Καλησπέρα, εαν το νόμισμα στάλθηκε από τον ιδιοκτήτη του στην NGC για επανεκτίμηση (έστω και για ένα + τα ξαναστέλνουν), τότε η εταιρεία αφού το ξεσλάμπαρε έγραψε τον καινούργιο βαθμό στο slab και την παλιά πιστοποίηση ουσιαστικά την ακύρωσε γράφοντας "the item cannot be found"....περιγράφω την στανταρντ πρακτική των εταιρειών....
Ο αριθμός πιστοποίησης φαντάζομαι αλλάζει όποιο κι αν είναι το νέο αποτέλεσμα έτσι; Δλδ εφόσον σπάσει το σλαμπ ακόμη και τον ίδιο βαθμό να γράψει θα αλλάξει ο αριθμός;
Η απάντηση από την επιχείρηση sopcoins ήταν δεν ξέρω εγώ το αγόρασα από τον δημοπρασία Καραμητσος.
Το screen shot που ανέβασα είναι από Καραμήτσο πάντως.