Το σπίτι και το αυτοκίνητο παλαιότερα ήταν το όνειρο κάθε Έλληνα.
Σήμερα το αυτοκίνητο είναι καθαρά εργαλείο, και πολύ σύντομα θα είναι και η κατοικία.
Τα ακίνητα ΕΧΟΥΝ αξία μόνο σε εταιρείες, και βαρίδια στον απλό κοσμάκη.
Ας κοιτάξουμε το ρεύμα και την νοοτροπία που υπάρχει χρόνια σε άλλες χώρες και θα καταλάβουμε.
Το σπίτι είναι εργαλείο διαβίωσης και πάει πακέτο με τον τόπο εργασίας του πολίτη.
Αυτή θα είναι η νέα πραγματικότητα για τον μέσο Ελληνα.
Άραγε αυτο ειναι αναγκαστικά κακο;
Το αμάξι ανέκαθεν ήταν έξοδο, αλλά υπήρχαν λεφτά οπότε δεν ενοχλούσε κανέναν. Η φράση "το αμάξι είναι σαν μικρό παιδι στα έξοδα" δεν είναι τυχαία.
Πλέον ο μέσος άνθρωπος αλλάζει 3-4-5+ δουλειές στην ζωή του, και εφόσον κάθε μια την κρατήσει απο κάποια χρόνια.
- Γιατι να ξοδεύει 1 ώρα στην κίνηση και 200-300Ε σε βενζινες κτλ αν ο τόπος εργασίας ειναι στην άλλη άκρη της πόλης; Άλλη ποιοτητα ζωής αν είσαι δίπλα. Αν σου κάτσει εχει καλώς, διαφορετικά γιατι να μην μετακινηθεις;
- Μια τυχαία υποβάθμιση της περιοχης δεν σε επηρέαζει αμετάκλητα: αν στην περιοχή εγκατασταθούν 1000 μετανάστες, απλά φεύγεις αν είσαι στο ενοίκιο. Διαφορετικά, μόλις εγκαταστάθηκες μέσα στο καινούργιο γκέτο.
- Απο περιβαλλοντικης άποψης, μειώνεις και την επιβάρυνση στο περιβάλλον
Απο την άλλη όμως, μπορείς να αγοράσεις ενα σπίτι, σε περίπτωση που χρειασθεί να μετακινηθεί ο ιδιοκτήτης το νοικιάζει και ταυτόχρονα διατηρεί κατα κάποιο τρόπο το κεφάλαιο σου. Που σε διαφορετική περίπτωση (μετρητά) θα τα έτρωγε ο πληθωρισμός κτλ
Τελευταία παιζει πολύ και το σενάριο "αγορα οικοπέδου και λυόμενο". Μένει το οικόπεδο, το λυόμενο φτιάχνετε με μικρό κοστος και επεικτείνεται κατα βούληση. Έχει κανεις άποψη πανω σε αυτο;