γ.. της courier μου μέσα, ψαχνω απο το πρωι που μιλησαμε μεχρι το μεσημέρι με το γ.. το tracking number
το βλεπω στο ονλισε συστημα οτι ηρθε εδω θεσ 11:20,
πηρα τηλεφωνο dhl, γενική τραχιδρομική, dp,. acs του δινω το σκατο νουμερο και δεν ξέρει κανεις τιποτα
και τελικα παραδωθηκε απο CHRONOPOST NETWORKS και οπως παντα σε οποιον ανοιξει την πορτα στο σπιτι, οχι σε μενα (ελειπα) στις 15:00. Παλι την πατησαμε, αλλη φορα θαναση θα βαλω την δικια σου διευθυνση
αντε να βρω τωρα τι πω το κερατο ου
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ! Πήρα τηλέφωνο σε όλες τις εταιρείες και καμία δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει με το tracking number τής Chronopost. Η DPD, αν και ήταν η μόνη που μπορούσε να αναγνωρίσει το tracking number τής Chronopost, λόγω συνεργασίας της με αυτή, δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει ούτε αυτή, διότι το δέμα ήταν express και αυτοί αναλαμβάνουν τις διανομές μόνο στην απλή αλληλογραφία. Επιπλέον, δεν μπορούσαν ούτε να με πληροφορήσουν ποια εταιρεία είχε αναλάβει το δέμα μου, ούτε καν να μου πουν το ελληνικό tracking number, που είχε λάβει κατά την είσοδό του στην Ελλάδα, γιατί με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων, το περιβόητο GDPR, δεν έχουν πλέον πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες.
Η DHL δεν είχε ιδέα! Τους ήταν αδύνατο να αναγνωρίσουν το tracking number τής Chronopost. Η απάντησή τους ήταν να επικοινωνήσω με τον αποστολέα ή με τη γαλλική εταιρεία courier, να τους ρωτήσω σε ποια εταιρεία έχουν αναθέσει τη διανομή στην Ελλάδα και αν το έχουν όντως δώσει στην DHL, να μου πουν το tracking number που έχει πάρει από την DHL! Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να θυμώσω! Σε δεύτερο τηλεφώνημά μου, άλλος υπάλληλος δέχτηκε ανεπισήμως να κάνει αναζήτηση στις τρέχουσες διανομές τής ημέρας στην Αθήνα με βάση το όνομά μου. Για ένα παράξενο λόγο όμως, δεν μπορούσε να με βρει στο σύστημα με το όνομά μου, οπότε η απάντησή του ήταν, δεδομένου ότι η Chronopost έγραφε ότι "επιχειρείται σήμερα δεύτερη προσπάθεια παράδοσης - χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας με τον παραλήπτη", ότι μάλλον άλλη εταιρεία είχε αναλάβει τη διανομή. Τελικά, μερικές ώρες αργότερα, μου χτύπησε το κουδούνι εντελώς απροειδοποίητα η DHL και μου το έδωσε! Για καλή μου τύχη, είχα γυρίσει νωρίς από τη δουλειά εκείνη τη μέρα, αλλιώς θα γινόταν και "δεύτερη ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης - χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας με τον παραλήπτη" (ούτε χαρτάκι στην πόρτα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα)! Και στην τρίτη, καίγεσαι... Τι είχε γίνει και "η δυνατότητα επικοινωνίας με τον παραλήπτη ήταν αδύνατη"; Στο πακέτο επάνω, το τηλέφωνό μου δεν είχε εκτυπωθεί με σωστό τρόπο, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν και με πάρουν τηλέφωνο ( ήταν της μορφής "+3069##@+Ε")!
