιλο μου που διδασκει σκακι και ειναι "μετριος" στην καταταξη και χανω 11-1 στην καλυτερη μου μερα -->
δε ξερω σκακι.
Εχω δει μια φορα στη ζωη μου παρασταση με μπαλετο και εχω δει κατι φιλες μου να χορευουν, δεν θυμαμαι καν τι ονοματα εχουν οι κινησεις που κανουν --->
δεν εχω ιδεα απο μπαλετο
Με αυτη τη λογικη:
ξερω για το μηχανημα για το οποιο μιλησα και για τα "συγγενικα" του που χρησιμοποιουνται για τα χρωματα, αλλα δεν τα χρησιμοποιω σε γραμματοσημα. Επισης
ξερω απο μελανι και απο χαρτι, αλλα κυριως οσο αφορα στις φυσικες τους ιδιοτητες.
Δεν ξερω τις χημικες αντιδρασεις που συντελουνται με την παροδο του χρονου, γιατι κυριως ειχα να κανω με "φρεσκο" πραγμα, αλλα μπορω να βγαλω συμπερασματα απο τις υπολοιπες μετρησεις.
Δεν εχω ιδεα απο την ιστορια της χημικης συστασης του μελανιου στο ελληνικο γραμματοσημο, αλλα αυτος ο γριφος της ακριβους αρχικης συστασης και παρασκευης του μελανιου ειναι ενα απο τα προβληματα ακριβως που συζηταμε εδω πως μπορουν να λυθουν.
Πιστευω παντως ακραδαντα οτι αν ολοι εγραφαν εδω αυτα που
ξερουν σε σχεση με το χρωμα στα γραμματοσημα, τι τους χαλαει στο πως ειναι η κατασταση τωρα, που διαφωνουν στα δυο σεντονια μου, θα καταληγατε καπου. Αν η πλειοψηφια ειναι ευχαριστημενη με το τι εχει τωρα στα χερια της απο στοιχεια και εργαλεια και με το πως εχει η κατασταση και παλι αυτο θα ΄ταν ενα συμπερασμα. Και στις δυο περιπτωσεις η γνωμη μου θα ηταν μαλλον περιττη.