Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 22, 2024, 09:33:21 μμ
Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με αγοραστη στο eBay .Τι να κανω?  (Αναγνώστηκε 25908 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Toni-g
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3010


Προφίλ
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 02:33:59 μμ »

Αντώνη, γιατί δεν απευθύνεσαι στη DHL Ελλάδας αν μπορούν να σε βοηθήσουν;
Εχεις δικιο ,δεν το σκεφτηκα καθολου
Καταγράφηκε
asimako
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2487

''Πάντων χρημάτων μέτρον Άνθρωπος''


Προφίλ
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 02:36:04 μμ »

Μακάρι, γιατί μια ιδιωτική εταιρία σε αντιμετωπίζει σχεδόν πάντα πιο σοβαρά απ τα ΕΛ.ΤΑ. ως πελάτη.
Καταγράφηκε

''Πάντων χρημάτων μέτρον Άνθρωπος''
LTZORTZAK
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3405


if you are good at something never do it for free


Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 02:43:41 μμ »

Το ποσο ειναι μεγαλο για να του εκανες απο μονος σου refund, φοβουμενος μια αρνητικη.
Μπορει να λεει αληθεια, μπορει ομως και να κανει το γνωστο κολπο για να παρει νομισμα τσαμπα.
Στην θεση σου θα τον προετρεπα ευγενικα να απευθυνθει στο ebay, (πες του οτι λογω του οτι εισαι νεος πωλητης δεν ξερεις ακριβως τι γινεται σε αυτη την περιπτωση)
Εαν ανοιξει case, θα πρεπει να επισυναψει εκει φωτο και οτι αλλη αποδειξη εχει.
Το προβλημα ειναι οτι εισαι νεος πωλητης.
Μπορει ομως και αυτος να το κανει συστηματικα και να τον τσιμπησουν οι του ebay, εαν ανοιγει συνεχως cases για αυτον τον λογο.
Τι feedback εχει??
Στειλε μου με π.μ. το tracking number του ταχυδρομειου.

+1
Καταγράφηκε

sac
Επισκέπτης
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 03:16:19 μμ »

(Ξεφεύγω λίγο από το θέμα.)

Για παράδειγμα έχω παραλάβει αυτό. Το περιεχόμενο δεν είχε πρόβλημα. Καμιά εικοσαριά γραμματόσημα αξίας 50-60 ευρώ, κανονικά τοποθετημένα στο stock card.

Έτσι ακριβώς. Ούτε ζελατίνα, ούτε τίποτα άλλο.

Πιθανολογώ ότι, επειδή οι κατεστραμένες συσκευασίες δεν είναι κάτι σπάνιο, εκεί ποντάρουν οι "τυφλοπόντικες". Σου λέει, ένας παραπάνω φάκελος κατεστραμένος, δεν θα κάνει εντύπωση πουθενά, ούτε θα μου ζητήσει κανένας τον λόγο. Στον φάκελο της φωτογραφίας μου, κάλλιστα μπορεί να πει ότι κάπου πιάστηκε και σκίστηκε. Άντε βγάλε άκρη...
Ρε συ Γιώργο και παρελαβες αυτο το φάκελο χωρίς σχόλιο; Κατα τη γνώμη μου δεν πρέπει να παραλαμβάνουμε φακέλους σε αυτή την κατάσταση. Και σε κάθε περιπτωςη, άλλο να περιμένεις ενα γράμμα η κατι χωρίς χρηματική αξία και άλλο αντικείμενο αξίας.

Ας μην επεκταθούμε για το συγκεκριμένο, για να μην ξεφύγουμε από το πρόβλημα του Toni.

Ήθελα μόνο να πω ότι ίσως/μάλλον για τους ταχυδρομικούς δεν είναι παράξενο πράγμα οι σκισμένοι φάκελοι και για αυτό δεν πολυασχολούνται. Τον συμμαζεύουν και τον στέλνουν παρακάτω...
Καταγράφηκε
ouzaki
Επισκέπτης
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 04:44:21 μμ »

αν ο φάκελος έφτασε στον παραλήπτη με "ζελατίνα"
αυτό δεν λέει ότι ο φάκελος ανοίχτηκε από ταχυδρομείο ελληνικό η γερμανικό .μπορεί και κάποιος ταχυδρόμος η αγοραστής να έχει 5 κιλά "ζελατίνα" της deutsche post  και va τυλίγει συστημένους φακέλους.

αυτός που πρέπει να ασχοληθεί  με την γερμανική DHL είναι ο αγοραστής και όχι εσύ .
να του πεις να διαμαρτυρηθεί και και να κάνει αίτηση για εξακρίβωση της διαδρομής (Nachforschungsantrag)και κλοπή περιεχομένου.
εάν θέλεις δώσε μας και το ψευδώνυμο του αγοραστή.
υπάρχουν σελίδες όπου πωλητές με άσχημη πείρα ,δημοσιεύουν τα ψευδώνυμα ορισμένων αγοραστών.
Καταγράφηκε
Toni-g
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3010


Προφίλ
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 04:45:12 μμ »

Μακάρι, γιατί μια ιδιωτική εταιρία σε αντιμετωπίζει σχεδόν πάντα πιο σοβαρά απ τα ΕΛ.ΤΑ. ως πελάτη.
κΑι γω ετσι νομιζα αλλα δεν εχουν ιδέα ,μολις με είδαν με αντιμετώπισαν σαν να προσπαθούσα να τους ενοχοποίησω.Τζιφος  Απορία
Καταγράφηκε
georok
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3122


Προφίλ
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 05:20:16 μμ »

