ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.
Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).
Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?
Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!
http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!
http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα