Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 21, 2024, 10:09:05 μμ
Ψηφοφορία
Ερώτηση: Πόσο θα είναι η Τιμή της ουγγιάς του χρυσού σε ευρώ στο τέλος του 2019?  (Η ψηφοφορία έληξε: Οκτώβριος 27, 2019, 11:16:37 μμ)
900€- - 2 (1.6%)
900-1000€ - 2 (1.6%)
1000-1100€ - 5 (4.1%)
1100-1200€ - 18 (14.6%)
1200-1300€ - 35 (28.5%)
1300-1400€ - 28 (22.8%)
1400€+ - 33 (26.8%)
Σύνολο ψηφοφόρων: 121

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 30
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Προγνωστικά Χρυσού 2019  (Αναγνώστηκε 119766 φορές)
0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εl Capitan
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 291


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 18, 2019, 02:45:14 πμ »

ε τι στο καλο το κανουν τοσο ουρανιο ρε παιδια?Απορία?

Εκτός από «καύσιμο» σε πυρηνικούς αντιδραστήρες, «γόμωση» σε ατομικές βόμβες και κύρια πηγή παραγωγής πλουτωνίου, χρησιμοποιείται ως έρμα σε σκάφη, αντίβαρο σε αεροσκάφη, υλικό πολεμικής θωράκισης και πολύ.. της μοδός σαν διατρητικό υλικό σε πάσης φύσεως πυρομαχικά.

Εν ολίγοις, ένα από τα αγαπημένα τέκνα της πολεμικής βιομηχανίας..

δεν ειναι ραδιενεργό για να χρησιμοποιηθεί σαν έρμα σε σκάφη ή σε αεροσκάφη;

Ερμα σε σκαφη το ουρανιο;;; Ελα παναγια μου....
Καταγράφηκε

Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρεί
gemuncey23
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1833


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 18, 2019, 03:56:00 πμ »

Εγώ είμαι πεπεισμένος πως η λίρα σε αόριστα μελλοντικό χρόνο, θα «χτυπήσει» και το χιλιάρικο!
Πιστεύω και στην μετενσάρκωση..

Βάλε κάτι ακόμα. Εγώ πιστεύω και στα παράλληλα σύμπαντα...

Σε ένα απ’ αυτά, χρυσός δεν υπάρχει καθόλου. Σε ένα άλλο, τον έχουν για πέταμα..
Προσπάθησε να εντοπίσεις μια «γέφυρα»! Φαντάζεσαι..!
Καταγράφηκε
gemuncey23
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1833


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 18, 2019, 11:41:05 πμ »


Ερμα σε σκαφη το ουρανιο;;; Ελα παναγια μου....

Το 1945 αγαπητέ, ισοπέδωσαν με δαύτο μια ολόκληρη πόλη και εξάτμισαν, κυριολεκτικώς, 100.000 ανθρώπους σε.. ένα δευτερόλεπτο. Το ό,τι το έχουν να μας «σιγοβράζει» στα αεροσκάφη σας ξάφνιασε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2019, 11:43:37 πμ από gemuncey23 » Καταγράφηκε
silahim
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5233

Σοφόν το σαφές.


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 18, 2019, 02:58:29 μμ »

Εγώ σκέφτομαι αυτή την ώρα το Αμερικανικό δημόσιο χρέος:


Αυτό με χρέος των ΗΠΑ το ακούω και το διαβάζω απο το 2009!




Αν γίνει αυτό που λες (πέσει το αξιόχρεο των ΗΠΑ) έστω και κατα μια βαθμίδα (υποθετικά), ο χρυσός θα εκτιναχθεί. Φυσικά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και αυτό δεν προκείται να συμβεί... Το χρέος των ΗΠΑ θα διπλασιαστεί την επόμενη 8ετία, παρ όλα αυτά το ΑΑΑ δεν πρόκειται να αλλάξει.



