Το έχω διαβάσει αλλά έχω ακόμα ερωτηματικά
Oι λιρες ή ολα τα νομισματα οταν βγαινουν απο τα ναυαγια μοιραζωνται στους κατοχους τους συμφωνα με το παρασταστικο-συμφωνιτικο το οποιο ειχαν συνηπογραψει ολοι οι εμπλεκομενοι (κρατος , εταιρια ανελκυσης , χρηματοδοτης κτλ κτλ) ο καθενας λοιπον εκεινη την στιγμη αποφασιζει πως να τα διοχετευση στην αγορα. Καποιοι εβγαλαν δικα τους πστοποιητικα οπως αναφερω στην αρχη.
Και που ξερω εγω εαν δεν τους εχουν τελειωσει ηδη τα νομισματα και συνεχιζουν να πουλανε με οτι βρουν στην αγορα?Καποιος αλλος ηρθε σε επαφη με μια εταιρια πιστοποιησης και τους τις εδωσε ολες πακετο μαζι με το συμφωνιτικο (που δειχνει αποδεικνυει οτι ειναι απο ναυαγιο) που ειχα στα χερια του και η εταιρια πηρε τα νομισματα και τα πιστοποιησε.
Αυτη η μεθοδος ειναι η ορθοτερη!! Η NGC πχ σλαμπαρε τετοια νομισματα απο το συγκεκριμενο ναυαγιο για δυο διαφορετικους ανθρωπους απο οτι εχω συμπερανει απο τους αριθμους!!
Εσυ τωρα εαν στειλεις πχ μια λιρα του 53 και τους πεις οτι ειναι απο το ναυαγιο φυσικα και δεν θα σλαμπαριστει διοτι δεν θα σε πιστεψουν!!
Το ιδιο πιστευω θα γινει και με οσες κυκλοφορουν κατα καιρους μεσα σε μια μικρη κασετινουλα με μια φωτογραφια του πλοιου κτλ κτλ , δλδ τριχες , αξιοπιστια μηδεν!!
Καταλαβες τωρα γιατι οποτε προκειτε για ναυαγιο καλυτερα να υπαρχει πιστοποιηση απο νομισματικη εταιρια?