Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 25, 2024, 12:08:54 μμ
Σελίδες: 1 [2] 3
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: THE 200 BEST ALBUMS OF THE 80s  (Αναγνώστηκε 11816 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
imike
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 278


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 10, 2015, 06:33:52 μμ »

Οι πρώτες δύο θέσεις (και με τη σειρά που είναι) άκρως αναμενόμενες. Το seventeen seconds των cure επίσης.
Από εκεί και πέρα: Το black celebration των Depeche Mode επίσης αναμενόμενο, ίσως κάποιοι να έβαζαν στη θέση του το Music for the masses. Το ίδιο ισχύει και για το Queen is dead των Smiths. Κάποιοι θα προτιμούσαν το Meat is murder ή το The Smiths.
Ευχάριστες εκπλήξεις (ιδίως όσον αφορά τη θέση στην κατάταξη): The Sound kai Cocteau Twins. Ανεπανάληπτα άλμπουμ και τα δύο.
Dead can dance και Talking Heads επίσης απρόσμενα ψηλά.
Bauhaus, Jesus and Mary Chain, Stone Roses και This mortal coil αξίζουν να είναι στο τοπ 20, ίσως θα μπορούσαν και σε καλύτερη κατάταξη.

Μεγάλες απουσίες:
U2. Βρίσκονται μόλις στη θέση 50. Πάντως το Boy ή το October ή το Rattle and ham θα άξιζαν να ήταν στα 200.
Housemartins. Κανένα από τα δύο άλμπουμ των Housemartins στα καλύτερα 200; Δεν γίνεται αυτό.
Κάποιος από όλους τους δίσκους των UB40 άξιζε να είναι στα καλύτερα 200.
Καταγράφηκε
nestor
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1556


ΔΕΝ ΘΥΣΙΑΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΩΛΕΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 02, 2015, 09:24:57 πμ »

http://popaganda.gr/ta-40-kalitera-tragoudia-ton-40-eton-pou-kani-radiofono-o-giannis-petridis/

Τα 40 καλύτερα τραγούδια των 40 ετών που κάνει ραδιόφωνο ο Γιάννης Πετρίδης
Ακούστε τα δυνατά.
Καταγράφηκε
p_floyd1
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 02, 2015, 01:12:13 μμ »

τρισμέγιστος ο άρχοντας,μέχρι την 11άδα μαζί του,σίγουρα μπορεί και καλύτερα Χαμόγελο


*για την παραπάνω λίστα έκτος από κάποιες μικρές ενστάσεις στη σειρά κατάταξης,απ τις καλύτερες που έχω δει!
Καταγράφηκε
vagg
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 02, 2015, 01:27:49 μμ »

όχι μόνο δεν υπήρχαν εκπλήξεις αλλά και μια εμονή σε κάποια ονοόματα ( στα πρώτα 50 έχει 3 albums bauhaus 4 cure 3 echo and the bunnyment). nick cave and the bad seeds-wipers- dream syndicate-gun club-cramps- -triffids-tom waits εκτός 50άδας. δεν είδα πουθενά green on red και paul roland που είχαν απήχηση στην Ελλάδα. και η ελληνική μουσική σκηνή την δεκαετία αυτη έχει ισάξιους τουλάχιστον 50 δίσκους...
Καταγράφηκε
p_floyd1
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 395


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 02, 2015, 01:45:07 μμ »

 green on red,έχει στη θέση 130 to Gas Food Lodging,θα μπορούσε να χει κι άλλα,/για Paul Roland έχεις δίκιο.
Καταγράφηκε
solferino
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2792


coincoholic


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 02, 2015, 04:32:33 μμ »

Για τη λίστα με τα new wave / alternative από 80'ς τη σχολίασα πριν οπότε θα το προσπεράσω. Είδα τη λίστα που ανέβασε ο Νέστωρας με τα 40 αγαπημένα τραγούδια του ΠΕτρίδη στα 40 χρόνια που ασχολείται με τη μουσική.
Σόρρυ, αλλά εάν μετά απο 40 χρόνια καθημερινής ενασχόλησης με τη μουσική , αυτά είναι τα αγαπημένα του κομμάτια, κακώς ασχολήθηκε με τη μουσική. Γνωρίζω πως η μουσική είναι η πιο αφηρημένη τέχνη αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη το αυτάκι του δεν είχε από την πρώτη μέρα που έκατσε πίσω απο τα μικρόφωνα, καμία πρόοδο και καμία διαθεση για εξέλιξη.
Απο το 20 εως το 1 τα ήξερα ολα από 14 ετών. Πλην του bohemian Rhapsody και του sultans of swing όλα τα υπόλοιπα εξαντλούνται μέσα σε έναν χρόνο και το αυτί φυσιολογικά θα ήθελε πιο 'δύσκολα' ακούσματα για να ερεθιστεί.
Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι έφηβοι ξεκινάνε με κάποια στανταρντ ακούσματα ΚΑΙ Ο Χ Ι με κάποια άλλα ' μη στανταρντ ' . Δεν ειχα δει κανεναν στο σχολείο να μου λεει ' ουαου εχεις ακούσει το kind of blue? ' . Oloi led zeppelin , deep purple, U2 , rem , metallica και άλλα τετοια ακούγαμε και όχι την ογδόη του Σοστακόβιτς.

Καμία εξέλιξη ο κ. Πετρίδης κατά τη ταπεινή μου γνώμη. Δεν μου κάνει ωστόσο καμία εντύπωση. Οι φελλοί επιπλέουν.

Καταγράφηκε

Οι μεγάλοι πόνοι είναι βουβοί.
Johntsik
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 456


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 02, 2015, 05:03:53 μμ »

Στην θέση 104 είναι το Back in Black των AC/DC. Αν είναι δυνατόν...... Είναι το νούμερο 2 δίσκος σε πωλήσεις όλων των εποχών και παίρνει τέτοια θέση?ΑπορίαΑπορίαΑπορία? Έλεος..................
Καταγράφηκε
solferino
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2792


coincoholic


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 02, 2015, 06:17:10 μμ »

Στην θέση 104 είναι το Back in Black των AC/DC. Αν είναι δυνατόν...... Είναι το νούμερο 2 δίσκος σε πωλήσεις όλων των εποχών και παίρνει τέτοια θέση?ΑπορίαΑπορίαΑπορία? Έλεος..................

Εισαι 100% λάθος. Τι σημασία εχει πόσο εχει πουλήσει? Με αυτή τη λογική μεγαλύτερος ελληνας συνθετης ο Φοίβος και όχι ο Χατζηδάκις / Θεοδωράκης και μεγαλύτεροι ερμηνευτες ο Νταλάρας και η Βίσση / Βανδή και όχι ο Μητσιάς ή ο Μητροπάνος ή ο Καζαντζίδης.
Καλά ας μην πουμε τίποτα για τον Μητρόπουλο ή τον Σκαλκώτα που δεν εχουν πουλήσει τίποτα οι κακομοίρηδες.

Και θέλοντας να ευχαριστήσω τον dimmarko Που με 'εμαθε' τους Δροσουλίτες, αλήθεια οι Δροσουλίτες πόσο εχουν πουλήσει??? Γτ εγώ δυσκολεύομαι να βρω καλύτερο ελληνικό δίσκο συνολικά (στίχοι/μουσική/ερμηνείες).

 

Καταγράφηκε

Οι μεγάλοι πόνοι είναι βουβοί.
imike
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 278


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 02, 2015, 06:30:27 μμ »

Μην περιμένετε να δείτε εκπλήξεις σε τέτοιες λίστες για τον απλούστατο λόγο που είναι ο εξής: Ζητήσανε από 50 άτομα να φτιάξουν ο καθένας μια λίστα με τα καλυτερα άλμπουμ της δεκαετίας του 80. Ας πούμε ότι ζήτησαν από τον καθένα να βάλει 20 άλμπουμ. Οκ, μπορείς να βάλεις ένα, δύο πέντε, άντε 10 άλμπουμ - εκπλήξεις, δύσκολα όμως θα βάλεις 20 άλμπουμ εκπλήξεις, σίγουρα θα βάλεις και πιο κλασσικά ή εμπορικά άλμπουμ. Ακόμα όμως και αν βάλεις πολλά "ψαγμένα" άλμπουμ θα πρέπει και οι υπόλοιποι 49 που ψηφίζουν να βάλουν τα ίδια "ψαγμένα" άλμπουμ για να εμφανιστούν σε υψηλές θέσεις.
Ίσα ίσα, πιστεύω ότι είναι πολύ αντικειμενική η συγκεκριμένη λίστα, ακριβώς επειδή ψηφίζουν πολλοί πολλά άλμπουμ. Και εγώ αν ψήφιζα, σίγουρα θα συμπεριελάμβανα 8-10 από τα άλμπουμ που εμφανίζονται στην πρώτη 20άδα (και αν όχι τα άλμπουμ, σίγουρα τους καλλιτέχνες).
Καταγράφηκε
vagg
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 02, 2015, 08:04:33 μμ »

νομίζω ότι η λίστα του πετρίδη αναφέρεται καθαρά σε τραγούδια τα οποία αντικειμενικά μπήκαν σε  μαζικά ακροατήρια και έχουν αποκτήσει μια διαχρονική αξία σε όλο τον κόσμο. νομίζω ότι με αυτή την ματιά ο πετρίδης επεξεργάζεται την λίστα του και δεν απέχει πολύ από μια αντικειμενική λιστα ,έχοντας σαν βάση τα δύο αυτά κριτήρια. η λίστα με τα διακόσια τον 80ς έχει αρκετά προβλήματα καθώς μπαίνει καθαρά με υποκειμενικά κριτήρια κάποιων μουσικόφιλων και για αυτό περιεχόνται και κάποιοι δίσκοι που αντικειμενικά δεν έχουν κάποια αξία για τις μάζες. το σχόλιο για τo φοίβο με χατζιδάκη το θεωρώ κάπως άστοχο. ο χατζιδάκης έχει μπει σε πολλά περισσότερα σπίτια από ότι  ο φοίβος. όμως ιστόρικα  η διαχρονίκοτητα  η ιστορικότητα και οι πωλήσεις του χατζιδάκη και στην ελλάδα και στον κόσμο δεν μπορούν να συγκριθούν. θέλω να καταλήξω ότι παίζουν και ένα σηματικό ρόλο οι πωλήσεις.
φιλικά βαγγέλης
Καταγράφηκε
dimmarko
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1903


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 02, 2015, 08:35:43 μμ »

Στην θέση 104 είναι το Back in Black των AC/DC. Αν είναι δυνατόν...... Είναι το νούμερο 2 δίσκος σε πωλήσεις όλων των εποχών και παίρνει τέτοια θέση?ΑπορίαΑπορίαΑπορία? Έλεος..................

Εισαι 100% λάθος. Τι σημασία εχει πόσο εχει πουλήσει? Με αυτή τη λογική μεγαλύτερος ελληνας συνθετης ο Φοίβος και όχι ο Χατζηδάκις / Θεοδωράκης και μεγαλύτεροι ερμηνευτες ο Νταλάρας και η Βίσση / Βανδή και όχι ο Μητσιάς ή ο Μητροπάνος ή ο Καζαντζίδης.
Καλά ας μην πουμε τίποτα για τον Μητρόπουλο ή τον Σκαλκώτα που δεν εχουν πουλήσει τίποτα οι κακομοίρηδες.

Και θέλοντας να ευχαριστήσω τον dimmarko Που με 'εμαθε' τους Δροσουλίτες, αλήθεια οι Δροσουλίτες πόσο εχουν πουλήσει??? Γτ εγώ δυσκολεύομαι να βρω καλύτερο ελληνικό δίσκο συνολικά (στίχοι/μουσική/ερμηνείες).