Ακριβώς έτσι!!
Καταγράφηκε
Εl Capitan
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 291


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 18, 2019, 09:56:18 μμ »


Ερμα σε σκαφη το ουρανιο;;; Ελα παναγια μου....

Το 1945 αγαπητέ, ισοπέδωσαν με δαύτο μια ολόκληρη πόλη και εξάτμισαν, κυριολεκτικώς, 100.000 ανθρώπους σε.. ένα δευτερόλεπτο. Το ό,τι το έχουν να μας «σιγοβράζει» στα αεροσκάφη σας ξάφνιασε;

Δεν αντιλεγω αγαπητε. Παντως ερμα σε σακφη αποκλείεται.Μαλλον κατι αλλο θες να πεις..Ερμα ειναι το θαλασσινο νερο που αντλεις σε ειδικες δεξαμενες του πλοιου οταν το πλοιο ειναι ξεφορτωτο ωστε να "κατσει" μεσα στο νερο και να αποκτησει καλυτερη ευσταθεια καθως και να βυθιστει στο μεγιστο η προπελα του. Ballast στην αγγλικη, "σαβουρα" στην ναυτικη ορολογια.
Καταγράφηκε

Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρεί
gemuncey23
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1833


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 19, 2019, 03:44:43 μμ »


Ερμα σε σκαφη το ουρανιο;;; Ελα παναγια μου....

Το 1945 αγαπητέ, ισοπέδωσαν με δαύτο μια ολόκληρη πόλη και εξάτμισαν, κυριολεκτικώς, 100.000 ανθρώπους σε.. ένα δευτερόλεπτο. Το ό,τι το έχουν να μας «σιγοβράζει» στα αεροσκάφη σας ξάφνιασε;

Δεν αντιλεγω αγαπητε. Παντως ερμα σε σακφη αποκλείεται.Μαλλον κατι αλλο θες να πεις..Ερμα ειναι το θαλασσινο νερο που αντλεις σε ειδικες δεξαμενες του πλοιου οταν το πλοιο ειναι ξεφορτωτο ωστε να "κατσει" μεσα στο νερο και να αποκτησει καλυτερη ευσταθεια καθως και να βυθιστει στο μεγιστο η προπελα του. Ballast στην αγγλικη, "σαβουρα" στην ναυτικη ορολογια.


Μην αποκλείετε κατηγορηματικώς τίποτα φίλε μου, αν δεν είστε καλά ενημερωμένος.

Διατύπωσα με σαφήνεια και μετά λόγου γνώσεως, αυτό ακριβώς που ήθελα να εκφράσω και θα το επαναλάβω:
Ναι, είναι γεγονός πως το απεμπλουτισμένο ουράνιο χρησιμοποιείται και ως έρμα* (ballast) σε σκάφη ναυσιπλοΐας. Κυρίως σε μεγάλης κλίμακας κατασκευές, όπως δεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά.

Η ερμάτιση/ερματισμός των σκαφών, δεν επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την χρήση ύδατος. Το νερό είναι απλά ένα από τα πολλά υλικά που χρησιμοποιούνται για την ερμάτιση, και πληροφοριακά ανήκει στην κατηγορία των υγρών-κινητών ερμάτων. Αντιστοίχως, υπάρχει και η κατηγορία των στέρεων και μονίμως εγκατεστημένων ερμάτων, της οποίας μέλος είναι και το απεμπλουτισμένο ουράνιο.

Επιπροσθέτως, η ερμάτιση δεν κρίνεται αναγκαία μόνο στα άνευ φορτίου πλοία. Είναι καταρχήν απαραίτητη για την ευστάθεια πλεύσης του σκάφους, ανεξαρτήτως μεγέθους φόρτου. Υπό αυτή την συνθήκη, επιβάλλεται μιά μόνιμα (εκ κατασκευής) υπάρχουσα μεταλλική ερμάτιση, που ενισχύεται -αναλόγως των συνθηκών φόρτου- με την χρήση αντλούμενου υδάτος.

