Φίλε
sksnpl ευχαριστώ για την απάντηση. Ιδού τι πιστεύω για τα ερωτήματα που έθεσες:
Από ποτε το να έχεις ένα πρόβλημα, ή και πολλά, αποτελεί επιχείρημα για να ΜΗΝ αντιμετωπισεις ένα άλλο πρόβλημα;
Θεωρώ ότι η παραχώρηση, εκτός εισαγωγικών φυσικά, του ονόματος με ότι αυτό συνεπάγεται είναι βέβαιο ότι αποτελεί μείζον ΕΘΝΙΚΟ θέμα.
Από ποτέ. Δε συμφωνείς όμως ότι για να λύσεις κάποια προβλήματα πρέπει να λύσεις πρώτα κάποια άλλα; Πρέπει να βάλεις προτειραιότητες που θα θέσουν τις προϋποθέσεις/βασεις για επίλυση των μελαλύτερων προβλημάτων. Δεν μπορεις να βάλεις μπροστά για να βάψεις ένα σπίτι αν δεν το μονώσεις. Θα ξεράσει υγρασία πάνω στους φρεσκοβαμένους τοίχους. Ξεκινάς από τα εύκολα και προχωράς στα δύσκολα και η εξωτερική πολιτική είναι εξ ορισμού πιο δύσκολη απο την εσωτερική γιατί έχει περισσότερους αστάθμιτους παραγοντες. Όταν στεριώσεις το μέσα, προχωράς για το απέξω.
Φυσικά αυτό σε κάποιους προκαλεί αλλεργία.
Λυπούμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό πέρα απο το να συστήσω XOZAL
Να τολμήσω να ρωτήσω ποια είναι ιστορία συνωμοσίας στην περίπτωση του Μακεδονικου;
Η συνωμοσία πήγαινε στο ποιος ψήφησε εδω μέσα κ τι μέρος του λόγου είναι, όχι στο πρόβλημα στο οποίο αναφερόμαστε.
Εχει καμία σχέση η ελεύθερη αγορά με τα εθνικά ζητήματα; Ή είμαστε κατά ΚΑΙ της ελεύθερης αγοράς;
Προσωπικά δεν θεωρώ τα καζίνο και τα μπορντέλα "ελεύθερη αγορά", αλλά ΟΚ, ο καθείς όπως τη βρίσκει. Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορείς να συναλλάζεσαι με τον εχθρό, εκτός κ αν δεν μας κόπτει όταν πρόκειται να δει καλό η τσέπη μας οπότε πάσο. Το χρήμα δεν έχει ούτε σύνορα, ούτε Θεό. Αν αυτό αποζητάς τότε και πάλι πάσο. Εγώ πάντως διαφωνώ.
Δεν συμφωνείς όμως ότι κάποια πράγματα είναι σπουδαιοτερα από αυτο; Για εσένα ίσως ένα από αυτά δεν είναι το όνομα της Μακεδονίας. Δεν είναι εγωιστικό όμως, επειδή κάτι δεν βελτιώνει άμεσα την ζωή σου να θεωρείτε αυτόματως άνευ ουσίας;
Συμφωνώ ότι υπάρχουν αξίες και έννοιες που πρέπει να μπαίνουν πανω από το εγώ και την οικογενεια. Διάβασε τα 7-8 πράγματα που παρέθεσα στην αρχή και θα δεις ποιες πιστεύω ότι είναι οι αξίες αυτές. Δε νομίζω ότι έννοιες όπως παιδεία και απόδοση δικαιοσύνη είναι αρχές που προάγουν τον εγωισμό. Το αντίθετο.
Επειδή κάποιος αγαπάει την ιστορία του τόπου του χάνει την πραγματική μάχη; Δεν σε αντιλαμβάνομαι και το όλο επιχείρημα θυμίζει λίγο «ιστορία συνωμοσίας».
Αυτό που είπα ήταν αρκετά ξεκάθαρο: όποιος μένει μοιρολατρικά προσκολημένος στην ιστορία του και δεν έχει να δείξει κάτι από το παρόν του, είναι καταδικασμένος να τον προσπεράσει η ιστορία.
Βγήκε προχθές ο Φραγκος (που ήταν εκ των κεντρικών ομιλητών) στον Παπαδάκη και αυτό που είχε να παρουσιάσει για να προσδώσει κύρος στα επιχειρήματα του, ήταν μια επιστολη από το 91-92 που είχαν συντάξει ο Θοδωράκης, η Μερκούρη και ορισμένοι άλλοι της εποχής. Πού είναι η σημερινή "ποιότητα" της κοινωνιας μας για να βγει μπροστά; Υπάρχει; Εγώ δεν βλέπω κανέναν πέρα από κάποιες γερασμένες προσωπικότητες.
Που είναι το μέλλον;
Έχει γεράσει η Ελλάδα και μαζί με αυτή γέρασε κ η όποια νεολαία υπάρχει. 20-30ρηδες συμπεριφέρονται σαν τα κομματόσκυλα από τα γενοφάσκια τους μιμούμενοι τους γονείς τους που διάλυσαν αυτή τη χώρα. Δεν πρόκειτε για θεωρία συνομωσίας αλλά για απλά γεγονότα.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
===================
Και για να θέσω ένα ερώτημα προς όλους:
Αν αύριο το νότιο μέρος της Ιταλία αποφάσιζε να αυτονομηθεί και να ορίσει σαν όνομα του το "Νέα Ελλάδα" ή "Μεγάλη Ελλάδα" και αυτοχαρακτηρίζονταν Έλληνες, θα είχαμε την ιδια αντίδραση; Θα ξεκινούσε νέο κίνημα για το "Ιταλοελληνικό";