chronos
|
|
« Απάντηση #316 στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 11:58:49 μμ » |
|
Λοιπόν κοιτάξτε τι έκανα με το δεύτερο αναμνηστικό τού Αγίου Μαρίνου: Την Παρασκευή που μας πέρασε, μπήκα στο e-shop τους, έκανα παραγγελία με το νόμισμα, διαλέγοντας πληρωμή με κάρτα, ωστόσο όταν πήγα να πληρώσω, το σύστημα δεν με προωθούσε με τίποτα στη φόρμα όπου θα μπορούσα να βάλω τα στοιχεία τής κάρτας μου για να γίνει η χρέωση! Η παραγγελία είχε πάρει ένδειξη "inserted" (έλαβα μάλιστα και σχετικό mail), αλλά κάθε φορά που πατούσα το εικονίδιο με τις κάρτες (υποτίθεται το λινκ που σε πάει στη φόρμα όπου βάζεις τα στοιχεία τής κάρτας σου), το μόνο που μου έβγαζε ήταν ένα κόκκινο "Χ" με την ένδειξη η συναλλαγή δεν είναι δυνατή (στα ιταλικά). Περίμενα μερικές ώρες μήπως φτιαχτεί το σύστημα, αλλά αντιθέτως, μετά από λίγο εξαφανίστηκε τελείως το λινκ που οδηγούσε στη φόρμα πληρωμής από την καρτέλα τής παραγγελίας μου (η οποία εξακολουθούσε να έχει ένδειξη "inserted")! Για κάποιο περίεργο λόγο, η παραγγελία μου είχε μπλοκάρει! Επιπλέον, στην καρτέλα τής παραγγελίας δεν υπήρχε κάποιος τρόπος να την ακυρώσω από μόνος μου ή να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής. Δοκιμάζω, λοιπόν, να ξανακάνω καινούρια παραγγελία, θέλοντας να εγκαταλείψω αυτή την μπλοκαρισμένη, αλλά δυστυχώς κάθε φορά που επιχειρούσα να βάλω το νόμισμα στο καλάθι, έβγαινε η ένδειξη "έχετε εξαντλήσει το μέγιστο αριθμό παραγγελιών ανά πελάτη για το συγκεκριμένο προϊόν"!
Φοβούμενος, λοιπόν, ότι το νόμισμα θα εξαντληθεί γρήγορά, πριν προλάβω να λύσω το πρόβλημα, έστειλα αμέσως mail στο φιλοτελιστικό κατάστημα του Αγίου Μαρίνου, εξηγώντας τους πλήρως το πρόβλημα, με όλα τα στοιχεία τής παραγγελίας και ζητώντας τους να με βοηθήσουν εγκαίρως, πριν την εξάντληση του νομίσματος, είτε δίνοντάς μου άλλο τρόπο πληρωμής είτε διαγράφοντας την ήδη υπάρχουσα, μπλοκαρισμένη, παραγγελία, ώστε το σύστημα να μου επιτρέψει να το ξαναπαραγγείλω από την αρχή.
Ωστόσο, περάσανε μέρες και δεν έπαιρνα απάντηση! Ούτε έβλεπα να αλλάζει κάτι στην κατάσταση της παραγγελίας μου! Το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει και αυτοί "σιγή ιχθύος"!
Έτσι λοιπόν, προκειμένου να μην εξαντληθεί το νόμισμα, έπιασα και δημιούργησα καινούριο λογαριασμό πελάτη, με άλλο e-mail, όμως με το ίδιο ονοματεπώνυμο και την ίδια διεύθυνση αποστολής. Ξαναέκανα παραγγελία με το νόμισμα, το σύστημα με άφησε κανονικά και η παραγγελία πήρε πάλι ένδειξη "inserted". Αυτή τη φορά, όμως, το λινκ πληρωμής εμφανίστηκε κανονικά και δούλευε! Με προώθησε στη φόρμα εισαγωγής των στοιχείων τής κάρτας και η πληρωμή έγινε κανονικά (έβαλα ξένη κάρτα φυσικά). Μετά από λίγο, η παραγγελία πήρε ένδειξη "paid" (έλαβα και σχετικό mail ότι η πληρωμή έγινε κανονικά).
Ελπίζω να μην μου κάνουν νερά και μου ακυρώσουν τη πληρωμένη παραγγελία, με το πρόσχημα ότι υπήρχε ήδη μία σε εξέλιξη, με άλλο e-mail, αλλά με τα ίδια στοιχεία πελάτη, δεδομένου ότι δίνουν πάντα ένα νόμισμα ανά πελάτη! Όμως, όπως θα τους εξηγήσω, αν μου ζητήσουν το λόγο, δεν είχα άλλη επιλογή! Τους είχα ζητήσει βοήθεια εδώ και μέρες, για να μην αναγκαστώ να κάνω αυτό, αλλά εκείνοι με αγνοούσαν, ενώ τους είχα προειδοποιήσει ότι το συγκεκριμένο νόμισμα έχει μεγάλη ζήτηση και υπάρχει κίνδυνος να εξαντληθεί γρήγορα! Άλλωστε πλέον δεν έχω σκοπό να πληρώσω για την πρώτη παραγγελία, ακόμα και αν ξεμπλοκάρει κάποια στιγμή, αφού ήδη έχω πληρώσει για τη δεύτερη παραγγελία. Και αν μου ζητήσουν το λόγο, θα τους πω να διαγράψουν την πρώτη, μπλοκαρισμένη, παραγγελία και να εκτελέσουν τη δεύτερη, που είναι πληρωμένη. Όμως όταν οι άλλοι παίζουν χωρίς κανόνες, σε αναγκάζουν κι εσένα να παίξεις χωρίς κανόνες!
|