Νομιζω οτι βιαστηκες υπερβολικα να ανοιξεις υποθεση item not received, στο ebay δεν θα σε αφηνε το συστημα να την ανοιξεις, μολις δεκα μερες μετα την πληρωμη, το paypal προφανως σε αφησε.
Αυτο γυρισε μπουμερανγκ, γιατι εφοσον ανοιξει η υποθεση πρεπει να κλεισει σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα, και εντωμεταξυ φαινεται οτι το πακετο ταξιδευει προς εσενα, γιατι να σου κανουν refund?
Αυτος το μονο που δειχνει να εκανε στραβο, ειναι οτι το ταχυδρομησε 9 μερες μετα την πληρωμη, κατι που δεν απαγορευεται.
Εαν ειχες ανοιξει την case εικοσι-εικοσιπεντε μερες μετα την πληρωμη, το διαστημα που θα μεσολαβουσε μεχρι να κλεισει η υποθεση, θα ηταν αρκετο για να θεωρησουν οτι δεν το παρελαβες, τωρα θεωρησαν οτι λογικα δεν το εχεις παραλαβει ακομα, γιαυτο και εκλεισαν την υποθεση υπερ του.
Όταν κάποιος σου δίνει tracking number που παραδόθηκε ήδη στη Γερμανία τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις case dispute.
Όταν μετά το tracking number εξαφανίστηκε τότε το ανέβασα σε claim (απαίτηση). Τονίζω όμως πρώτη φορά βλέπω υπόθεση να κλείνει τόσο γρήγορα.
Και κάτι ακόμη πουθενά δεν φαίνεται να ταξιδεύει προς Ελλάδα κάτι, ούτε και έχει μπει στην Ελλάδα.
Το Paypal όμως βιάστηκε να κλείσει την υπόθεση και να μου απαντήσει ότι:
"Your seller has provided shipment tracking information in response to your claim.
We used the shipping company's online tracking service and found that it confirms delivery of the merchandise. As a result, this case has been closed. We're happy we were able to help you resolve this issue"
Πού το είδαν αυτό; όχι τίποτε άλλο αλλά για ξέρω τι έχω παραλάβει και δεν το έχω καταλάβει.