Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 21, 2024, 04:24:19 μμ
Σελίδες: 1 [2] 3 4
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΜΚΕ - Πρώτης / Δεύτερης Διαλογής  (Αναγνώστηκε 19322 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 06:19:50 μμ »

Μπούρδες "άψογη ποιότητα" πετυχαν στις αρχές του ´62.
Τα έχω πεί, τα έχω γράψει, τα έχω ξαναπεί και τα έχω ξαναγράψει... Για να γίνουν κατανοητά, πρέπει κάποιος αναγκαστικά να διαβάσει για να αποκτήσει κατανόηση των βασικών επάνω στην εκτύπωση της ΜΚΕ.
Τα τραβήγματα μέσα στην 25ετία ήταν αμέτρητα. Κανείς δεν μπορεί να περιμένει σταθερότητα κανενός είδους, ούτε στο σωστό αλλα ούτε στο λάθος. Κάποια τραβήγματα υποτίθεται "πέτυχαν", σχετικά. Αλλα σαφώς όχι. Άλλα ήταν μέτρια. Άλλα παντελώς άθλια. Τόσο απλά. Τα πρώτα αθηναικά τραβήγματα των αρχών του '62 κρίνονται ως επιτυχημένα, όχι επειδή ειναι πραγματικά επιτυχημένα (δεν είναι) αλλα επειδή ήρθαν αμέσως μετά τα κραυγαλέα ανεπιτυχή πρώτα, του τέλους του ´61. Η διαφορά (και το "κλειδί" στην κατανόηση) οφείλεται στην αλλαγή απο την "σκληρή" στην "μαλακή" μέθοδο εκτυπωσης. Τυπώνοντας με την σκληρή, επρεπε η εκτομή να είναι τέλεια και η ετοιμασία ακριβής. Δεν μπορούσαν στην Αθήνα να επιτύχουν ακριβεια στην εκτομή και την ετοιμασία. Απο την Γαλλία, τους υποδειχθηκε να τυπώσουν με την σκληρη, δεν μπόρεσαν όμως να το πετύχουν εδω, τα κάνανε θάλασσα στα τέλη του '61. Μετά τα πρώτα λοιπόν, τρομερά ανεπιτυχή τραβήγματα που έγιναν με την "σκληρή" (τα λεγόμενα στους καταλόγους προσωρινά κακέκτυπα) τα παράτησαν και συνέχισαν με την "μαλακή" μέθοδο, η χρηση της οποίας δεν απαιτουσε σχολαστικότητα στην εκτομη και την ετοιμασία. Το αποτέλεσμα ήταν υποτίθεται ..."καλύτερα", όπως συχνά γράφεται (λάθος κατα την γνώμη μου), αφου ο λευκός περίγυρος και οι ισχυρά λευκάζουσες γωνίες που ήταν οι πιο κραυγαλέες περενέργειας της κακής εκτομής και ετοιμασίας αποφευχθηκαν, με την μαλακή όμως μέθοδο δημιουργήθηκαν αλλα προβλήματα, όπως το ανάγλυφο των λευκών μερών, (λόγω της χρήσης του πιλήματος κάτω απο το προς εκτυπωση φύλλο), ανάγλυφο το οποίο θεωρείται ανεπιθύμητο. Παράλληλα, οι γραμμές είναι παχύτερες λογω της μη ακέραιας πίεσης του χαρτιου απο την πλάκα επάνω στον κυλινδρο, λόγω του υφάσματος (πιλήματος) που παρεμβαλόταν. Έτσι, η λεπτότητα της χάραξης της μήτρας πάει περίπατο... Αργότερα, και αφού συνέχισαν να τυπώνουν με την μαλακή, θυσιάζοντας κάποια πράγματα αλλα χοντρικώς καταφέρνοντας να πετύχουν "αξιοπρεπή" (όπως αυτοί το θεωρούσαν, εγώ διαφωνώ) τουλάχιστον αποτελέσματα, (κάτι που δεν μπόρεσαν ποτέ με την σκληρή), άρχισαν τα υπόλοιπα προβλήματα... Αλλαγή στο χαρτί σε ποιότητες κατώτερες της πρώτης περιόδου, κατώτερα μελάνια, ανεπαρκής (ή καθόλου) καθαρισμός των πλακών, ζημιές στις πλάκες, ζημιές στα στοιχεία των ΑΕ, κλπ...
Όλα αυτά, σε συνδυασμούς μεταξύ τους, καθώς και η βιασύνη λόγω της ανάγκης για γραμματοσημα συντέλεσαν στην μή σταθερή ποιότητας εκτύπωσης.
Μήν διαβάζετε "παπαγαλία" τους καταλόγους γιατί δεν θα καταλάβετε ποτέ τίποτα πραγματικά. Διαβάστε τις εξειδικευμένες εργασίες στην ΜΚΕ και αποκτήστε πραγματική γνώση του θέματος. Εκτυπωτικά, καμία πραγματικά πετυχημένη αθηναική περίοδος δεν υπήρξε. Αυτά όλα είναι οι βαρύγδουπες μπούρδες των καταλόγων, που προσπαθούν μάταια να εξηγήσουν πράγματα μέσα σε δυο γραμμές, και το μόνο που καταφέρνουν είναι να μπερδέψουν χειρότερα όσους τους διαβάζουν και περιορίζονται μόνο στην ανάγνωση αυτών. Τα αθηναικά τραβήγματα ήταν όλα προβληματικά, απλά κακώς καταλήξαμε να ονομάζουμε...επιτυχημένα τα λιγότερα "χάλια" απο αυτά... Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά.
Ακόμα και στις αρχές της 80/86 (που χαρακτηρίζεται γενικά απο τις πολύ βαριές εκτυπώσεις της) έχουμε σχετικά καλά αποτελέσματα, στην αρχή, στα πρώτα τραβήγματα,αφού προηγήθηκε καθαρισμός των πλακών. Ότι θέλανε κανανε... Σήμερα έτσι, αύριο αλλιώς. Και δεν είναι χαρακτηριστικό της φυλής μας. Μιά χαρά είναι η φυλή μας. Ήταν κατα κύριο λόγο η έλλειψη τεχνογνωσίας και η βιασύνη λόγω ανάγκης. Και παρισινά 1861 έχουμε κακέκτυπα και ας λένε οι κατάλογοι την καραμέλα πως " η παρισινή χαρακτηρίζεται πάντα απο την άψογη ποιότητα της", μπερδεύοντας τους καινούργιους που βλέπουν παρισινό κακέκτυπο και μπλοκάρουν. Και εκεί ακόμα, πέρασαν κακέκτυπα φύλλα, απλά ο Barre ασχολήθηκε με τον ποιοτικό έλεγχο και "έκοψε" τα περισσότερα απο αυτά μήν αφήνοντας να σταλούν στην Αθήνα. Όποιος μελετήσει τα δοκίμια χρωματισμών και χάρτου των παρισίων θα καταλάβει πολλά. Τα ίδια προβλήματα αντιμετώπισε και εκείνος, απλά ήταν περισσότερο σχολαστικός, με καλύτερα μέσα και τεχνογνωσία και πέτυχε σαφώς καλύτερα αποτελέσματα. Στην τελική δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς, αφού ήταν υπεύθυνος για την παράδοση ενός ολόκληρου έργου σε μια ξένη χώρα.

