Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάρτιος 28, 2024, 12:20:19 μμ
Σελίδες: 1 [2] 3 4 ... 6
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Σετ Μονακό  (Αναγνώστηκε 17585 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Vangeliz
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 933


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 30, 2017, 06:30:00 μμ »

Πάντως η παραγγελία φαίνεται στο order history σωστά; Οπότε πιστεύω θα προχωρήσουν κανονικά.
Νομίζω ότι αν δεν φαινόταν στο order history (το order number) τότε η παραγγελία ήταν στον αέρα...
Αυτό με την σειρά φέτος καλή περίπτωση... γιατί έτσι δεν πέφτει το σάιτ...
Ήταν καλή δοκιμή για το Proof...
Καταγράφηκε

Το προφίλ μου στο colnect.
https://colnect.com/en/collectors/collector/BadVariemai
silahim
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5190

Σοφόν το σαφές.


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 30, 2017, 06:33:49 μμ »

Ναι.......καλή δοκιμή!!
Τουλάχιστον να προλάβουν να πάρουν όλοι Ευάγγελε.
Μέχρι να πάρουμε και εμείς μέιλ επιβεβαίωσης.............. Απορία
Να δούμε αν θα δουλέψει??
Καταγράφηκε
Vangeliz
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 933


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 30, 2017, 06:35:00 μμ »

Στο order history σου αναφέρει τον αριθμό παραγγελίας; Αν ναι πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Καταγράφηκε

Το προφίλ μου στο colnect.
https://colnect.com/en/collectors/collector/BadVariemai
silahim
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5190

Σοφόν το σαφές.


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 30, 2017, 06:38:29 μμ »

ναι τον γράφει.......
το ίδιο πιστεύω και εγώ. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Καταγράφηκε
athas
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 10403



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 30, 2017, 11:29:28 μμ »

Πάντως, αυτή τη στιγμή στο site αναφέρει:

Product Code: 2017 – Série Brillant Universel
Availability: -------- OUT OF STOCK --------

Πάνε τα 8.000 τεμάχια σε μερικές ώρες. Και του χρόνου με υγεία!
Καταγράφηκε

*Λάθε βιώσας*
teutates
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2469



Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 31, 2017, 05:46:45 πμ »

Και πολύ κράτησε.
Καταγράφηκε

athas
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 10403



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 31, 2017, 06:53:03 πμ »

Πάντως η παραγγελία φαίνεται στο order history σωστά; Οπότε πιστεύω θα προχωρήσουν κανονικά.
Νομίζω ότι αν δεν φαινόταν στο order history (το order number) τότε η παραγγελία ήταν στον αέρα...
Αυτό με την σειρά φέτος καλή περίπτωση... γιατί έτσι δεν πέφτει το σάιτ...
Ήταν καλή δοκιμή για το Proof...
Βαγγέλη, στο order history με είχε και το βελγικό για τα coin cards της Λιέγης και ευχαριστήριο μήνυμα μου είχε έρθει στα mail μου, αλλά όταν τους ρώτησα γιατί αργεί η παραγγελία, μου απάντησαν ότι η κάρτα μου ήταν άκυρη.
Να ' ναι καλά τα capital controls και οι θεσμοί! (πάντα οι άλλοι μας φταίνε)  Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός
