|
exmim
|
|
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 01, 2018, 08:46:45 μμ » |
|
Φλωρετα ειχε ο Γαμπρός μου, εγώ είχα ένα φαντικ μοτορ (καθότι πιτσιρικάς και χωρίς δίπλωμα ), και έκοβα βόλτες Περιστέρι - Πασάλιμάνι και μετά στην Αίγινα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
cat
|
|
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 01:54:15 πμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
VENCEREMOS
|
|
|
ukobke
|
|
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 06:46:19 πμ » |
|
Προσθέστε και τη zundapp στο σκηνικό...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
p_floyd1
|
|
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 03:58:24 μμ » |
|
είχα Sachs 125 enduro( δίχρονο,συνέχεια κολλούσε ) κι ένα XRακι 200R τα οδηγούσαμε στη βροχή,στο κρύο,ωραίες εποχές!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
p_floyd1
|
|
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 04:07:41 μμ » |
|
Φλωρετα ειχε ο Γαμπρός μου, εγώ είχα ένα φαντικ μοτορ (καθότι πιτσιρικάς και χωρίς δίπλωμα ), και έκοβα βόλτες Περιστέρι - Πασάλιμάνι και μετά στην Αίγινα τι Fantic 50αρι?αυτά τα ιταλικά θερίζαν τότε,Fantic,Bultaco,Gilera,Beta,Cagiva,Aprilia κ.α. στα πιο μικρά,στις μεγαλύτερες κατηγορίες Moto Guzzi,Bimota,οι ασυναγώνιστες Ducati....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 05:25:43 μμ » |
|
Προσθέστε και τη zundapp στο σκηνικό...
Πολυ σωστος!!! Το ειχε ο αδερφος μου σε πρασινο χρωμα. Σε σχεση με την φλωρετα που ειχαμε συνεχεια προβλημα με τις ταχυτητες και ηθελαν ιδιαιτερη μεταχειρηση το Ζουνταπ βγηκε ποιο σκυλι !!! (εξισου Γερμανικο κατασκευασμα και αυτο !! Και τα τρια κορυφαια μηχανακια τις εποχης του 60 ηταν Γερμανικα)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
fanis
|
|
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 06:25:36 μμ » |
|
Το 1963 πήρα την Floretta μου σε χρώμα γκρι, μεσουρανούσε βέβαια και το zundap πολύ σκληρό και ανθεκτικό, επίσης και το SAKS, και το NSU. Που σε έναν αγώνα 30 χιλιόμετρων με δυο άτομα εγώ με την φλορέτα και οι αλοι με το NSU κέρδισαν το στοίχημα..... Η φλορέτα έιταν πιο ντελικάτη….. Αυτά. βρε τη μου θυμίσατε νάστε όλοι καλά... Φανης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 06:48:11 μμ » |
|
Για την ιστορια αρχες του 1980 υπηρχε και μια Ελληνικη εταιρια οπου την ελεγαν Μεγκο ( Mego ) εαν θυμαμε καλα και γινωταν ο σκελετος εδω στην Ελλαδα και η μηχανη οπου του εβαζαν πανω ηταν Sachs . Καλο μηχανακι και αυτο εαν αναλογιστει κανεις οτι γλυτωνε μερικα χιλιαρικα απο το να παρει καθαρο μηχανακι εξολοκληρου Sachs
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2018, 06:49:57 μμ από herakliotis »
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
cat
|
|
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:06:19 μμ » |
|
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2018, 07:11:28 μμ από cat »
|
Καταγράφηκε
|
VENCEREMOS
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:10:38 μμ » |
|
Το 1963 πήρα την Floretta μου σε χρώμα γκρι, μεσουρανούσε βέβαια και το zundap πολύ σκληρό και ανθεκτικό, επίσης και το SAKS, και το NSU. Που σε έναν αγώνα 30 χιλιόμετρων με δυο άτομα εγώ με την φλορέτα και οι αλοι με το NSU κέρδισαν το στοίχημα..... Η φλορέτα έιταν πιο ντελικάτη….. Αυτά. βρε τη μου θυμίσατε νάστε όλοι καλά... Φανης
Φανη μου;; Εδω θα συμφωνησω μαζι σου , το υπογραμισα και με κοκκινο!! Η Φλορετα ειναι ντελικατο μηχανακι!!!! Δες δυο φωτογραφιες παρακατω που το υποστηριζουν ακραδαντα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
fanis
|
|
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:16:57 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:34:47 μμ » |
|
Για την ιστορια απο το σπιτι μας περασαν : Sachs zundap Mego Floretta Ducati 450 Βεσπα 50 cc Βεσπα 200cc YAMAHA DT 125cc HONDA MTX 200cc
Τα δυο τελευταια ηταν δικα μου και η Floretta
Ειμασταν πεντε αδερφια αρσενικα.
Το ποιο ψοφιο ηταν η βεσπα η πενηνταρα την οποια την πηρε ο μεγαλος μου αδερφος που ειχε το Sachs και την Ducati μολις παντρευτηκε διοτι δεν ηθελε πλεον την ταχυτητα . (σοβαρευτηκε και δεν ηθελε να τρεχει. Το βεσπακι αυτο μου εσπαγε τα νευρα. Το ειχε μπουκωσει και δεν πηγαινε πανω απο σαραντα σε καμιαν περιπτωση) Η Βεσπα η 200ΑΡΑ οταν την πρωτοδηγησα μου εκλεψε τις εντυπωσεις. Ειχε δυναμη πανω της (ηταν η πρωτη απο της νεες εκδοσεις με τα φλας εαν θυμαστε , βγηκαν γυρω στο 1982/84 εαν θυμαμαι καλα. ) και εκανες πολυ ομορφο ταξιδι διχως να κουραζεσε. Απλα δεν ηθελε πολλα πλαγιασματα και ομορφη οδηγηση. Τα τελευταια που ηταν τα δικα μου ηταν η μεγαλες μου αγαπες!! Περναμε τα βουνα με τους φιλους μου και ειχαμε φτασει μεχρι την εισοδο του Ιδαιον Αντρον μια φορα!!! Δεν καταλαβαινα τιποτα. Οπου κολουσα ανεβαινα κατεβαινα σκαλες και εβγαινα σε παραδρομους αλλους για να μην σταματησω . Και στα ταξιδια παλι δεν καταλαβαινα τιποτα. Απο την μια μερια της Κρητης μεχρι την αλλη ειχαν φτασει!!! Μεχρι που αγορασα αυτοκινητο . . . . . Μετα ολα τελιωσαν. Εμαθα στις τεσσερις ροδες , στην ασφαλεια πισω απο τις λαμαρινες , δεν ξαναεπεσα στην ασφαλτο και αυτο μετρησε καταλυτικα για να δοθουν διχως καμιαν στενοχωρια. Που εαν μου το ελεγες πεντε χρονια νωριτερα θα σου ελεγα : Τρελος εισαι ρε που θα δωσω τις μηχανες μου;; Και ομως . . . . .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:40:40 μμ » |
|
Αλλο ενα μηχανακι που θυμηθηκα ηταν τα ντεκαβε ( DKW ) εξισου γερα . Δεν ειχαμε κανενα στην οικογενια και δεν το εχω οδηγηση ποτε μου . Εμοιαζε με το Sachs ομως στο σκελετο αρκετα απο οτι θυμαμαι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
fanis
|
|
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 07:51:49 μμ » |
|
Και μια εβδομάδα πριν παρουσιαστώ στο Ναυτικό , έχοντας μια αιθέρια ύπαρξη στο πίσω κάθισμα πέφτω πίσω σε ένα VW κλούβα από αυτά που έβγαζαν τα φλας από το πλαι, βέβαια αυτός δε το έβγαλε ότι θα στρίψε αριστερά, και Μπαμ επάνω ,με την κοπέλα από το φρενάρισμα να φύγει πρώτη από το μηχανάκι με μώλωπες αυτή. με τραυματισμό εγώ στο πόδι. θυμώνει ο πατέρας μου κλειδώνει την φλορέτα ,και όταν μετά μια εβδομάδα που πήγα να παρουσιαστώ έφαγα ένα χρόνο αναβολή, Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|