Λοιπόν που λέτεεεεε
Χθες πάνω στη βιασύνη μου έκανα λάθος τα κομμάτια και παράγγειλα λιγότερα. Αν ήταν περισσότερα θα τα άφηνα αλλά δεν ήταν.
Μετά το e-mail επιβεβαίωσης στέλνω e-mail και ζητώ ευγενικά να ακυρωθεί η παραγγελία και ότι θα ακολουθήσει άλλη αργότερα.
Δεν περίμενα απάντηση κάνω δεύτερη παραγγελία με τα σωστά τεμάχια αυτή τη φορά και αφού ήρθε το e-mail επιβεβαίωσης στέλνω με έμβασμα τα χρήματα που έφυγαν αέρας με τη μία.
Το απόγευμα η nicole μου στέλνει e-mail και μου ζητά επιπλέον στοιχεία: αριθμό πελάτη και αριθμό παραγγελίας.
Πριν προλάβω να αντιδράσω 30 δεύτερα ακολουθεί δεύτερο e-mail: Εντάξει το βρήκαμε σας την ακυρώσαμε
Ποια όμως; Τη δεύτερη παραγγελία. Πανικός
E-mail και κόντρα e-mail: τι κάνετε εκεί; σας έστειλα έμβασμα δεν είναι δυνατόν και πολλά άλλα χωρίς απάντηση.
Ευτυχώς σήμερα η nicole ζήτησε συγγνώμη και επανέφερε τη δεύτερη παραγγελία ενώ επιτέλους ακύρωσε την πρώτη.
Τελικά κάθε παραγγελία σε αυτό το νομισματοκοπείο είναι επεισοδιακή, έτσι για να μην πλήττουμε.