Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Ιούνιος 25, 2024, 12:40:19 πμ
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Λίρα 1925  (Αναγνώστηκε 22300 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
sarafis
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 25, 2019, 10:01:12 μμ »

Συνηθως αυτες ειναι μισο καρατι κατω.
Αν σκεφτεις ποσες κοψανε με μισο καρατι εχει ουσιαστικο κερδος οπαραχαρακτης..
Εχεις ενα καλο παχυμετρο να μας δωσεις διαστασεις;
Καταγράφηκε
ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟΣ
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1825


Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 08:55:35 πμ »

αυτο που λεει ο κωνσταντινος{sarafis}  ειναι το σωστο..η λιρα ειναι κοπια κ η ζημια στο μεταλλο μικρη οσο ειναι το μισο καρατι ας πουμε..
Καταγράφηκε

ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΟΛΑ..
ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟΣ
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1825


Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 08:57:09 πμ »

coll
Σου παραθετω το παρακατω οπως το εχω διαβασει.


ΤΟ ΚΡΑΜΑ ΤΩΝ ΛΙΡΩΝ

Όλες οι λίρες από το 1817 και μετά έχουν 11/12 μέρη καθαρού χρυσού κι 1/12 μέρη χαλκού.

Σε όλες όμως ανεξαιρέτως παραμένει ίδια η ποσότητα σε καθαρό χρυσό που είναι 91,7 % άρα 7,32 γρ. καθαρού χρυσού ανά λίρα. Εξαίρεση αποτελούν οι πρώτες λίρες που κόπηκαν σε νομισματοκοπεία της Αυστραλίας και οι λίρες του 1887 του νομισματοκοπείου του Λονδίνου όπου χρησιμοποιήθηκε κι ένα μέρος (1,25 %) από ασήμι με αποτέλεσμα αυτές να μην έχουν το συνηθισμένο χάλκινο χρώμα των λιρών αλλά πιο κιτρινωπή απόχρωση.


¨ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟΣ
Σωστο αυτο που λες αλλα ειναι για τις γνησιες λιρες..αυτο που λεω εγω κ παρεθεσα το λινκ ειναι για τις κοπιες..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 08:58:17 πμ από ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟΣ » Καταγράφηκε

ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΟΛΑ..
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 06:56:12 μμ »

Με μικρόμετρο που μέτρησα.
Οι διαστάσεις τηε γριάς είναι:

Πάχος=1,42 mm
Διάμετρος= 22,05 mm
Βάρος- 8,02 gr

Εγώ πιστεύω ότι είναι πλαστή με πάνω από 22 carat.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 07:00:25 μμ από Glika » Καταγράφηκε
sarafis
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 07:24:14 μμ »

Αν το παχύμετρο σου ειναι σα τη ζυγαριά....  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
gkounto
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1712


Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 07:39:13 μμ »

Πλαστή λιρα πάνω από 22 καράτια δεν έχω ξανακούσει και δεν ξέρω αν έχει  ποτε καταγραφει και για ποιο λόγο να υπάρχει άραγε.
Η λίρα είναι αναμφίβολα πλαστή για τους λόγους που αναφέρθηκαν (χρωμα, ανάγλυφο, σχέδιο) κλπ
Πιθανότατα  transfer die counterfeit
Καταγράφηκε

Γιωργος
www.gkounto.com
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 07:48:02 μμ »

Αν το παχύμετρο σου ειναι σα τη ζυγαριά....  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο

Μιρκόμετρο όχι παχύμετρο. (Υπάρχει διαφορά)
Χρησιμοποίησηα μικρόμετρο για να μετρήσω το πάχος σε εσωτερικό σημείο και όχι στο rim.

Και η ζυγαριά μετράει σωστά από τη στιγμή που την άλλη λίρα τη δείχνει 7.98γρ
Πάντος βάση των μετρήσεων η λίρα είναι πάνω από 22 carat.

Παραθέτω φωτογραφία για όσους δεν ξέρουν τι είναι μικρόμετρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 08:01:33 μμ από Glika » Καταγράφηκε
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 08:09:21 μμ »

Πλαστή λιρα πάνω από 22 καράτια δεν έχω ξανακούσει και δεν ξέρω αν έχει  ποτε καταγραφει και για ποιο λόγο να υπάρχει άραγε.
Η λίρα είναι αναμφίβολα πλαστή για τους λόγους που αναφέρθηκαν (χρωμα, ανάγλυφο, σχέδιο) κλπ
Πιθανότατα  transfer die counterfeit

Και οι παραχαράκτες λάθη κάνουν Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
dsp
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432


Προφίλ WWW
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 08:44:58 μμ »

Εγώ πιστεύω ότι είναι πλαστή με πάνω από 22 carat.
Πάντος βάση των μετρήσεων η λίρα είναι πάνω από 22 carat.

