Ene re sac ke esi tora pio minima sou apo ola, den thimame tora.sorry. ala ilikrina pistevo oti tilefonikos tha sinenooumastan poli kalitera giati graptos ksehnao merikes fores ke pos na ta ekfraso kalitera
Θέλεις να κάνουμε "σοβαρή" συζήτηση, ενώ ξεχνάς τι γράψαμε λίγο πριν;;;; Και πώς "ξεχνάς" το γραμμένο;;;;
Και αφού "ξεχνάς" το γραμμένο, πώς θα θυμάσαι το προφορικό;;;;
Για να σε πάρουν στα σοβαρά θα πρέπει να το κερδίσεις (το έχω ξαναγράψει). Όταν "ξεχνάς" τα γραφτά, πώς να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά.
(Λέγοντας ότι σοβαρή συζήτηση δεν γίνεται από το τηλέφωνο, εννοώ γραφτή συζήτηση, όχι προφορική. Αν θέλεις σοβαρή συζήτηση, πρώτα από όλα βρες υπολογιστή. Για να μπορείς να πηγαίνεις μπρος-πίσω και να διαβάζεις άνετα τα προηγούμενα.)
Κατά τα άλλα... ο καθένας φτιάχνει τη δική του ορθόδοξη Ορθοδοξία... Τζάμπα είναι...
Kitakse file mou. I tris megales diafores ine. 1 to filiokve( diladi , ikatholiki alaksan ton iero kanona ke ipan. Oti to agio pnevma erhete ke apo ton theo ke apo ton hristo, lathos , giati ean to ishiristis afto avtomatos ishirizese oti iparhoun 2 thei. I orthodoksi eklisia lei, to agio pnevma ekporevete mono apo ton theo ke pigeni ston hristo , i katholiki to alaksan peripou sto 1000 m.h. 2 i katholiki prosthesan to alathito tou papa, diladi oti pi ke oti kani ine panta sosto, afto gia emas to ehi mono o hristos. 3 ke o papas analoga me ton kero pou zoume mpori na eksihrinisi tous nomous, aparadekto gia emas
Το σημαδεμένο στο 1 το πρόσθεσες εσύ. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στο Σύμβολο της Πίστης. (Το οποίο Σύμβολο, βέβαια, το έχει φτιάξει η Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα και όλοι όσοι θέλουν να καταστρέψουν τον Χριστιανισμό, το έπιασα το υπονοούμενο...)
Το σημαδεμένο στο 2 είναι τραλάλά-τραλαλό. Το αντίστοιχο "αλάθητο" στην Ορδοδοξία αναγνωρίζεται στις Οικουμενικές Συνόδους. (Ας μην επεκταθούμε...) Άλλωστε, όπως προκύπτει από το 1, οι Οικουμενικές Σύνοδοι είχαν φτιαχτεί από γκοϊμ, κιτίμ και σαρανταποδαρούσες με ράσα, για αυτό τις πολεμούν οι αγιορείτες.
Όσο για το 3, είναι επίσης δική σου κατασκευή. Η τρίτη "καταγεγραμμένη" δογματική διαφορά είναι η άσπιλη σύλληψη της Παναγίας.
Υπάρχει και η διαφορά με το "δόγμα του απόλυτου προορισμού", που είχε διατυπώσει ο Αυγουστίνος, αλλά έχω χάσει επεισόδια τι έγινε με αυτό...