Ο Barre, σε σχέση με την Αθήνα, εκτύπωσε ένα τρομερά μικρό, ασήμαντο αριθμο φύλλων και όλα μέσα σε λίγες μέρες, με σταθερά και τέλεια για την εποχή μέσα, με τεχνογνωσία, και παρόλλα αυτά, ούτε εκεινος πέτυχε την ομοιομορφία που θα ήθελε.
Στην Αθήνα τυπώνανε επι 25 χρόνια, εκατομμύρια φύλλα, κάτω απο χίλιες-δυο συνθήκες. Είναι τουλάχιστον αφελές να περιμένουμε πώς θα πετυχαιναν ομοιομορφία, είτε στο σωστό είτε στο λάθος. Η ανομοιομορφία αυτή πάντως των αθηναικών είναι αυτό που έχει την αξία και την ομορφιά και ευτυχώς που τα έκαναν θάλασσα στην Αθήνα αλλιώς δεν θα ασχολούμασταν εμείς τώρα εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 06:50:19 μμ από Helios » Καταγράφηκε

Valeroi
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1275


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 07:44:53 μμ »

Η ανομοιομορφία αυτή πάντως των αθηναικών είναι αυτό που έχει την αξία και την ομορφιά και ευτυχώς που τα έκαναν θάλασσα στην Αθήνα αλλιώς δεν θα ασχολούμασταν εμείς τώρα εδώ.

Σωστότατος!
Καταγράφηκε

Το blog μου στο https://philatelious.wordpress.com/
Merson
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 4



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 09:08:56 μμ »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

Μιλώντας για πλάκες και χαρακτική και ΜΚΕ σας παραθέτω το παρακάτω καταπληκτικό σχετικό βίντεο...

http://youtu.be/AtOR2zrwAc0

Μ.
Καταγράφηκε
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 09:17:50 μμ »

Η ανομοιομορφία αυτή πάντως των αθηναικών είναι αυτό που έχει την αξία και την ομορφιά και ευτυχώς που τα έκαναν θάλασσα στην Αθήνα αλλιώς δεν θα ασχολούμασταν εμείς τώρα εδώ.

Σωστότατος!

Τα σωστά είναι αυτά που έγραψα πρίν απο την τελευταία αυτή πρόταση και αυτά να διαβάσετε.
Το όλο θέμα της εκτύπωσης της ΜΚΕ είναι επάνω στο θέμα της αλλαγής απο "σκληρή" σε "μαλακή" μέθοδο. Αυτός είναι ο λόγος που τα πρώτα αθηναικά τραβήγματα είναι τα σπουδαιότερα ΜΚΕ, όχι μονο λόγω της σπανιότητας τους αλλα λόγω του ότι επάνω στην αλλαγή απο σκληρή που τύπωσε στα τέλη του '61 σε μαλακή στις αρχές του '62 καταλαβαίνουμε πράγματα που αλλιώς δεν πρόκειται να καταλάβουμε ποτέ και που αποτελούν το "κλειδί" του όλου θέματος.
Προσωπικά, πιστεύω πως εαν οι Έλληνες επέμεναν και συνέχιζαν με την σκληρή και δεν το γυρνούσαν σε μαλακή, κάποια στιγμη θα είχαμε και στην Αθήνα πραγματικά καλά αποτελέσματα. Αυτό δεν μπορω να το αποδείξω αλλα το λέει το ένστικτο μου και είναι σχεδόν βέβαιο.
Παραμυθιάστηκαν με την μαλακή που τους ήταν γνώριμη, νομίζοντας πως τα κατάφερναν χοντρικώς να έχουν υποφερτά αποτελέσματα στην ΜΚΕ και δυστυχώς αρκέστηκαν σε αυτό, στην μετριότητα, στην ουσία όμως όλος ο κόπος του Barre να φτιάξει το αριστούργημα αυτό πήγε στράφι. Εαν δεν υπήρχε η πίεση χρόνου, ειδικά τότε, στα τέλη του '61, και συνέχιζαν με την σκληρή, πιστεύω κάποια στιγμή θα τα κατάφερναν σίγουρα να αποδώσουν όλη την λεπτομέρεια της μήτρας, λεπτομέρεια η οποία μόνο με την σκληρή μέθοδο θα ήταν εφικτό να αποδωθεί σωστά.

Αυτοί είναι οι λόγοι κύριοι που το μεγάλο κεφάλι χρειάζεται διαβάσματα επάνω στο θέμα των εκτυπώσεων και όχι επειδή είμαστε βιτσιόζοι και μας αρέσουν τα δύσκολα, ή αργόσχολοι όπως κάποιοι αδαείς και τεμπέληδες νομίζουν...
Όταν έχεις αγνοια των πραγμάτων αυτών, κοιτάς σαν χάνος τα γραμματόσημα και δεν ξέρεις τι κοιτάς. Αντίθετα, όταν δεν βαριέσαι αλλα τα διαβάσεις τα πράγματα αυτά σωστά, με επιμονή και τα κατανοήσεις, κοιτάς τα γραμματοσημα και αυτά αρχίζουν να σου "μιλάνε".
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 09:42:59 μμ από Helios » Καταγράφηκε

salonico
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 686


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 09:40:46 μμ »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

Μιλώντας για πλάκες και χαρακτική και ΜΚΕ σας παραθέτω το παρακάτω καταπληκτικό σχετικό βίντεο...

http://youtu.be/AtOR2zrwAc0

Μ.


