Ακόμα από αυτά που ανέβασα υπάρχει ενδιαφέρον, εκτός από συλλεκτικό. .
Φιλε Σπυρο, το επισημασμενο ΑΜ Ολυμπιακο ειναι το κοινο της σειρας. Η επισημανση δεν φαινεται να εχει καποιο ενδιαφερον variation. Εχει ελαχιστο ενδιαφερον και φυσικα μονο εαν εχει γομα και ολη του την οδοντωση. Δεν μπορω να καταλαβω εαν εχει ολη του την οδοντωση απο την φωτο. Φανταζομαι πως μαλλον θα εχει την γομα του, παντως ειναι κοινοτατο σαν τυπος και ενδιαφερον θα παρουσιαζε μονο εαν η επισημανση ειχε καποια ιδιαιτεροτητα.
Σχετικα με τα δυο Ολυμπιακα 60λεπτα... Στο πρωτο λειπουν δοντακια, κατω αριστερα και κατω δεξια, ενω το δευτερο ειναι κακοκεντρο. Επισης κοινος τυπος με χαμηλο καταλογο και χαμηλη χρηματικη αξια μονο ως αρτιο κομματι, με ολη του την γομα σαν ασφραγιστο ειτε με καποια ενδιαφερουσα σφραγιδα σαν σφραγισμενο.
Χαιρετισμους,
Νικος
Ευχαριστώ φίλε Νίκο για την απάντηση σου.
το δεύτερο 60λεπτο σαν κακοκεντρο εφόσον έχει κομπλέ τα δοντάκια και τ γόμα έχει κάτι παραπανω από ένα αντίστοιχο? ?
Δυστυχως οχι φιλε Σπυρο, το οτι ειναι κακοκεντρο (off-centered) θεωρειται μαλλον μειονεκτημα.
Παρολλα αυτα μπαινει ανετα σε συλλογη με την λογικη πως ισως καποτε αντικατασταθει απο καποιο αλλο, καλυτερο. Υπαρχει παντα μεγαλυτερη ανοχη οταν μιλαμε για γραμ/μα σπανιου τυπου, κακοκεντρα αλλα σπανια γραμ/μα δεν ενοχλουν και τοσο. Αν μας εδειχνες πχ. το 5δραχμο η το 10δραχμο αυτης της σειρας (1896) κακοκεντρα, δεν θα σου ελεγε κανεις τιποτα, θα περνουσε σχεδον απαρατηρητο. Για σχετικα κοινους ομως τυπους οπως αυτον, (60λεπτα) που υπαρχουν σε πληθωρα η κοινη πρακτικη ειναι να προτιμαμε παντα αρτια -απο ολες τις αποψεις- κομματια.
Επαναλαμβανω λοιπον, οπως και νωριτερα στο topic αυτο πως, οταν μιλαμε για κλασσικα γραμ/μα, τα παντα εξαρτωνται απο τον παραγοντα "σπανιοτητα".
Φιλικα,
Νικος