Για καλή μου τύχη βέβαια, η αποστολή και παράδοση έγινε αυτή τη βδομάδα και όχι την επόμενη, γιατί θα είχα φύγει διακοπές και δεν θα ήμουν στην Αθήνα! Φανταστείτε όλο αυτό το μπλέξιμο να γινόταν με εμένα εκτός Αθηνών, να προσπαθώ να εντοπίσω μάταια το δέμα μου με ένα κινητό και το ίντερνετ του ξενοδοχείου και μετά να θελήσω να συνεννοηθώ μαζί τους, ώστε είτε να στείλω κάποιον άλλο με εξουσιοδότηση να το παραλάβει είτε να μου το προωθήσουν με δικά μου έξοδα στον τόπο διακοπών μου! Εκ των πραγμάτων, θα ήταν τελείως αδύνατο όλο αυτό και το δέμα απλά θα επέστρεφε στο Μονακό! Και σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρω τι θα γινόταν!
Συμπέρασμα: Τη μεγαλύτερη ευθύνη για το πρόβλημα έχει η Chronopost! Θα έπρεπε να ενημέρωσε στο site της την εταιρεία μου είχε αναλάβει τη διανομή στην Ελλάδα και να έδινε και το tracking number που είχε πάρει από την ελληνική εταιρεία. Επιπλέον, κανένας υπάλληλος, ούτε του Μονακό ούτε της Chronopost, δεν έλεγξε τα στοιχεία που είχαν εκτυπωθεί πάνω στο δέμα, ώστε να διαπιστώσει το παράξενο τηλέφωνο και να το διορθώσει με το χέρι! Αυτό εγώ το αποκαλώ αμέλεια!
Με τη δουλειά μου, τυχαίνει να ανταλλάσσω αλληλογραφία με πολλές χώρες τού κόσμου και αυτό το χάλι δεν το βλέπω συχνά! Παράδειγμα προς μίμηση θεωρώ τις Ηνωμένες Πολιτείες! Εκεί οι εταιρείες courier είναι πάρα πολλές, η καθεμιά ουσιαστικά αναλαμβάνει να μετακινήσει ένα δέμα για μερικά χιλιόμετρα μόνο και έτσι μπορεί ένα συστημένο π.χ. από Αθήνα για Σαν Φρανσίσκο (αναφέρω ένα αληθινό παράδειγμα δικό μου), να αλλάξει 14 εταιρείες courier, μέχρι να φτάσει στα χέρια του παραλήπτη! όμως μπέρδεμα δεν γίνεται ποτέ! Στο site τής πρώτης αμερικανικής εταιρείας, καταγράφονται όλα τα στοιχεία της αποστολής μέχρι τότε (αποστολέας, ελληνική εταιρεία, ελληνικό tracking number, τάδε στοιχεία Αθήνα - Βερολίνο, Βερολίνο - Νέα Υόρκη κλπ.) και μετά, στο ίδιο site, εμφανίζεται βήμα βήμα, κάθε ενδιάμεση εταιρεία, κάθε ενδιάμεσο tracking number, κάθε ενδιάμεσος σταθμός, ακόμα και τα στοιχεία των υπαλλήλων που το έχουν στα χέρια τους! Έτσι, τόσο εγώ όσο και ο παραλήπτης, ξέραμε ότι το δέμα, από Νέα Υόρκη για Σαν Φρανσίσκο, την τάδε ημέρα βρισκόταν π.χ. Στο Ντένβερ, υπό την ευθύνη τής τάδε εταιρείας, είχε το τάδε ενδιάμεσο tracking number και υπεύθυνος να το προωθήσει στον επόμενο σταθμό ήταν ο τάδε υπάλληλος, με πλήρες ονοματεπώνυμο και αριθμό! Έτσι, αν συνέβαινε κάτι (φθορά, κλοπή κλπ.), θα είχαμε τη δυνατότητα να μηνύσουμε, όχι μόνο την εκάστοτε εταιρεία που είχε την ευθύνη, αλλά και τον ίδιο τον υπάλληλο!
Με τους Γάλλους γενικότερα έχω προβλήματα στο θέμα τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων! Όχι φυσικά ότι τα δικά μας ταχυδρομεία λειτουργούν άψογα (η λογική τού ελληνικού δημοσιοϋπαλληλισμού καλά κρατεί ακόμα)! Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ξένοι είναι τέλειοι!