Πολύ ωραίο βίντεο!
Μία εικόνα χίλιες λέξεις, που λένε.
Ευτυχώς, γιατί πολλές φορές διαβάζουμε κατεβατά ολόκληρα πλήρη οίησης και κενά ουσίας.
Καταγράφηκε
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 09:50:02 μμ »

Τόσα ξέρεις, τόσα λές... Όποιος έχει γνώση και συλλογή, καλο ειναι να γράφει για να βοηθηθεί και κάποιος άλλος που ενδιαφέρεται πραγματικά να βοηθηθεί και να μάθει. Έτσι εμαθες και εσύ αυτα τα λίγα που κατάφερες να μάθεις.
Το πρόβλημα το έχουν όλοι όσοι -πέρα απο αχάριστοι- δεν έχουν και τίποτα σοβαρό να επιδείξουν, ουτέ απο υλικό ουτε απο γνώση και οι οποίοι ζούν μόνοι, στα σκοτάδια της ανυπαρξίας τους, ζηλεύοντας απλώς τους δυνατούς και τις επιτυχίες τους. Τα εχουμε συνηθίσει αυτα...  Μεγάλο χαμόγελο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2016, 10:08:19 μμ από Helios » Καταγράφηκε

Valeroi
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1275


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 10:55:49 μμ »

Και στα υπόλοιπα σωστά τα βρίσκω απλά η τελευταίο πρόταση ειναι νομίζω το απόσταγμα! Η θεωρία σου που λες για την εκμάθηση την σκληρής μεθόδου έχει σωστή βάση, με δεδόμενο όμως τα πόσα εκτυπώθηκαν και τα χρόνια που χρησιμοποιήθηκαν οι πλάκες και ο εξοπλισμός δε νομίζεις οτι πάλι θα ερχόταν η κόπωση του εξοπλισμού και θα είχαμε κακής ποιότητας τραβήγματα?
Καταγράφηκε

Το blog μου στο https://philatelious.wordpress.com/
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 11:19:33 μμ »

Και στα υπόλοιπα σωστά τα βρίσκω απλά η τελευταίο πρόταση ειναι νομίζω το απόσταγμα! Η θεωρία σου που λες για την εκμάθηση την σκληρής μεθόδου έχει σωστή βάση, με δεδόμενο όμως τα πόσα εκτυπώθηκαν και τα χρόνια που χρησιμοποιήθηκαν οι πλάκες και ο εξοπλισμός δε νομίζεις οτι πάλι θα ερχόταν η κόπωση του εξοπλισμού και θα είχαμε κακής ποιότητας τραβήγματα?

Δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα. Έχουμε (εγώ αρχικά) περάσει στην σφαίρα των υποθέσεων.
Να ξέρεις πως το μόνο βέβαιο είναι πως η γενικότερη φτωχή εμφάνιση των αθηναικών απο πλευράς εκτύπωσης δεν οφειλεται σε βαθμιαία φθορα των πλακών, (όπως πίστευαν στις αρχές του 20ου αιώνα οι μελετητές) αφού βαθμιαία φθορά των πλακών αποδείχτηκε πως δεν υπήρξε, παρά μονο στην πλάκα του μονόλεπτου, και μόνο στο τέλος της ζωής της. Για λόγους που έχουν αποδειχτεί και εχουν δημοσιευθεί και τους οποίους δεν θα αναλύσω εδω αλλα θα σας παραπέμψω στην βιβλιογραφία, τα πάντα στην εμφάνιση των αθηναικών τραβηγμάτων εξαρτώνταν απο το τυπογραφειο επάνω στα θέματα της αραίωσης και ποιότητας της μελάνης, απο την χρήση η όχι πιλήματος και απο το πάχος του, δευτερευόντως δε απο την ποιότητα και τις ιδιότητες του χαρτιού και το γομάρισμα του, καθώς και αυτά επιδρουσαν αρκετές φορές επάνω στην όλη εμφάνιση.
Εικάζω πως εάν είχαν την πολυτέλεια να είχαν επιμείνει στην σκληρη, θα είχαν καταφέρει ενδεχομένως να δείξουν σωστά την λεπτότατη χάραξη της μήτρας η οποία χαράχθηκε απο τον Barre με αυτό το σκεπτικό και που ήταν αδύνατο να αναδειχθούν σωστά οι λεπτομέρειες της μέσω της μαλακής μεθόδου. Φυσικά, για λόγους βιασύνης, στις αρχές του '62 άλλαξαν γρήγορα και παντοτινά την μέθοδο (με εξαίρεση τα ξυρισμένα του ´70 που όμως εκτυπώθηκαν απο Γερμανούς στην Αθήνα, ανεπιτυχως και αυτά λόγω κακής εκτομής και ετοιμασίας) οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ το τι θα ειχε γίνει σε περίπτωση που επέμεναν στην σκληρή και δεν άλλαζαν την μέθοδο. Εγω πιστεύω πως, γιατί όχι, αργά η γρήγορα, θα τα ειχαν καταφέρει, αρκετά καλύτερα. Το μόνο βέβαιο είναι πως, με την επιλογή της μαλακής, θυσιαζόταν απο το πρώτο δευτερόλεπτο η λεπτότητα της χάραξης. Το ξέρανε αλλα προφανώς δεν μπορουσαν να κάνουν αλλιώς.
Τα μελάνια και το χαρτί τότε ήταν της πρώτης περιόδου, μια χαρά. Δεν ειχαν ακόμα αλλάξει σε κατώτερα. Η μαλακή όμως, ακόμα και στις καλύτερες των περιπτώσεων της, (κυρίως στις αρχές του '62 και μέχρι και τις αρχές του '64) και με καλά μελάνια και χαρτί, κατάφερε καποιες φορές να δείξει αρκετά σωστά τις γωνίες και το μετάλιο, δεν τα κατάφερε όμως σχεδόν ποτέ να δείξει σωστά τα λεπτότατα σημεία των διακοπών της παρειάς, το φρύδι και όλα τα υπόλοιπα πολύ λεπτά σημεία της πλάκας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2016, 12:11:44 πμ από Helios » Καταγράφηκε

sevasto
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 41


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 03:24:10 μμ »

Πραγματικα πολυ ενδιαφερουσα η ανταλλαγη αποψεων για τις Μ.Κ.Ε.Στον φιλτατο Helios οπου μπορω να βοηθησω για ολυμπιακα γραμματοσημα,εννοειται θα το πραξω,αν και δεν θεωρω τον ευατο μου ειδικο(προσπαθω να επεκτεινω εξαλλου αναλογη βιβλιογραφια,ελληνικη και ξενογλωσση).Απλα αναφερεται η σειρα του 1896 και της μεσοολυμπιαδας,ενω και του 1901 των επισημανσεων των ολυμπιακων γραμματοσημων,εχει μεγαλο ευρος ποικιλιων και ψαξιματος!Προσωπικα επειδη ξεκινησα προ 9ετιας την ενασχοληση μου με τη θεματικη αυτη απο τα γραμματοσημα του 1901,εχω να πω οτι χρηζει και ιδιαιτερης προσοχης.Πχ στις ποικιλιες επισημανσης και αναφερω ενδεικτικα την προσθετη μαυρη επισημανση ΑΜ ΛΕΠΤΑ 50 στο 40λεπτο,παρατηρω μια ταση ειδικων να αρκουνται στην οψη της γομμας και τη μη εκτυπωση και πισω για να χαρακτηριζουν γνησια την επισημανση,ενω υπαρχουν ποικιλλα αλλα χαρακτηριστικα,οπως πχ στο μηκος του μαυρου ΑΜ.Το γραφω αυτο,επειδη περαν των εμπορων,εχω δει τετοια γραμματοσημα σε δημοπρασιες γνωστων οικων και ελληνικων να παρουσιαζουν αντιτυπα ως γνησια ,που σηκωνουν πολλη συζητηση ως προς τη γνησιοτητα τους...Περαν των γνωστων ποικιλιων 10δραχμου και 5δραχμου με το <δρδχμαι> και των διαφορων του 5λεπτου που βρισκονται σταθερα στο φυλλο,θεωρω οτι στα προσεχη χρονια θα αξιζουν του 50λεπτου και 40λεπτου με missing Λ ,οπου αντιστοιχουν σε θεσεις του φυλλου σε συγκεκριμενα τραβηγματα της εκδοσης μονο.Επισης υπαρχει εντελως απων το Λ αλλα και ενσωματωμενο στο Ε,οπως και σπανια το Λ κομμενο λογω μετατοπισης της επισημανσης αριστερα και εμφανιζομενο μονο του στη δεξια πλευρα του γραμματοσημου.Μακαρι να εξοικειωθω με διαδικασια scanning να μπορεσω να ανεβασω καποια κομματια απο τη συλλογη μου..Απλα θα πω σε νεους συλλεκτες που ενδιαφερονται και εχουν και καποια ανεση,οπωσδηποτε ιδιαιτερη προσοχη.Η πιο χαρακτηριστικη ποικιλια που δυναται κανεις να διαπιστωσει τη γνησιοτητα,ειναι στο 40λεπτο η διπλη κοκκινη επισημανση,ειναι ομως κατ εμε,μακραν η πιο σπανια.
Καταγράφηκε
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 03:56:16 μμ »