*
Παραθέτω έναν σχετικό σύνδεσμο:
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Έρμα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2019, 03:46:24 μμ από gemuncey23 » Καταγράφηκε
Εl Capitan
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 291


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 19, 2019, 05:48:16 μμ »






Ερμα σε σκαφη το ουρανιο;;; Ελα παναγια μου....

Το 1945 αγαπητέ, ισοπέδωσαν με δαύτο μια ολόκληρη πόλη και εξάτμισαν, κυριολεκτικώς, 100.000 ανθρώπους σε.. ένα δευτερόλεπτο. Το ό,τι το έχουν να μας «σιγοβράζει» στα αεροσκάφη σας ξάφνιασε;

Δεν αντιλεγω αγαπητε. Παντως ερμα σε σακφη αποκλείεται.Μαλλον κατι αλλο θες να πεις..Ερμα ειναι το θαλασσινο νερο που αντλεις σε ειδικες δεξαμενες του πλοιου οταν το πλοιο ειναι ξεφορτωτο ωστε να "κατσει" μεσα στο νερο και να αποκτησει καλυτερη ευσταθεια καθως και να βυθιστει στο μεγιστο η προπελα του. Ballast στην αγγλικη, "σαβουρα" στην ναυτικη ορολογια.


Μην αποκλείετε κατηγορηματικώς τίποτα φίλε μου, αν δεν είστε καλά ενημερωμένος.

Διατύπωσα με σαφήνεια και μετά λόγου γνώσεως, αυτό ακριβώς που ήθελα να εκφράσω και θα το επαναλάβω:
Ναι, είναι γεγονός πως το απεμπλουτισμένο ουράνιο χρησιμοποιείται και ως έρμα* (ballast) σε σκάφη ναυσιπλοΐας. Κυρίως σε μεγάλης κλίμακας κατασκευές, όπως δεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά.

Η ερμάτιση/ερματισμός των σκαφών, δεν επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την χρήση ύδατος. Το νερό είναι απλά ένα από τα πολλά υλικά που χρησιμοποιούνται για την ερμάτιση, και πληροφοριακά ανήκει στην κατηγορία των υγρών-κινητών ερμάτων. Αντιστοίχως, υπάρχει και η κατηγορία των στέρεων και μονίμως εγκατεστημένων ερμάτων, της οποίας μέλος είναι και το απεμπλουτισμένο ουράνιο.

Επιπροσθέτως, η ερμάτιση δεν κρίνεται αναγκαία μόνο στα άνευ φορτίου πλοία. Είναι καταρχήν απαραίτητη για την ευστάθεια πλεύσης του σκάφους, ανεξαρτήτως μεγέθους φόρτου. Υπό αυτή την συνθήκη, επιβάλλεται μιά μόνιμα (εκ κατασκευής) υπάρχουσα μεταλλική ερμάτιση, που ενισχύεται -αναλόγως των συνθηκών φόρτου- με την χρήση αντλούμενου υδάτος.

*
Παραθέτω έναν σχετικό σύνδεσμο:
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Έρμα


Καλε μου φιλε δεν σου δινω το δικαιωμα να με λες ανημερωτο οταν σχεδον 20 χρονια κανω αυτην την δουλεια.Ταξιδευω τα πλοια σε ολον το κοσμο και γνωριζω καθε αρχη λειτουργιας, νομοθεσιας, περιβαλλοντικών και τοπικων κανονισμων σε σχεση με την σαβούρα(ή ερμα,πες το οπως θες).Το El Capitan δεν επιλέχτηκε τυχαια.Δεν μπηκα καν  στον κόπο να διαβασω τι μου παραθεσες εφοσων γνωριζω καλυτερα και απο εσενα και απο τον excelaκια που εκανε ισως το αρθρο..Πριν απαντησεις και το παιξεις παλι εξυπνος και κλεινω εδω το θεμα γιατι έχουμε βγει εκτος θα ηθελα να σου πω γιατι μαλλον δεν το γνωριζεις οτι το ερμα εφόσον πας στο λιμανι για να φορτωσεις αντικαθίσταται απο το φορτιο.Με λιγα λογια 2 τεραστιες αντλιες των 1200κυβυκων η καθε μια δουλεύουν περι τις 30 ωρες ασταματητα ωστε να απαντλησουν το νερο. Σκεψου τωρα να ερθω εγω με το πλοιο μου να φορτωσουμε χρυσαφι στον πειραια.Μου λες οτι θα απορρίψω γυρω στα 60χιλιαδες κυβικα ουρανιου μεσα στο λιμανι ωστε να ξεκινησω να φορτωνω το χρυσαφι γιατι αλλιως θα βρεθω οverload.Μετα θα τρως τσιπουρα με 2 κεφαλια και χταποδακι με χερια.Εφοσων σαρεσει να μαθαινεις πατησε στο google ballast exchange να καταλαβεις καλυτερα τι σου λεω καθως και διεθνη κωδικα MARPOL.(Marine Pollution) Φιλικα Captain Κωστας
Καταγράφηκε

Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρεί
ΜΙΔΑΣ
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1374


Τυραννίς χρήμασι ...


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 19, 2019, 09:34:52 μμ »

Χάσατε τον μπούσουλα!
Καταγράφηκε
gemuncey23
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1833


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 21, 2019, 03:23:23 μμ »

Ο μπούσουλας ενδεχομένως να χάθηκε αγαπητέ «ΜΙΔΑΣ», αλλά για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται να εμπλουτίζουν τη γνωσιακή τους δεξαμενή -ώστε να εξελίσσουν την αντίληψή τους- τα γραπτά (και ενίοτε οι.. βαρετές παραπομπές) υπάρχουν και ευτυχώς μένουν. Αρκεί βέβαια κάποιος να ενδιαφερθεί και να τα αναζητήσει..

Και ακολουθεί ένα απλό ερώτημα (που απευθύνει και ο.. εξελάκιας μου) στον αξιότιμο «El Capitan» .
Το ερώτημα τίθεται, διότι όπως επεσήμανε με περισσή έπαρση ο φίλος καπετάνιος , δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει παραθέσεις από.. εξυπνάκηδες (αντιγράφω τα λόγια του), καθότι τυγχάνει ειδήμων στα θέματα ερμάτισης.

Το ερώτημα:

Πέραν του ύδατος, χρησιμοποιούνται για την ερμάτιση πλοίων έτερα στερεά υλικά (μέταλλο, τσιμέντο);
Και εάν ναι, υπάρχει περίπτωση αυτά τα «στέρεου-τύπου» υλικά ερμάτισης να είναι μόνιμα εξαρτημένα στα ύφαλα του σκάφους;


Ελπίζω να μπήτε αυτήν τη φορά αγαπητέ «El Capitan» στον κόπο να απαντήσετε ευθέως -και χωρίς απαξιωτικές/ειρωνικές περιστροφές- το παραπάνω σαφές ερώτημα, φροντίζοντας να μην είστε υπέρμετρα εύθικτος.

Διότι, σαφώς και δεν συνιστά προσβολή η αρχική υπόθεσή μου ότι δεν είστε καλά ενημερωμένος.
Εκτός και αν πλανάστε πως κατέχετε (στα θέματα του τομέα σας) την απόλυτη γνώση..






« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2019, 03:30:28 μμ από gemuncey23 » Καταγράφηκε
gemuncey23
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1833


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 21, 2019, 03:31:32 μμ »

Ο μπούσουλας ενδεχομένως να χάθηκε αγαπητέ «ΜΙΔΑΣ»
Όμως, για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται να εμπλουτίζουν τη γνωσιακή τους δεξαμενή -ώστε να εξελίσσουν την αντίληψή τους- τα γραπτά (και ενίοτε οι.. βαρετές παραπομπές) υπάρχουν και ευτυχώς μένουν. Αρκεί βέβαια κάποιος να ενδιαφερθεί και να τα αναζητήσει..