δεν καταλαβαινω πως "πηδηξαμε" απο το "πλαστη" στο "παραπανω καρατια"
ομοιως, πως "πηδαμε" απο τις μετρησεις σου στο "παραπανω καρατια"
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 08:46:49 μμ από dsp » Καταγράφηκε

εδώ προσέχεις να μαθαίνεις και μαθαίνεις να προσέχεις
coll
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3735


Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 09:12:42 μμ »

Με μικρόμετρο που μέτρησα.
Οι διαστάσεις τηε γριάς είναι:

Πάχος=1,42 mm
Διάμετρος= 22,05 mm
Βάρος- 8,02 gr

Εγώ πιστεύω ότι είναι πλαστή με πάνω από 22 carat.

To μετρημα σου δεν στεκει.
Συμφωνα με αυτα που γραφεις κατ αρχας θα περναγε απο το φιλερ, ενω δεν περνα!
Φαντασου δηλαδη να ειχες και σωστο παχος. Θα ηταν περιπου     8.05 gr.
Μην το ψαχνεις ,δεν ειναι γνησια και φυσικα δεν ειναι πανω απο 22
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 09:13:46 μμ από coll » Καταγράφηκε
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 09:31:29 μμ »

Με μικρόμετρο που μέτρησα.
Οι διαστάσεις τηε γριάς είναι:

Πάχος=1,42 mm
Διάμετρος= 22,05 mm
Βάρος- 8,02 gr

Εγώ πιστεύω ότι είναι πλαστή με πάνω από 22 carat.

To μετρημα σου δεν στεκει.
Συμφωνα με αυτα που γραφεις κατ αρχας θα περναγε απο το φιλερ, ενω δεν περνα!
Φαντασου δηλαδη να ειχες και σωστο παχος. Θα ηταν περιπου     8.05 gr.
Μην το ψαχνεις ,δεν ειναι γνησια και φυσικα δεν ειναι πανω απο 22

από φίλερ περνάει.

Ποιος είπε ότι δεν περνάει?
Ο μόνος τρόπος να ζυγίζει παραπάνω είναι να έχει παραπάνω χρυσό η βολφράμιο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2019, 09:34:08 μμ από Glika » Καταγράφηκε
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 10:08:57 μμ »

ενα ενδιαφέρον βιντεάκι...

https://www.youtube.com/watch?v=boB4yyS-fDk
Καταγράφηκε
Glika
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 370


Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 26, 2019, 11:59:52 μμ »

Αυτό που βλέπω είναι ότι τα αντίγραφα είναι δύσκολα να τα διακρίνεις και πολλές φορές περνάνε τα τεστ....

https://www.youtube.com/watch?v=-jy-_HnjroY

https://www.youtube.com/watch?v=Ms1wLv8Pzdk

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2019, 12:02:13 πμ από Glika » Καταγράφηκε
acal
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1099


Investments: you expect to have fun and make money


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Ιανουάριος 27, 2019, 09:04:54 πμ »

Πλαστή λιρα πάνω από 22 καράτια δεν έχω ξανακούσει και δεν ξέρω αν έχει  ποτε καταγραφει και για ποιο λόγο να υπάρχει άραγε.
Η λίρα είναι αναμφίβολα πλαστή για τους λόγους που αναφέρθηκαν (χρωμα, ανάγλυφο, σχέδιο) κλπ
Πιθανότατα  transfer die counterfeit

Από τον Lawrence Chard στο Flickr

1918 L Fake Gold Sovereign London Mint

https://flic.kr/p/27K8uE2

Παράθεση
We also carried out an XRF analysis using our Niton tester, and as expected got non-standard results. Most fake gold coins contain too little gold in their alloy, but a significant proportion have too much, as does this coin. The normal gold content of a sovereign is 916 parts per thousand.
 
Alloy Analysis
Obverse:
Au = Gold 951 (+-4)
Cu = Copper 44 (+-1)
Ag = Silver 5 (+-0)
 
Reverse:
Au = Gold 955 (+-6)
Cu = Copper 40 (+-1)
Ag = Silver 5 (+-1)
Καταγράφηκε
gkounto
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1712


Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 27, 2019, 11:09:35 πμ »

Ναι την ξέρω η μάλλον έχω διαβάσει για αυτή την ανάλυση. Συνήθως είναι επιφανειακή με όχι 100% σίγουρα αποτελέσματα δεν είναι δηλαδή πλήρης μεταλλουργική ανάλυση. Παρατήρησε πχ ότι γράφει .951 ο εμπροσθότυπος και .955 ο οπισθότυπος στο ίδιο νόμισμα, μόνο αυτό είναι ενδεικτικό της ανακρίβειας. Φυσικά δεν μπορώ να αποκλείσω ότι θα υπάρχουν και καλύτερες από .917 κόπιες αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα έχουν προκύψει από λάθος δεν βλέπω πως αλλιώς δηλαδή. Μου έχει συμβεί σε φασματογράφο να διαβάζει .900 και μετά από λίγο τρίψιμο να βγάζει .85 σε  πλαστό πεντόλιρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2019, 11:12:45 πμ από gkounto » Καταγράφηκε

Γιωργος
www.gkounto.com
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences