Απο τις φωτο, δειχνει σαν να μη χωραει το πομπε, ισως να μην κλεινει το καπακι. Μπορει ομως να ειναι η προοπτικη της φωτογραφιας που με μπερδευει
Ακόμα δεν το έχω πάει, διότι... η εκεί περιοχή θέλει μοτο, και μοτο με τέτοιον ψόφο δεν καβαλλάω. Με αμάξι δεν πάω που να με πυροβολείς.
Δεν θυμάμαι τι είχε, ίσως ήταν επίπεδο το κρύσταλλο του. Θα μου πει και ο τζαμάς τι μπορεί να μπει.
Η γνώμη σου (αν μπαίνουν και τα δυο είδη) ποια είναι? Ποιο "ταιριάζει" καλύτερα? (Αναπαλαιωτικώς και αρχιτεκτονικώς εννοώ).
Για συγκοινωνίες (που θα αναρωτηθούν κάποιοι γιατί δεν πάω με) θα πρέπει να αλλάξω τρεις από κει που είμαι, και να περπατήσω και 1~2 χιλιόμετρα. Δεν βιάζει η αποκατάσταση του, 50τόσα χρόνια περίμενε, για 2-3 βδομάδες ακόμα δεν θα πάθει τίποτα. Με moto: Δυο ώρες δουλειά (και θα κάνω κι άλλες). Με συγκοινωνίες: Ένα πρωϊνό από τις 9 μέχρι τις 14:30. Με αυτοκίνητο: Θα χρειαστούν και χαπάκια για την πίεση.
Που θα πάει ο καιρός, θα στρώσει.
Για την αλλαγή της ώρας επιβεβαίωσα αυτό που λες με το λαμάκι, μόνο που δεν το "τραβάς" (προς τα έξω), το σύρεις πλάγια για να φέρεις το ρολόϊ σε φάση αλλαγής ώρας.
Εν τω μεταξύ προέκυψε και ένα άλλο μάρκας Sigma (Σ), CH κι' αυτό, που θέλει κρύσταλλο γιατί έφαγε φάπα, και λουράκι γιατί η εν λόγω που το φοράει το βρέχει, και μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια για τα τζάμια.
Επειδή το Remontoir της γιαγιάς δεν θέλει μόνο κρύσταλλο αλλά και γενικό service (καθάρισμα-λίπανση και δεν ξέρω και τι άλλο) ποια είναι η γνώμη σου?
Να το πάω πρώτα για κρύσταλλο ή πρώτα για τα υπόλοιπα? Τι θα είναι καλύτερα για το ρολόϊ και γι' αυτούς που κάνουν αυτές τις δουλειές?
Το κρύσταλλο πως το στερεώνουν στη θέση του? Με πλαστικό δαχτυλίδι, με τι?