Πραγματικα πολυ ενδιαφερουσα η ανταλλαγη αποψεων για τις Μ.Κ.Ε.Στον φιλτατο Helios οπου μπορω να βοηθησω για ολυμπιακα γραμματοσημα,εννοειται θα το πραξω,αν και δεν θεωρω τον ευατο μου ειδικο(προσπαθω να επεκτεινω εξαλλου αναλογη βιβλιογραφια,ελληνικη και ξενογλωσση).Απλα αναφερεται η σειρα του 1896 και της μεσοολυμπιαδας,ενω και του 1901 των επισημανσεων των ολυμπιακων γραμματοσημων,εχει μεγαλο ευρος ποικιλιων και ψαξιματος!Προσωπικα επειδη ξεκινησα προ 9ετιας την ενασχοληση μου με τη θεματικη αυτη απο τα γραμματοσημα του 1901,εχω να πω οτι χρηζει και ιδιαιτερης προσοχης.Πχ στις ποικιλιες επισημανσης και αναφερω ενδεικτικα την προσθετη μαυρη επισημανση ΑΜ ΛΕΠΤΑ 50 στο 40λεπτο,παρατηρω μια ταση ειδικων να αρκουνται στην οψη της γομμας και τη μη εκτυπωση και πισω για να χαρακτηριζουν γνησια την επισημανση,ενω υπαρχουν ποικιλλα αλλα χαρακτηριστικα,οπως πχ στο μηκος του μαυρου ΑΜ.Το γραφω αυτο,επειδη περαν των εμπορων,εχω δει τετοια γραμματοσημα σε δημοπρασιες γνωστων οικων και ελληνικων να παρουσιαζουν αντιτυπα ως γνησια ,που σηκωνουν πολλη συζητηση ως προς τη γνησιοτητα τους...Περαν των γνωστων ποικιλιων 10δραχμου και 5δραχμου με το <δρδχμαι> και των διαφορων του 5λεπτου που βρισκονται σταθερα στο φυλλο,θεωρω οτι στα προσεχη χρονια θα αξιζουν του 50λεπτου και 40λεπτου με missing Λ ,οπου αντιστοιχουν σε θεσεις του φυλλου σε συγκεκριμενα τραβηγματα της εκδοσης μονο.Επισης υπαρχει εντελως απων το Λ αλλα και ενσωματωμενο στο Ε,οπως και σπανια το Λ κομμενο λογω μετατοπισης της επισημανσης αριστερα και εμφανιζομενο μονο του στη δεξια πλευρα του γραμματοσημου.Μακαρι να εξοικειωθω με διαδικασια scanning να μπορεσω να ανεβασω καποια κομματια απο τη συλλογη μου..Απλα θα πω σε νεους συλλεκτες που ενδιαφερονται και εχουν και καποια ανεση,οπωσδηποτε ιδιαιτερη προσοχη.Η πιο χαρακτηριστικη ποικιλια που δυναται κανεις να διαπιστωσει τη γνησιοτητα,ειναι στο 40λεπτο η διπλη κοκκινη επισημανση,ειναι ομως κατ εμε,μακραν η πιο σπανια.

