Λοιπόν, μία-μία οι απαντήσεις για να μη μπλεκόμαστε.
Γενικό σχόλιο:Είστε (γενικώς) ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΙ. Και υποκλίνομαι στις γνώσεις σας, την παρατηρητικότητα σας, και δεν ξέρω ποιο άλλο προτέρημα να αναφέρω (η οξεία όραση δεν είναι προτέρημα, είναι φυσική υπεροχή - προφανώς υπάρχει κι αυτή).
Ναι, όντως η 6 (κάτω δεξιά) είναι αυτή που όταν την πήρα, ο άνθρωπος που μου την έδωσε μου είπε "Αυτή είναι Ιταλικής προέλευσης". Και μου την έδωσε σε τιμή 6% χαμηλότερη από τις άλλες που πήρα τότε, τις Εγγλέζικες.
Kαλημέρα Ντάγκλας, πολύ ωραίες φωτό, νομίζω ότι ο πρώτος τρόπος φωτισμού αποτυπώνει καλύτερα τις λεπτομέρειες. Την 6 λέω
Orop, έχεις πέσει μέσα (και μπράβο σου), όσα λέω από πάνω ισχύουν και για σένα, φυσικά.
Φωτισμός:Έχουν τραβηχτεί σε ένα δωμάτιο (στο βάζω σε σχήμα) διαστάσεων 9m x 6m x ύψος 3m. Στο δωμάτιο υπάρχουν δυο φωτιστικά ιωδίου (2x500W το καθένα, σύνολο 2000W, στις θέσεις που φαίνεται στο σχήμα. Το δωμάτιο είναι βαμμένο άσπρο. Τα φωτιστικά εκτός από το αντικείμενο που φωτογραφίζω φωτίζουν και το ταβάνι, το οποίο εξ αντανακλάσεως φωτίζει το αντικείμενο. Έχουμε δηλαδή κάπως διάχυτο φωτισμό, όχι σημειακό.
Οι πρώτες φωτό (οι πιο σκοτεινές) είναι με ανοιχτό μόνο το ένα φωτιστικό, της μιας πλευράς. Οι άλλες δύο είναι και με τα δύο ανοιχτά.
Μπορεί να "παίξει" κάποιος με περιστροφή του αντικειμένου (και της κάμερας) εφ' όσον και κάμερα και αντικείμενο είναι πάνω σε τριπόδια, ώστε να διαλέξει ποια πλευρά του να φωτίζεται "περισσότερο".
Παρ' όλα αυτά, και παρά την πολύ καλή ανάλυση που δίνει η κάμερα, δεν τις θεωρώ καλές φωτογραφίες (από πλευράς σκιών και ομοιομορφίας φωτισμού).