Για τον Παπαδάκη δεν ξέρει κανένας τίποτα (από όσο έχω ακούσει), αλλά η υπογραφή του είναι ιδιαίτερα διάσημη. :-))))))))))
Προσπαθώ να διευκρινήσω αυτό:
Ζητησα επιτουτου τον οπισθοτυπο φωτογραφια διοτι ειχα ακουσει οτι στα ψευτικα εαν θυμαμε καλα ξετρυπαει το μελανι απο πισω;
Η υπογραφή Παπαδάκης (συχνά;;; πάντα;;; ) βγαίνει πολύ έντονη, όπου υπάρχει. Συχνά φαίνεται από πίσω. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το μελάνι έχει δια-περάσει το χαρτί, μπορεί να φαίνεται απλώς η σκιά της.
Στη συνημμένη εικόνα φαίνεται και η σκιά του πλαισίου της μπροστινής πλευράς. Το "φέγγισμα", αν προτιμάτε (μοραϊτικη έκφραση).
Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι ότι το "φέγγισμα" στην πίσω πλευρά θα πρέπει να είναι αντίστοιχο με την ένταση της μπροστινής. Δηλαδή:
- Η σωστή σφραγίδα (πιο σωστά: το σωστό τυπογραφικό κλισέ) θα πρέπει να είναι καθαρό και σαφές (δηλαδή να διαβάζεται άνετα).
- Αν το καθαρό κλισέ τυπωθεί με πολύ μελάνι και δείχνει μουτζούρα (όπως συμβαίνει συνήθως), τότε και από πίσω θα πρέπει να φαίνεται (να "φεγγίζει") η υπογραφή με αντίστοιχει ένταση.
(- Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βγαίνει και το μελάνι από πίσω, έχοντας διαπεράσει το χαρτονόμισμα. Σε κάποια σημεία, όχι ντε και καλά σε ολόκληρη την υπογραφή. < εδώ το αφήνω στο "μπορεί")
Σε περίπτωση μαϊμουδιάσματος:
Αν κάποιος αντιγράψει την υπογραφή, θα την αντιγράψει "μουτζουρωμένη" (να το πω έτσι). Αφενός γιατί δεν ξέρω αν μπορεί να τη βρει "καθαρή", αφετέρου γιατί η "μουτζουρωμένη" δείχνει πιο γνήσια.
Αν τυπώσει τη "μουτζουρωμένη" υπογραφή με τη σωστή ποσότητα μελανιού, τότε το "φέγγισμα" από πίσω θα είναι ελαφρότερο από το "φυσιολογικό".Αν την τυπώσει με πολύ μελάνι, τότε θα γίνει μεγαλύτερη μουτζούρα.
(Η άλλη λύση, βέβαια, είναι να φτιάζει μια "καθαρή" σφραγίδα και να την τυπώσει με πολύ μελάνι, οπότε θα υπάρχουν μικροδιαφορές.)
Για συμπληρώστε... :-)