 



χρωστούσα... Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
solferino
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2792


coincoholic


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 03, 2015, 09:01:59 πμ »

νομίζω ότι η λίστα του πετρίδη αναφέρεται καθαρά σε τραγούδια τα οποία αντικειμενικά μπήκαν σε  μαζικά ακροατήρια και έχουν αποκτήσει μια διαχρονική αξία σε όλο τον κόσμο. νομίζω ότι με αυτή την ματιά ο πετρίδης επεξεργάζεται την λίστα του και δεν απέχει πολύ από μια αντικειμενική λιστα ,έχοντας σαν βάση τα δύο αυτά κριτήρια. η λίστα με τα διακόσια τον 80ς έχει αρκετά προβλήματα καθώς μπαίνει καθαρά με υποκειμενικά κριτήρια κάποιων μουσικόφιλων και για αυτό περιεχόνται και κάποιοι δίσκοι που αντικειμενικά δεν έχουν κάποια αξία για τις μάζες. το σχόλιο για τo φοίβο με χατζιδάκη το θεωρώ κάπως άστοχο. ο χατζιδάκης έχει μπει σε πολλά περισσότερα σπίτια από ότι  ο φοίβος. όμως ιστόρικα  η διαχρονίκοτητα  η ιστορικότητα και οι πωλήσεις του χατζιδάκη και στην ελλάδα και στον κόσμο δεν μπορούν να συγκριθούν. θέλω να καταλήξω ότι παίζουν και ένα σηματικό ρόλο οι πωλήσεις.
φιλικά βαγγέλης

Φίλε Βαγγέλη,

Αν το κριτήριο του κ.Πετρίδη είναι οι πωλήσεις , ήτοι σε πόσα σπίτια εχουν μπει τα τραγούδια αυτά , και αυτό το βαπτίζει 'αντικειμενικότητα' τότε ναι συμφωνώ, η λίστα δεν απέχει από την πραγματικότητα. Ωστόσο, το τι εμπαινε στα σπίτια τη δεκαετία του 70,80 και λίγο 90 εχει να κάνει αποκλειστικά με το ραδιοφωνο. Ο εκάστοτε παραγωγός αποφάσιζε ποιος θα γίνει γνωστός και ποιος όχι.
Να σου θυμίσω ότι τη δεκαετία του 80 μεχρι και αρχες 90 δεν υπηρχε ουτε youtube oyte internet. Για να φτιάξεις μία κασέτα 60 λεπτών πηγαινες ένα χαρτί με τραγούγια στο τοπικό μαγαζί και αυτός προσπαθούσε να τα βρει σε βινύλιο και να στα αντιγράψει. Πολλά δε, δεν τα ξέραμε , ή δε προλαβαίναμε να τα αντιγράψουμε στο χαρτί απο το MTV kαι περιμέναμε 1 κ 2 μήνες μεχρι να τα μάθουμε.... αυτά τα θυμούνται οι παλαιότεροι. Ετσι, το τι θα ακούγα εγώ ως εφηβος εξαρτιώταν εν πολλοίς απο τον κ. Πετρίδη και απο το ΜΤV / VH1. Αλλες πηγες στη Σύρο δεν υπήρχαν.
Δεν ειναι τυχαίο που σχεδόν ολα τα hits της δεκαετίας 80 δεν υπάρχουν ουτε ως αστρόσκονη τώρα.

Επίσης, η τέχνη δεν βοηθιέται καθολου ούτε απο το ραδιόφωνο ουτε απο την tv. Αυτος είναι και ο λόγος που τα περισσότερα τραγούδια είναι τρίλεπτα και όχι καπως παραπάνω.
Ακόμα, οι μάζες ακούνε πάντα τυποποιημενα πράγματα. Οτι τους βάλουν , ακούνε. Μπορώ να γράψω πάνω απο 100 δίσκους δεκαετίας 70/80 , που δεν εγιναν γνωστοί διότι απλά οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί δεν ηθελαν. Πόσο δισκάρα είναι το pampered menial των PAvlov's dog ? Δεν πουλησε απολύτως τπτ και διαλύθηκαν. Ο κόσμος δε πρόλαβε να τους μάθει διότι πρακτικά ήταν αδύνατον.

Τέλος, κάποια είδη μουσικής ειναι δυσκολότερα απο κάποια άλλα λόγω αντικειμενικών κριτηρίων, δυσκολότερες κλίμακες, πολυπλοκότερες μελωδίες συνδυαζόμενες με μεγάλης διαρκειας του κομματιού κ.α. Αυτά απο τη φύση τους είναι αντιεμπορικά. Καταλαβαίνω για παράδειγμα γιατί ολοι γνωρίζουν τον Σταυρό του Νότου και κανεις δεν ξέρει τη Μουσική πράξη στον Μπρεχτ που ανήκουν στον ιδιο συνθετη και με μικρη χρονικη διαρκει το ενα απο το άλλο, αλλα το δεύτερο μουσικά ειναι κατά τη ταπεινη μου άποψη ανώτερο και στα αυτιά μου μετα απο 20 χρόνια ακούγεται φρέσκο σε αντίθεση με τον Σταυρό που το βαρέθηκα.

Φίλε Βαγγέλη άκου αυτό και πες μου αν σε αγγίζει εσένα..

https://www.youtube.com/watch?v=_nS4Kxjx1CA

Δες ποσες χιλιάδες πατσαβούρια εγιναν γνωστά και αυτό το έπος δεν το ξέρει άνθρωπος. Σου βαζω αυτο διότι ειχε και τις τυπικές προΫποθεσεις να γινόταν γνωστό (ευκολη μελωδία, αμεση , υπεροχη μουσική προσιτή απο το πρώτο ακουσμα).

ΥΓ. Οι πωλήσεις δεν παίζουν κανεναν ρόλο κατα τη γνώμη μου. Οι πωλήσεις είναι συνάρτηση της χειραγώγισης και της παιδείας του κάθε λαού. Να μην ακούω δηλαδή τις συμφωνίες του Malher που τις λατρεύω επειδή ειναι κλασική κ δεν πουλάει?Απορία
Καταγράφηκε

Οι μεγάλοι πόνοι είναι βουβοί.
vagg
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 03, 2015, 10:16:17 πμ »

νομίζω ότι η λίστα του πετρίδη αναφέρεται καθαρά σε τραγούδια τα οποία αντικειμενικά μπήκαν σε  μαζικά ακροατήρια και έχουν αποκτήσει μια διαχρονική αξία σε όλο τον κόσμο. νομίζω ότι με αυτή την ματιά ο πετρίδης επεξεργάζεται την λίστα του και δεν απέχει πολύ από μια αντικειμενική λιστα ,έχοντας σαν βάση τα δύο αυτά κριτήρια. η λίστα με τα διακόσια τον 80ς έχει αρκετά προβλήματα καθώς μπαίνει καθαρά με υποκειμενικά κριτήρια κάποιων μουσικόφιλων και για αυτό περιεχόνται και κάποιοι δίσκοι που αντικειμενικά δεν έχουν κάποια αξία για τις μάζες. το σχόλιο για τo φοίβο με χατζιδάκη το θεωρώ κάπως άστοχο. ο χατζιδάκης έχει μπει σε πολλά περισσότερα σπίτια από ότι  ο φοίβος. όμως ιστόρικα  η διαχρονίκοτητα  η ιστορικότητα και οι πωλήσεις του χατζιδάκη και στην ελλάδα και στον κόσμο δεν μπορούν να συγκριθούν. θέλω να καταλήξω ότι παίζουν και ένα σηματικό ρόλο οι πωλήσεις.
φιλικά βαγγέλης
υ.γ. τρομέρο το τραγούδι τον ιταλών που μου έστειλες!

