Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάιος 01, 2024, 04:59:50 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Μια εκτίμηση παρακαλώ για λίρες Αγγλίας  (Αναγνώστηκε 1951 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Asterix84
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« στις: Οκτώβριος 01, 2018, 07:04:18 μμ »

Καλησπέρα,

Έχω στη κατοχή μου τα παρακάτω. Με αυτά που έχω διαβάσει, δεν συμφέρει να απευθυνθώ σε τραπεζικά ιδρύματα για πώληση τους αλλά στα τοπικά ενεχυροδανειστήρια, αγορά χρυσού κλπ...

Παρακαλώ επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο, μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κερδίσω πανω κάτω με τις λίρες;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

https://prnt.sc/l0vocz
https://prnt.sc/l0xnwl
Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 01, 2018, 07:17:26 μμ »

Περιπου 1000. Ισως ελαχιστα παρακατω.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
ΚΑΡΑΜΑΝΙΚΟΣ
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1825


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 02, 2018, 08:03:44 πμ »

Σε αγορά χρυσού και ενεχυροδανειστήρια θα πάρεις αρκετά κάτω από χίλια ευρώ..κάνε μια έρευνα στο διαδίκτυο και θα δεις ότι ο πιο Χουβαρδάς δίνει 920 σήμερα..αν τις δώσεις σε ιδιώτη κανένα 20 ευρώ πιο πάνω αλλά πρέπει να λάβεις στα υπόψη ότι ο Γεώργιος είναι κόπια κατά  πάσα πιθανότητα επομένως πήγαινε σε αγορά χρυσού που τις αγοράζουν χύδην να κάνεις την δουλειά σου
Καταγράφηκε

ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΟΛΑ..
Asterix84
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 02, 2018, 09:01:17 πμ »

Καλημέρα,