sevasto, σε ευχαριστώ πολύ. Γνωρίζω πως τα επισημασμένα 1901 αποτελούν ναρκοπέδιο για τον ανειδίκευτο γιαυτό και επειδή ποτέ δεν απέκτησα ως τώρα τον Mascini δεν κόλλησα με αυτα αλλα πήγα μόνο στην κομπλέ σειρά και σε 2 μόνο extra ποικιλίες, το μικρό Μ γοτθικό της Δραχμής και το φαρδύ 0 του δίδραχμου για τα οποία δεν τίθεται θέμα πλαστότητας. Τρίτο υποψήφιο για εμένα ήταν η ΔΡΔΧΜΗ του 5δρχ αλλα δεν προχώρησα ποτέ τελικά σε αυτήν. Γνωρίζεις εαν έχουμε γνωστή πλαστογράφιση στην ποικιλία αυτήν; Στις δικές μου πηγές δεν αναφέρεται κάτι. Στις ποικιλίες των 40λ δεν σκοπεύω να επεκταθώ καθόλου.

ΥΓ. Γενικότερα στις επισημάνσεις υπάρχει πρόβλημα. Και στα 40λ του 1901, και στις Νέες Χώρες, Κρήτη, κλπ. Οπως σωστά έθιξες, ακριβές αγορές και ειδικά στο θέμα των επισημάνσεων καλό θα είναι να γίνονται μόνο απο σοβαρές πηγές τις οποίες θα ελέγχουμε πάντα και μέσα απο την βιβλιογραφία και τις δικές μας γνώσεις, διότι, άνθρωποι είναι και αυτοί και κάνουν λάθη κάποιες φορές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2016, 04:32:04 μμ από Helios » Καταγράφηκε

salonico
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 686


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 05:38:56 μμ »

Τόσα ξέρεις, τόσα λές... Όποιος έχει γνώση και συλλογή, καλο ειναι να γράφει για να βοηθηθεί και κάποιος άλλος που ενδιαφέρεται πραγματικά να βοηθηθεί και να μάθει. Έτσι εμαθες και εσύ αυτα τα λίγα που κατάφερες να μάθεις.
Το πρόβλημα το έχουν όλοι όσοι -πέρα απο αχάριστοι- δεν έχουν και τίποτα σοβαρό να επιδείξουν, ουτέ απο υλικό ουτε απο γνώση και οι οποίοι ζούν μόνοι, στα σκοτάδια της ανυπαρξίας τους, ζηλεύοντας απλώς τους δυνατούς και τις επιτυχίες τους. Τα εχουμε συνηθίσει αυτα...  Μεγάλο χαμόγελο

Συμφωνώ ότι όποιος γνωρίζει πρέπει να γράφει, με εποικοδομητικό λόγο χωρίς μεγαλόστομους αφορισμούς και κομπορρημοσύνες.
Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα, δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ανθρώπους με τόση ευκολία, όταν δεν τους γνωρίζουμε και στην κανονική ζωή.
Αν θεωρούμε ότι ανήκουμε στην πεφωτισμένη δεσποτεία που φθονείται από τους αδαείς, τους αχαρίστους κλπ. αυτά είναι για τον καναπέ του ψυχολόγου. Εκεί ας ακουστούν, όχι στο στέκι.
Εκτός και αν έχουμε ανάμεσά μας τους σούπερ μελετητές της μεγάλης κεφαλής τύπου Fanchini ή Κούνδουρος με πρωτότυπες δημοσιεύσεις κλπ. και δεν το έχουμε πάρει πρέφα.
Αυτά από εμένα, φίλε Νίκο, και σταματώ εδώ.
Ειλικρινά νοσταλγώ τα παλιά σου μηνύματα που φώτιζαν πτυχές των κεφαλών χωρίς ύφος 1.000 καρδιναλίων, γιατί όντως γνωρίζεις κάποια πράγματα.
Καταγράφηκε
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 06:09:45 μμ »

Τόσα ξέρεις, τόσα λές... Όποιος έχει γνώση και συλλογή, καλο ειναι να γράφει για να βοηθηθεί και κάποιος άλλος που ενδιαφέρεται πραγματικά να βοηθηθεί και να μάθει. Έτσι εμαθες και εσύ αυτα τα λίγα που κατάφερες να μάθεις.
Το πρόβλημα το έχουν όλοι όσοι -πέρα απο αχάριστοι- δεν έχουν και τίποτα σοβαρό να επιδείξουν, ουτέ απο υλικό ουτε απο γνώση και οι οποίοι ζούν μόνοι, στα σκοτάδια της ανυπαρξίας τους, ζηλεύοντας απλώς τους δυνατούς και τις επιτυχίες τους. Τα εχουμε συνηθίσει αυτα...  Μεγάλο χαμόγελο

Συμφωνώ ότι όποιος γνωρίζει πρέπει να γράφει, με εποικοδομητικό λόγο χωρίς μεγαλόστομους αφορισμούς και κομπορρημοσύνες.
Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα, δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ανθρώπους με τόση ευκολία, όταν δεν τους γνωρίζουμε και στην κανονική ζωή.
Αν θεωρούμε ότι ανήκουμε στην πεφωτισμένη δεσποτεία που φθονείται από τους αδαείς, τους αχαρίστους κλπ. αυτά είναι για τον καναπέ του ψυχολόγου. Εκεί ας ακουστούν, όχι στο στέκι.
Εκτός και αν έχουμε ανάμεσά μας τους σούπερ μελετητές της μεγάλης κεφαλής τύπου Fanchini ή Κούνδουρος με πρωτότυπες δημοσιεύσεις κλπ. και δεν το έχουμε πάρει πρέφα.
Αυτά από εμένα, φίλε Νίκο, και σταματώ εδώ.
Ειλικρινά νοσταλγώ τα παλιά σου μηνύματα που φώτιζαν πτυχές των κεφαλών χωρίς ύφος 1.000 καρδιναλίων, γιατί όντως γνωρίζεις κάποια πράγματα.

Το μόνο που θα σχολιάσω είναι πως θα έπρεπε να θυμάσαι πως το δικαίωμα να με αποκαλείς "φίλο" -αν θυμάμαι καλά- στο έχω κόψει καιρό τώρα. Για τα υπόλοιπα όλα, το προηγουμενο μου μήνυμα σε εσένα με καλύπτει. Ξαναδιάβασε το μέχρι να το καταλάβεις καλά.
Καταγράφηκε

salonico
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 686


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 06:28:46 μμ »

Το μόνο που θα σχολιάσω είναι πως θα έπρεπε να θυμάσαι πως το δικαίωμα να με αποκαλείς "φίλο" -αν θυμάμαι καλά- στο έχω κόψει καιρό τώρα. Για τα υπόλοιπα όλα, το προηγουμενο μου μήνυμα σε εσένα με καλύπτει. Ξαναδιάβασε το μέχρι να το καταλάβεις καλά.

Εχασε η Βενετιά βελόνι, που λένε.
Καλή συνέχεια, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Καταγράφηκε
Helios
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 643


Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 06:31:33 μμ »

Το μόνο που θα σχολιάσω είναι πως θα έπρεπε να θυμάσαι πως το δικαίωμα να με αποκαλείς "φίλο" -αν θυμάμαι καλά- στο έχω κόψει καιρό τώρα. Για τα υπόλοιπα όλα, το προηγουμενο μου μήνυμα σε εσένα με καλύπτει. Ξαναδιάβασε το μέχρι να το καταλάβεις καλά.

Εχασε η Βενετιά βελόνι, που λένε.
Καλή συνέχεια, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.



Έτσι μπράβο, στα τσακίδια!  Σαρκασμός

(Πλάκα έχεις Βασιλάκο, στο είχα πει και παλιότερα. Δεν εισαι κακός, αφελής εισαι. Όλα καλα απο εμένα...)
Καταγράφηκε

collector
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 27, 2016, 07:25:35 μμ »

Ρε παιδια τι μαλωνετε να μαθουμε θελουμε λιγο οι πιο καινουργιοι στο αθλημα 
αυτο 20λεπρο 1871-72    τι  ειναι?  πρωτης  η  δευτερας   διαλογης..  Στριφογύρισμα ματιών
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences