Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 29, 2024, 07:05:51 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Εκτίμηση αγιογραφίας  (Αναγνώστηκε 840 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Takis2080
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« στις: Αύγουστος 09, 2022, 04:13:06 μμ »

Καλησπέρα η οικογένεια μου έχει αυτή την αγιογραφία οι μόνες πληροφορίες που εχω για την εικόνα  είναι ότι μου έχει πει η γιαγια μου ότι δίνεται από χέρι σε χερι απο μητέρα σε παιδί και ότι σίγουρα είναι πάνω από 400-500 χρόνων αν κάποιος μπορεί να κανει μια εκτίμηση η διαθέτει κάποιες παράπονο γνώσεις περί του θέματος ..η εικόνα χρειάζεται σίγουρα συντήρηση δεν είναι σε καλή κατάσταση δεν έχει ασχοληθεί ποτέ καποιος...εγώ είμαι τελείως άσχετος αλλά έχω διάθεση να ασχοληθώ και να την φτιάξω και είπα για αρχή να κάνω μια ερώτηση εδώ μέσα για πληροφορίες ευχαριστώ εκ τον προτέρων
Καταγράφηκε
Tzenid
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 44


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 10, 2022, 04:25:22 μμ »

 Δεν είναι τόσο παλιά. Γνωρίζεις την ιστορία  της?'
Καταγράφηκε
Takis2080
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 10, 2022, 05:14:36 μμ »

Όχι δεν γνωρίζω την ιστορία της δυστυχώς η μόνη πληροφορία που μου έδωσε η γιαγια μου είναι αυτό που έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο ότι πηγαίνει από μητέρα σε παιδί και ότι θυμάται ότι την είχε η γιαγιά της την παρεδωσε στην μητερα της και μετά έφτασε σε αυτην και τώρα την πήρε η μητέρα μου  ..από αυτά υπολογίζω 40 χρόνια η καθεμία άρα θεωρώ ότι είναι στην κατοχή μας 200-χρόνια στο περίπου  αυτά τουλάχιστον που γνωρίζω
Καταγράφηκε
Tzenid
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 44


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 22, 2022, 02:18:30 μμ »

Κρίμα που δεν γνωρίζεται κάτι παραπάνω.  Ωραία εικόνα, θέλει συντήρηση αλλά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.  Κρατήστε την ως κειμηλιο. .
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση