Αγαπητέ μου, καταρχήν το είπαμε και το ξαναλέμε ότι στην Ελλάδα χρειάζονται πολλές
διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, αλλά οι κυβερνήτες μας ασχολούνται με συντεχνιακά συμφέροντα. Οι μεν των συμβολαιογράφων, οι δε της ΠΟΣΠΕΡΤ κλπ.
Το κείμενο για το αεροπλάνο μας λέει ότι το νηολόγησε στην Ιταλία, δεν μας λέει τα προηγούμενα στάδια. Για να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο πρέπει πρώτα να καταχωρήσεις τις όποιες "ευρεσιτεχνίες" στο υπουργείο εμπορίου και μετά να πιστοποιήσεις το αυτοκίνητο στο υπουργείο μεταφορών (ότι τσουλάει, δεν είναι επικίνδυνο, δεν παραβιάζει τη νομοθεσία για τα καυσαέρια και δεν ξέρω τι άλλο). Για να το κυκλοφορήσεις όμως και να το διαθέτεις για test drive σε υποψήφιους πελάτες, χρειάζεσαι και πινακίδες κυκλοφορίας και αυτό είναι το αντίστοιχο της νηολόγησης του αεροπλάνου. Βέβαια, το πιθανότερο είναι να έκανε όλες τις διαδικασίες στην Ιταλία...
(Δεν τα κατέχω λεπτομερώς, οπότε, ας μην πω περισσότερα.)
Θα πω όμως αυτό: Ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (αλλά και της ευρωπαϊκής ενοποίησης) είναι και αυτός. Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου στην Ελλάδα; Κανένα πρόβλημα, πετάγεσαι στη Βουλγαρία, στην Ιταλία ή στη Γερμανία και την κάνεις. :-)
(Και όσο προχωράει η ευρωπαϊκή ενοποίηση - λέμε, τώρα - τόσο θα υποχρεωνόμαστε να προσαρμάζουμε τη νομοθεσία μας στα πρότυπα των πολιτισμένων λαών. Θα μου πεις... υπάρχουν και παρενέργειες, οπως οι γάμοι των ομοφυλοφίλων. Πράγματι, ουδέν καλόν αμιγές κακού. Αν είναι να μπορεί να πάρει άδεια κανείς για να πουλήσει αεροπλάνο σε μια εβδομάδα, ας επιτραπούν και οι γάμοι των ομοφυλοφίλων. Αν, βέβαια, μείνουμε μόνο στους γάμους των ομοφυλοφίλων και αγνοήσουμε τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται η βιομηχανική ανάπτυξη, τότε... να λείπει το βύσσινο...)
Αυτος με το αεροπλάνο δεν το έκανε στην Ελλάδα γιατι τον είχαν πρήξει και πήγε στην Ιταλία φίλε Sac...
Με δύο λόγια, έγραψα τι (περίπου) πρέπει να κάνει, δεν έγραψα ότι θα τα καταφέρει κιόλας, χεχε....