Και ακολουθεί ένα απλό ερώτημα (που απευθύνει και ο.. εξελάκιας μου) στον αξιότιμο «El Capitan» .
Το ερώτημα τίθεται, διότι όπως επεσήμανε με περισσή έπαρση ο φίλος καπετάνιος , δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει παραθέσεις από.. εξυπνάκηδες (αντιγράφω τα λόγια του), καθότι τυγχάνει ειδήμων στα θέματα ερμάτισης.

Το ερώτημα:

Πέραν του ύδατος, χρησιμοποιούνται για την ερμάτιση πλοίων έτερα στερεά υλικά (μέταλλο, τσιμέντο);
Και εάν ναι, υπάρχει περίπτωση αυτά τα «στέρεου-τύπου» υλικά ερμάτισης να είναι μόνιμα εξαρτημένα στα ύφαλα του σκάφους;


Ελπίζω να μπήτε αυτήν τη φορά αγαπητέ «El Capitan» στον κόπο να απαντήσετε ευθέως -και χωρίς απαξιωτικές/ειρωνικές περιστροφές- το παραπάνω σαφές ερώτημα, φροντίζοντας να μην είστε υπέρμετρα εύθικτος.

Διότι, σαφώς και δεν συνιστά προσβολή η αρχική υπόθεσή μου ότι δεν είστε καλά ενημερωμένος.
Εκτός και αν πλανάστε πως κατέχετε (στα θέματα του τομέα σας) την απόλυτη γνώση..







Καταγράφηκε
Εl Capitan
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 291


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 22, 2019, 02:18:13 πμ »

Ο μπούσουλας ενδεχομένως να χάθηκε αγαπητέ «ΜΙΔΑΣ»
Όμως, για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται να εμπλουτίζουν τη γνωσιακή τους δεξαμενή -ώστε να εξελίσσουν την αντίληψή τους- τα γραπτά (και ενίοτε οι.. βαρετές παραπομπές) υπάρχουν και ευτυχώς μένουν. Αρκεί βέβαια κάποιος να ενδιαφερθεί και να τα αναζητήσει..

Και ακολουθεί ένα απλό ερώτημα (που απευθύνει και ο.. εξελάκιας μου) στον αξιότιμο «El Capitan» .
Το ερώτημα τίθεται, διότι όπως επεσήμανε με περισσή έπαρση ο φίλος καπετάνιος , δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει παραθέσεις από.. εξυπνάκηδες (αντιγράφω τα λόγια του), καθότι τυγχάνει ειδήμων στα θέματα ερμάτισης.

Το ερώτημα:

Πέραν του ύδατος, χρησιμοποιούνται για την ερμάτιση πλοίων έτερα στερεά υλικά (μέταλλο, τσιμέντο);
Και εάν ναι, υπάρχει περίπτωση αυτά τα «στέρεου-τύπου» υλικά ερμάτισης να είναι μόνιμα εξαρτημένα στα ύφαλα του σκάφους;


Ελπίζω να μπήτε αυτήν τη φορά αγαπητέ «El Capitan» στον κόπο να απαντήσετε ευθέως -και χωρίς απαξιωτικές/ειρωνικές περιστροφές- το παραπάνω σαφές ερώτημα, φροντίζοντας να μην είστε υπέρμετρα εύθικτος.

Διότι, σαφώς και δεν συνιστά προσβολή η αρχική υπόθεσή μου ότι δεν είστε καλά ενημερωμένος.
Εκτός και αν πλανάστε πως κατέχετε (στα θέματα του τομέα σας) την απόλυτη γνώση..







Αγαπητε φιλε καλημερα.θα σου απαντησω στα ερωτηματα σου για τελευταια φορα δημοσια καθως και θα απολογηθω στους υπολοιπους φιλους μελη  διοτι εχουμε βγει τελειως εκτος θεματος.Συγχαρητηρια παντως για τον αψογο χειρισμο και συνταξη της ελληνικης .Καταρχην το να περνεις την ευθηνη ενος πλοιου 20 εκατομμυρίων  δολαρίων  αλλα τοσα σχεδον αν οχι  την διπλασια αξια του φορτιου και το σημαντικοτερο των ψυχων που επεμβαινουν σαυτο σιγουρα δεν χωραει η παραμικρη αμφιβολια και ναι στο συγκεκριμενο θεμα  Ναι κατεχω την απολυτη γνωση.Δεν γνωριζω τι επαγγελεσαι και αν μπορεις να καταλαβεις το τι σημαινει αυτο δηλ να φερεις την ευθυνη ανθρωπινων ψυχων.Ας παμε τωρα στα ερωτηματα σου
1ον Με τον ορο ερμα εννοειτε το κινουμενο υδωρ δηλ το νερο που μπαινοβγαινει στο πλοιο και ΤΙΠΟΤΕ αλλο.
2ον οτιδηποτε μονιμο βαρος τοποθετηθει απο το ναυπηγειο για διαφορους λογους ειναι γνωστο και αναφερεται.στο light ship του πλοιου.Μετα απο αυτο εφοσων προσθεσεις τα υπολοιπα  μεταβλητα βαρη οπως ΕΡΜΑ,καυσιμα,ποσιμο νερο,τροφοδοσια περνεις το περιφημο displacement ( εκτοπισμα στην ελληνικη). Με λιγα λογια ακομα και σε ενα τεραστιο πλοιο απο αυτα που αναφερεις οπως και  αυτο που τυγχανει να υπηρετω,ο πλοιαρχος γνωριζει ακριβως το βαρος του σε οποιαδηποτε στιγμη.
3ον Εφοσων ενδιαφερεσαι να εμπλουτισεις την γνωσιακη σου δεξαμενη μπορω να σου αποστηλω σε pdf το loading manual του πλοιου που υπηρετω  καθως και προσωπικες σειμειωσεις και οχι να παραπληροφωρησε απο το wiki ή το google.Αν ολα ηταν σωστα  εκει μεσα δεν θα υπηρχαν τα σχολεια.
4ον "ο καθενας στο ειδος του κι ο Λουμιδης στους καφεδες"
5ον Ζητω συγνωμη και παλι απο τα υπολοιπα μελη για την ολη αυτη διαφωνια με τον φιλο gemuncey23   αλλα δεν ανεχομαι σε πραγματα που γνωριζω 100% να ακουω... (μην πω την λεξη).Ελπιζω να με καταλαβαινεται. Ειναι σαν νας λεω οτι η λιρα δεν απεικονιζει τον Αη Γιωργη αλλα τον Αγιο Παησιο

Φιλικα και με σεβασμο
Καταγράφηκε

Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρεί
dsp
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432


Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 22, 2019, 04:12:35 πμ »

πιστευω πνιγεστε 4 σελιδες σε μια κουταλια νερο

βρισκω λογικο ο καπετανιος να ξερει ως ερμα μονο το ερμα που τον νοιαζει να διαχειριστει, οπως εγω οταν παω στο βενζιναδικο και λεω "καυσιμο" εννοω αμολυβδη βενζινη και οχι καρβουνο ή οινοπνευμα
στην "καθομιλουμενη" πανω στο πλοιο δλδ, αμα λες ερμα εννοεις αυτο που σε νοιαζει μονο
απτην αλλη μερια, ο gemuncey εχει δικιο οταν μιλαει για ερμα-ballast, και αμα το παρουμε ετυμολογικα (το ερμα ειναι οτιδηποτε "στερεωνει") και αμα το παρουμε απο μερια ναυπηγου μηχανικου (ή γενικα μηχανικου γτ δεν ισχυει μονο για τα πλοια)
και το στερεο και το υγρο ειναι ερμα, και το μονιμο και το προσωρινο ειναι ερμα, και προφανως οι συνδυασμοι των πρωτων με των δευτερων (π.χ. μονιμο νερο, νερο δλδ σε ξεχωριστες και καλα κλεισμενες δεξαμενες δεν το "πιανουν" οι περισσοτεροι κανονισμοι, αφου δεν ειναι να "φλασαριστει")
με την απολυτη-σωστη εννοια δλδ, ακομα και ο ψαρας ο ιδιος ειναι ερμα για την βαρκα του
ακομα ομως και ενας μηχανικος, αμα πει οτι θελει να σχεδιασει ενα ballast-less πλοιο, εννοει οτι θελει να ξεφορτωθει το "συνηθισμενο" ερμα, το "έξτρα" νερο που "μπαινοβγαινει" απο δεξαμενες δλδ, και οχι οτι θα φτιαξει πλοιο χωρις ερμα

με λιγα λογια... o gemuncey εχει δικιο κι ο καπετανιος εχει δικιο απτην δικη του οπτικη γωνια

τωρα πειτε τπτ για το χρυσαφι, ηθελα να το σπασω το θεμα στα δυο και να στειλω το μισο στη γενικη συζητηση, αλλα δεν θυμαμαι αν γινεται αυτο στην πλατφορμα μας

Καταγράφηκε

εδώ προσέχεις να μαθαίνεις και μαθαίνεις να προσέχεις
Εl Capitan
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 291


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 22, 2019, 10:07:59 πμ »

Φιλε dsp πνιγηκαμε δεν λες τιποτα. Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Εγω δεν μιλησα για βενζιναδικα ουτε για αεροπλανα ουτε για ψαραδες για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι. Εγω μιλησα ΜΟΝΟ για ερμα σε πλοια..Η διατυπωση δεν ηταν σωστη το οτι χρησιμοποιείτε ερμα ουρανιου σε πλοια και βρεθηκα να κανω μαθημα ευστάθειας. Εμπας περιπτωση λυθηκαν οι αποριες και ολα καλα.Δεν μας λες εσυ τιποτα για το χρυσαφι που τα ξερεις καλυτερα.Τι λενε τα προγνωστικα; Θε πεσει να αγορασουμε καμια μπαριτσα να ερματισουμε λιγο την θυριδα γιατι προβλεπω να εχουμε κακοκαιρια😀🤣
Καταγράφηκε

Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρεί
kanellop
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 331


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 22, 2019, 12:10:30 μμ »

Ο Peter Hug,

μιλάει για τον χρυσό τον οποίο "βλέπει" στα 1500 USD ανά ουγγιά troy:

https://www.kitco.com/news/video/show/VRIC-2019/2241/2019-01-21/2019-A-Game-Changer-$1500-Gold-May-Be-In-The-Cards----Peter-Hug#_48_INSTANCE_puYLh9Vd66QY_=https%3A%2F%2Fwww.kitco.com%2Fnews%2Fvideo%2Flatest%3Fshow%3DVRIC-2019

Γιώργος.
Καταγράφηκε
johneko
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1493


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 22, 2019, 08:37:58 μμ »

Ο Peter Hug,

μιλάει για τον χρυσό τον οποίο "βλέπει" στα 1500 USD ανά ουγγιά troy:

https://www.kitco.com/news/video/show/VRIC-2019/2241/2019-01-21/2019-A-Game-Changer-$1500-Gold-May-Be-In-The-Cards----Peter-Hug#_48_INSTANCE_puYLh9Vd66QY_=https%3A%2F%2Fwww.kitco.com%2Fnews%2Fvideo%2Flatest%3Fshow%3DVRIC-2019

Γιώργος.

Θα έχει στοκάρει πολύ χρυσό και ελπίζει να ταβανιάσει
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 30
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences