Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούνιος 05, 2024, 04:23:14 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια και εκτίμηση νομίσματος  (Αναγνώστηκε 2176 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάριος
Επισκέπτης
« στις: Νοέμβριος 22, 2012, 07:51:12 μμ »

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούριος στην παρέα σας και επειδή είμαι ψιλοάσχετος με συλλογές νομισμάτων - χαρτονομισμάτων, θα ήθελα την βοήθεια σας. Έχω πολλά νομίσματα και χαρτονομίσματα, από διάφορες χώρες, κυρίως όμως Ελληνικά, τα οποία όμως στην πλειοψηφία τους θέλω να τα πουλήσω. Πρόπερσι είχα πουλήσει ένα πολύ μικρό μέρος της συλλογής μου, στην διεθνή έκθεση συλλεκτικών ειδών Θεσσαλονίκης, αν και δυστυχώς πέρσι δεν κατάφερα να παρευρεθώ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρετε  από Θεσσαλονίκη ή αν ξέρετε που μπορώ να τα δώσω, για να μην περιμένω και φέτος την έκθεση. Έχω νομίσματα από δραχμές, μάρκα, λιρέτες και χαρτονομίσματα από δραχμές και λιρέτες. Επίσης θα ήθελα να εκτιμήσετε το παρακάτω νόμισμα.

20 δρχ. 1960
Καταγράφηκε
NMS
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 4379


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 07:58:40 μμ »

Μαριε καλωσηθλες!

χωρις φωτο... τι να εκτιμησουμε; πρεπει να ανεβασεις φωτογραφια!

στα νομισματα και χαρτονομισματα.. μονο απο θεσσαλονικη ψαχνεις να τα δωσεις; τι χαρτονομισματα και τι νομισματα ειναι ακριβως και ποιες οι καταστασεις τους; παιζει τεραστιο ρολο! αν και δεν ειμαι απο θεσσαλονικη...αλλα απο το αλλο ακρο της ελλαδας! Χαμόγελο
Καταγράφηκε
Μάριος
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 11:08:08 μμ »

Καλώς σας βρήκα NMS. Δεν έχω πρόβλημα να τα δώσω εκτός Θεσσαλονίκης, απλά εδώ θα με βόλευε περισσότερο. Έχω πολλά νομίσματα και χαρτονομίσματα και είναι δύσκολο να τα γράψω όλα. Όσο για το συγκεκριμένο νόμισμα, θα ανεβάσω φωτογραφία, αν και είναι σε άριστη κατάσταση όλα όσα έχω.
Καταγράφηκε
NMS
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****