 Οι περισσότερες ιδιωτικές είναι μακράν χειρότερες απο τα ελτα, έχουμε απο τα καλύτερα ταχυδρομεία.
Καταγράφηκε
KOKO-27
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 618


god of war


Προφίλ
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 06:23:46 μμ »

Οι περισσότερες ιδιωτικές είναι μακράν χειρότερες απο τα ελτα, έχουμε απο τα καλύτερα ταχυδρομεία.
+1000 .σαν πωλητης στο ricardo, ειχα στειλει πανω απο 400 φακελους.
και ποτε δεν ειχα προβλημα.
Καταγράφηκε

δεν χανω ποτε.... η κερδιζω η μαθαινω.
Toni-g
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3010


Προφίλ
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 03:25:33 μμ »

Aκομα δεν εχει απαντησει κανεις απο το ebay .Ημαρτον
υπαρχει καποιος αλλος τροπος ?
Πηγα sell-contact ebay -appealing a case και τους εγραψα το ιστορικο .
Καταγράφηκε
georok
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3122


Προφίλ
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 04:12:48 μμ »

 Δεν ασχολούνται και πολύ, μην νομίζεις..
 Εγώ έφαγα αρνητική χωρίς καν να με έχει πληρώσει ο τύπος, όχι να το παραλάβει κιόλας,
τους έστειλα 4 φορές και δεν πήρα απάντηση
Καταγράφηκε
Toni-g
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3010


Προφίλ
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 30, 2014, 06:06:00 μμ »

Η απάντηση τους

Dear Antonis,

Thank you for your reply. I understand you would like to know what the next steps are as the return is telling the buyer to return the empty envelope. I know this situation has been very confusing and I will be happy to explain.

Antonis, after reviewing this return, the buyer will not want to return the item envelope and wait to ask eBay to step in and help after Nov 2. The buyer will have the option once this date has passed. This will then open a case and we will be able to make a decision on the case.

I recommend if you had shipping insurance, you will want to start the claim now. This way you will have it in process and can provide us the information when the buyer is able to change the return to a case.

As far as photos go we do not have an option at this time for you to provide those to use. If you want you can upload them to a third party site like Photo Bucket or Flickr and provide us with a link to view the photos. Please keep in mind that eBay is not affiliated with these sites and you will use them at your own discretion.

I hope this is helpful and I wish you all the best. If there's anything else we can do to help please let us know.

Sincerely,

Tracy S.

eBay Customer Support
Καταγράφηκε
Toni-g
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3010


Προφίλ
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 01, 2014, 08:38:08 μμ »

Σημερα μετα απο καιρο βγήκε η απόφαση και τράβηξαν τα χρήματα απο την καρτα μου .
Σε γενικές γραμμές δεν μπορω να καταλάβω τι ακριβώς εγινε και μπερδευτηκα .
Δεν μπορω να καταλάβω τελικα πως μπορει να προφυλαχθεί ενας πωλητής.
Δεν μου πέρασε απο το μυαλό μεχρι που το ζήσα.
Ειχα proof of delivery ,ειχα φωτο ειχα . . .και τιποτα στηρίχτηκαν στον λόγο του .
Και πρεπει να την εχει κανει την λαμόγια διοτι πριν καμια 20αρια μέρες μου πρότεινε να του βάλω στο PayPal λιγότερα χρήματα για να κλείσει το case αλλα δεν το έκανα .
Καθε φορα που επικοινώνησα με το eBay απαντούσε άλλος και εξηγουσα απο την αρχη .απροσωπο τελείως  Απορία
Καταγράφηκε
nikos11
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1331


Προφίλ
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 01, 2014, 08:45:17 μμ »

Κρίμα ρε συ Αντώνη Λύπη. Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει πώς προστατεύονται οι καλόπιστοι και καλοπροαίρετοι από τις κακοτοπιές και τους πονηρούς...
Καταγράφηκε
belpedro
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 972


Προφίλ
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 01, 2014, 09:04:20 μμ »

Δυστηχως εξεικιωνομαστε με το ρισκο των αποστολων,
επισης θεωρουμε πως ολοι ειναι σαν και "εμας" και οτι ολα καλα θα πανε,
προσωπικα μεχρι να φτασει ενας φακελος προς ή απο, εχω αγωνια και αν ειναι μικρα τα ποσα οκ.
οταν ομως ειναι για ποσα μεγαλα......
κριμα Αντωνη, αν δεν μπορεις τιποτε αλλο να κανεις αστο πισω σου.... Αναποφασιστικότητα
Καταγράφηκε
milou
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 6589


«Καιρόν πρόσμενε»


Προφίλ
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 01, 2014, 09:17:27 μμ »

Εγω ειμαι υπερ της αποψης οτι το ρισκο των αποστολων πρεπει να το επωμιζονται μισο μισο ο αγοραστης με τον πωλητη.Απο την στιγμη που ο πωλητης αγοραζει και ο πωλητης πωλεί πρεπει να αποδεχονται και οι δυο την περιπτωση απωλειας κατα την διαδρομη του αντικειμενου και να μοιραζονται την χασουρα!!

Ο αγοραστης συμφωνει ενα πακετο να ταξιδεψει χιλιαδες μιλια και στο δρομο κατι συμβαινει.Γιατι το βαρος της ευθυνης να το παρει ολο ο πωλητης στην συγκεκριμενη περιπτωση ο Αντωνης;; Απορία

Παντα μιλαω για μεμονωμενα περιστατικα και οχι για καποιον που το κανει συνεχως και καποια στιγμη θα χαρακτηριστει απατεωνας.
Καταγράφηκε

«Καιρόν πρόσμενε»
Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences