Το νομισματοκοπείο της Αυστρίας ανοίγει ξανά το φυσικό του κατάστημα στο κέντρο της Βιέννης από 14 Απριλίου υπό πολύ αυστηρές προφυλάξεις ασφαλείας.
Ποια μέτρα ασφαλείας έχουμε λάβει;
Μόνο 2 ταμειακές μηχανές θα είναι ανοικτές. Ζητάμε να κατανοήσετε ότι μόνο 3 πελάτες μπορούν να μείνουν στο κατάστημα ταυτόχρονα. Ζητάμε από τους πελάτες μας να περιμένουν στο προαύλιο και να λάβουν υπόψη τις σημάνσεις του δαπέδου. Με αυτά θέλουμε να διασφαλίσουμε την απαραίτητη απόσταση ασφαλείας.
Φέρτε μαζί σας την προστατευτική σας μάσκα. Όπως και στα άλλα καταστήματα, η είσοδος στο κατάστημά μας επιτρέπεται μόνο με μάσκα. Διαθέτουμε περιορισμένο αριθμό μάσκες για έκτακτες ανάγκες.
Οι υπάλληλοί μας θα φορούν επίσης μάσκες και γάντια και θα δημιουργηθούν δοσομετρητές απολύμανσης.
Πρέπει πραγματικά να έρθετε;
Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσουμε, αλλά η υγεία σας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Συνεπώς, επεκτείνουμε τους χρόνους παραλαβής για τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει και έχετε ήδη πληρώσει έως τις 7 Σεπτεμβρίου 2020.
Εάν κάποιος άλλος παραλάβει τα προϊόντα σας για εσάς;
Είναι πολύ απλό. Τα ακόλουθα έγγραφα είναι απαραίτητα:
1. Παρακαλείσθε να δώσετε στο πρόσωπο που παραλαμβάνει πληρεξούσιο που υπογράφεται από εσάς και την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
2. Υπενθυμίζετε στο άτομο που συλλέγει το διαβατήριο, άδεια οδήγησης ή δελτίο ταυτότητας.
3. Παρακαλώ επίσης να πάρετε μαζί σας αντίγραφο του δικού σας αναγνωριστικού από τον πληρεξούσιο.
Έχετε κάποιες ερωτήσεις για εμάς που θέλετε να ζητήσετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου;
Θα μας βοηθήσετε πολύ αν έχετε έτοιμο τον αριθμό πελάτη σας ή θα το ανακοινώσετε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Ανησυχείτε για τους χρόνους παράδοσης ή την αξιοπιστία του προμηθευτή;
Τα προϊόντα που πληρώνετε είναι ασφαλή και λυπούμε πολύ που σας κρατάμε περιμένοντας περισσότερο από το συνηθισμένο. Μία μικρότερη ομάδα από ό, τι συνήθως (οι συνάδελφοι με προηγούμενες ασθένειες δεν επιτρέπεται επί του παρόντος να εργαστούν), καθώς και η συμμόρφωση με τις προφυλάξεις ασφαλείας για έναν τεράστιο αριθμό παραγγελιών οδηγούν σε αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση.
Βεβαιωθείτε ότι δεν δίνετε στον πράκτορα παράδοσης ή στο ταχυδρομείο τις εντολές αποθήκευσης σε σχέση με τις αποστολές μας. Διαφορετικά, ο αποστολέας μπορεί να αφήσει τα αγαθά σας χωρίς προειδοποίηση και χωρίς εγγύηση στην μπροστινή πόρτα σας. Χωρίς παραγγελία, πρέπει να σας ενημερώσει για τη μεταφορά.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ
https://www.muenzeoesterreich.at/service/faqsΗ μετάφραση από τα γερμανικά με google δεν ξέρω γρι γερμανικά.