Φίλε Βαγγέλη,

Αν το κριτήριο του κ.Πετρίδη είναι οι πωλήσεις , ήτοι σε πόσα σπίτια εχουν μπει τα τραγούδια αυτά , και αυτό το βαπτίζει 'αντικειμενικότητα' τότε ναι συμφωνώ, η λίστα δεν απέχει από την πραγματικότητα. Ωστόσο, το τι εμπαινε στα σπίτια τη δεκαετία του 70,80 και λίγο 90 εχει να κάνει αποκλειστικά με το ραδιοφωνο. Ο εκάστοτε παραγωγός αποφάσιζε ποιος θα γίνει γνωστός και ποιος όχι.
Να σου θυμίσω ότι τη δεκαετία του 80 μεχρι και αρχες 90 δεν υπηρχε ουτε youtube oyte internet. Για να φτιάξεις μία κασέτα 60 λεπτών πηγαινες ένα χαρτί με τραγούγια στο τοπικό μαγαζί και αυτός προσπαθούσε να τα βρει σε βινύλιο και να στα αντιγράψει. Πολλά δε, δεν τα ξέραμε , ή δε προλαβαίναμε να τα αντιγράψουμε στο χαρτί απο το MTV kαι περιμέναμε 1 κ 2 μήνες μεχρι να τα μάθουμε.... αυτά τα θυμούνται οι παλαιότεροι. Ετσι, το τι θα ακούγα εγώ ως εφηβος εξαρτιώταν εν πολλοίς απο τον κ. Πετρίδη και απο το ΜΤV / VH1. Αλλες πηγες στη Σύρο δεν υπήρχαν.
Δεν ειναι τυχαίο που σχεδόν ολα τα hits της δεκαετίας 80 δεν υπάρχουν ουτε ως αστρόσκονη τώρα.

Επίσης, η τέχνη δεν βοηθιέται καθολου ούτε απο το ραδιόφωνο ουτε απο την tv. Αυτος είναι και ο λόγος που τα περισσότερα τραγούδια είναι τρίλεπτα και όχι καπως παραπάνω.
Ακόμα, οι μάζες ακούνε πάντα τυποποιημενα πράγματα. Οτι τους βάλουν , ακούνε. Μπορώ να γράψω πάνω απο 100 δίσκους δεκαετίας 70/80 , που δεν εγιναν γνωστοί διότι απλά οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί δεν ηθελαν. Πόσο δισκάρα είναι το pampered menial των PAvlov's dog ? Δεν πουλησε απολύτως τπτ και διαλύθηκαν. Ο κόσμος δε πρόλαβε να τους μάθει διότι πρακτικά ήταν αδύνατον.

Τέλος, κάποια είδη μουσικής ειναι δυσκολότερα απο κάποια άλλα λόγω αντικειμενικών κριτηρίων, δυσκολότερες κλίμακες, πολυπλοκότερες μελωδίες συνδυαζόμενες με μεγάλης διαρκειας του κομματιού κ.α. Αυτά απο τη φύση τους είναι αντιεμπορικά. Καταλαβαίνω για παράδειγμα γιατί ολοι γνωρίζουν τον Σταυρό του Νότου και κανεις δεν ξέρει τη Μουσική πράξη στον Μπρεχτ που ανήκουν στον ιδιο συνθετη και με μικρη χρονικη διαρκει το ενα απο το άλλο, αλλα το δεύτερο μουσικά ειναι κατά τη ταπεινη μου άποψη ανώτερο και στα αυτιά μου μετα απο 20 χρόνια ακούγεται φρέσκο σε αντίθεση με τον Σταυρό που το βαρέθηκα.

Φίλε Βαγγέλη άκου αυτό και πες μου αν σε αγγίζει εσένα..

https://www.youtube.com/watch?v=_nS4Kxjx1CA

Δες ποσες χιλιάδες πατσαβούρια εγιναν γνωστά και αυτό το έπος δεν το ξέρει άνθρωπος. Σου βαζω αυτο διότι ειχε και τις τυπικές προΫποθεσεις να γινόταν γνωστό (ευκολη μελωδία, αμεση , υπεροχη μουσική προσιτή απο το πρώτο ακουσμα).

ΥΓ. Οι πωλήσεις δεν παίζουν κανεναν ρόλο κατα τη γνώμη μου. Οι πωλήσεις είναι συνάρτηση της χειραγώγισης και της παιδείας του κάθε λαού. Να μην ακούω δηλαδή τις συμφωνίες του Malher που τις λατρεύω επειδή ειναι κλασική κ δεν πουλάει?Απορία
φίλε μου καταρχάς νομίζω ότι για να βγάλουμε ένα σωστό συμπέρασμα θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε κάποια πράγματα.1) η μουσική είναι ένα εμπόρευμα και κίνεται μέσα στα πλαίσια της μουσικής βιομηχανίας(υπάρχει 100 περίπου χρόνια (βινύλιο-cd-mtv-internet).2) για να αποκτήσει αξία το εμπόρευμα πρέπει να καταναλωθεί από τις μάζες και τότε αποκτάει μια πραγματική αξία.
οι μάζες ιστορικά έχουν τα αντικειμενικά κριτήρια για να κρίνουν την αξία ενός έργου. ρόλος της βιομηχανίας είναι να εκμεταλλευτεί την αξία του έργου και τον καλλιτέχνη και να προσπαθήσει να ισορροπήσει σε αυτούς τους δύο παράγωντες έχοντας εξασφαλίσει ένα συγκεκριμένο ποσοστό κέρδους.
 θα γίνω πιο σαφής για την αξία με τα συμβολικά παραδείγματα που ανέφερες. σπουδαίος ο δίσκος τον pavlos που επισήμανες( παρόλα αυτά είναι δίσκος με αρκετές πωλήσεις-κυκλοφορίες και έχει περάσει στις μάζες τουλάχιστων ένα τραγούδι του) όμως το wish you were here ( τον αναφέρω επειδή κινείται στα ίδια μουσικά μονοπάτια) εν τέλει επικράτησε σε πολλά περισσότερα αυτιά και έτσι οδήγουμαστε στο συμπέρασμα  ότι είναι αντικειμενικά καλύτερος. τρομερός ο δίσκος του μικρούτσικου με τον Μπρεχτ τις μάζες όμως τις άγγιξε για συγκεκριμένους λόγος ο καββαδίας και στα 33-40 χρόνια της ιστορίας τους ο σταυρός σαν έργο έχει ξεπεράσει και τον ίδιο τον καλλιτέχνη, για να βγάλουμε ένα αντικειμενικό κρητίριο θα πρέμει να παραμερίζουμε όσο περισσότερο γίνεται το πρωσοπικό μας γούστο. έγω ίσως προτειμώ την συγκεκριμένη περίοδο τα τροπάρια για φονιάδες όφειλο όμως να ανγνωρίσω ότι ο σταυρός έχει περισσότερα αντικειμενικά κριτήρια για να θεωρηθεί ανώτερος σαν έργο στο σύνολο του.για την κλασική μουσική θα αναφέρω ότι έχει την παρακάτω διαφορά. δεν είχε ανακαλυφθεί η  μουσική βιομηχανία και αρχικά αναφέροταν αυστηρά στους κύκλους της αριστοκρατίας (παλάτια-βασιλιάδεςκλπ) πέρασε όμως στην μάζες όταν οι καλιτέχνες (πχ μπετόβεν) αποφάσισαν να δίνουν δημόσιες συναυλίες και να μπουν σε όλα τα σπίτια. η απήχηση της στις μάζές τις έχει δώσει μια τεράστια διαχρονική αξία και πλέον είναι μέρος της μουσικής βιομηχανίας. ο μάλερ πέρασε την τελευταία δεκαετίατης ζωής του  στις μάζες με μεγάλη απήχηση, και μετά τον θάνατό του αναγνωρίζεται και έχει μπει σε πολλά σπίτια.

φιλικά και γνωρίζωντας ότι όλα όσα αναφέρω είναι σχετικά και σχετίζονται από την απήχηση στις μάζες.
Καταγράφηκε
nestor
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1556


ΔΕΝ ΘΥΣΙΑΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΩΛΕΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 03, 2015, 03:13:32 μμ »

Οι Έλληνες ψήφισαν τα καλύτερα metal άλμπουμ για τα '90s

Πάμε να δούμε και λίγο ...μέταλλο!

http://www.rocking.gr/timemachine/Oi-Ellines-psifisan-ta-kalutera-metal-almpoum-gia-ta-%5C%5C90s/23843/
Καταγράφηκε
dimmarko
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1903


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 03, 2015, 04:49:44 μμ »

Οι Έλληνες ψήφισαν τα καλύτερα metal άλμπουμ για τα '90s

Πάμε να δούμε και λίγο ...μέταλλο!

http://www.rocking.gr/timemachine/Oi-Ellines-psifisan-ta-kalutera-metal-almpoum-gia-ta-%5C%5C90s/23843/


το 80% προκαλουν εμετο...  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο  κράξιμο που θες....
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences