|
yiorgos131313
|
|
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 09, 2015, 10:02:07 μμ » |
|
Φιλε καλησπέρα στην φωτο 4 από τις τέσσερες που αναρτησες και στη θεση 11 περιπου βρισκεται ενας βραχιονας που κρατα ένα γραναζι κινησης πρεπει να κοιτάξεις προσεκτικα τι γραφει αυτος πανω του
και αν εχει αλλου στοιχια , αυτά που φαινονται στην τριτη φωτο αναφςερουν τυπους και κινησης του μηχανισμου, και εινα 18 κ χρυσο??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 289
per aspera ad astra
|
|
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 10, 2015, 03:46:53 πμ » |
|
ο βραχιονας αναγραφει..avance - retard.Αλλα στοιχεια δεν εχει πουθενα ουτε σχετικα με το μηχανισμο ουτε με τα καρατια.Το οτι ειναι χρυσο18κ και οχι επιχρυσο το εμαθα απο γνωστο με εργαστηριο αργυροχρυσοχοιας.Ο ιδιος κωδικος που βρισκεται και στο εσωτερικο καπακι της μηχανης βρισκεται και στα υπολοιπα δυο εξωτερικα καπακια..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κώστας 1979
|
|
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 10, 2015, 08:09:58 πμ » |
|
Στο καπακι,εσωτερικα,θα πρεπει να εχει καποια συμβολα,σαν μικρες σφραγιδες.Αν εχει βγαλε μια καθαρη φωτο.Αν ειναι ατοφιο χρυσο,ειναι παραδοξο να μην το εχουν επισημανει.Ο μοχλος avance-retard(γρηγορα-αργα) ειναι για να ρεγουλαρεις τη κινηση του ρολογιου(αν ``χανει`` ή αν πηγαινει γρηγορα).Η αριθμηση στη πλακα(ωρες),και η χαραξη της Αγιας Σοφιας με τους μιναρεδες παραπεμπουν στη Τουρκια.Το ρολοι ειναι ελβετικο αλλα μπορει να ηταν διαθεσιμο απευθειας στη Κων\πολη(το λεω με καθε επιφυλαξη ).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Si vis pacem,parabellum.
|
|
|
|
Sauron
Νέος
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 47
|
|
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 10, 2015, 09:11:30 πμ » |
|
Στα ρολόγια της εποχής εκείνης δεν ήταν αναγκαία η χρήση σφραγίδας (mintmark). Υπάρχουν πολλά με το σήμα 18καρατίων τα οποία έχουν ποστιστεί με χρυσό και συνήθως είναι αργυρά. Το συγκεκριμένο κρίνοντας από το χρώμα και το πάχος θαρρώ πως είναι όντως καθαρός χρυσός κι όχι επιχρυσωμένο. Προσοχή το εσωτερικό καπάκι υπάρχει μεγάλο ποσοστό να μην είναι κι όπως το βλέπω πιστεύω πως ισχύει! Ο μηχανισμός ειναι κλασσικός ελβετικός της περιόδου με 19jewels. Θεωρείται ποιοτικός κι άνω του μετρίου, αλλά σίγουρα όχι από τους top. Κατασκευαστής είναι ο Auguste Courvoisier, ένας εκ των πολλών Courvoisier που έφτιαξαν ρολόγια στα τέλη του 19ου αιώνα. Να το χαίρεσαι φίλε μου κι αν είναι οικογενειακό κειμήλιο να το φυλάς (και να το συντηρείς αν χρησιμοποιείται)..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κώστας 1979
|
|
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 10, 2015, 01:33:51 μμ » |
|
Ειδικα εκεινη την εποχη,τα ελβετικα ρολογια,ειχαν σφραγιδες,αν οχι του κατασκευαστη,τουλαχιστον υλικο κατασκευης και χρονολογια.Αν αυτες οι σφραγιδες απουσιαζουν απο την κασα,τοτε μαλλον ο μηχανισμος μπηκε σε αλλη κασα.Ισως γι`αυτο να εχει την Αγια Σοφια και το περιεργο καντραν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Si vis pacem,parabellum.
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 289
per aspera ad astra
|
|
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 10, 2015, 01:52:05 μμ » |
|
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις πληροφορίες!Εκτός από τον κωδικό που προανέφερα (και μου έχει κάνει εντύπωση ότο είναι ο ίδιος και στα καπάκια και στη μηχανή) άλλα σύμβολα, γράμματα ή σημάδια δεν έχει πουθενά!!Προφανώς έχει κατασκευαστεί για την Οθωμανική αγορά όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο φίλος πιο πάνω και το μέγεθός του είναι περίπου 41-42 mm
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tasos26
|
|
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 10, 2015, 07:28:40 μμ » |
|
ο τυπος μηχανης ειναι κλασσικος ελβετικος με διαφυγη τυπου αγκυρας (escapement-anchor) και εχει copensative balance ή αλλιως z balance (απο το 1753 και μετα χρησιμοποιειται) ετσι ωστε να μπορει να διατηρει τον ισοχρονισμο του (παλμο ταλαντωσης) σε ολες τις θερμοκρασιακες μεταβολες (συναντανται κυριως στα ναυτικα χρονομετρα)ειναι τα γνωστα κομμενα διμεταλλικα μπαλανσιε σε 2 σημεια. ολα τα παραπανω επιπλεον χαρακτηριστικα σε σχεση με τα αλλα ρολογια ειχαν ως σκοπο την καλυτερη δυνατη ακριβεια μετρησης του χρονου, με τις μικροτερες αποκλισεις, που ηταν ζητουμενο απο ναυτικους και εμπορους
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 289
per aspera ad astra
|
|
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 11, 2015, 12:49:25 πμ » |
|
ο τυπος μηχανης ειναι κλασσικος ελβετικος με διαφυγη τυπου αγκυρας (escapement-anchor) και εχει copensative balance ή αλλιως z balance (απο το 1753 και μετα χρησιμοποιειται) ετσι ωστε να μπορει να διατηρει τον ισοχρονισμο του (παλμο ταλαντωσης) σε ολες τις θερμοκρασιακες μεταβολες (συναντανται κυριως στα ναυτικα χρονομετρα)ειναι τα γνωστα κομμενα διμεταλλικα μπαλανσιε σε 2 σημεια. ολα τα παραπανω επιπλεον χαρακτηριστικα σε σχεση με τα αλλα ρολογια ειχαν ως σκοπο την καλυτερη δυνατη ακριβεια μετρησης του χρονου, με τις μικροτερες αποκλισεις, που ηταν ζητουμενο απο ναυτικους και εμπορους Σε ευχαριστώ Τάσο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 289
per aspera ad astra
|
|
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 11, 2015, 11:25:48 μμ » |
|
Όσον αφορά την επισκευή και συντήρηση τέτοιων κομματιών που μπορώ να απευθυνθώ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
tasos26
|
|
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 12, 2015, 11:04:49 πμ » |
|
καλημερα για την συντηρηση-ανακατασκευη ειναι ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΝΟΣ -2107778578
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vasilisfla
|
|
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 02, 2015, 05:08:29 μμ » |
|
Τα κλειδια του υπαρχουν?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 289
per aspera ad astra
|
|
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 06, 2015, 10:52:16 μμ » |
|
Δυστυχώς όχι!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|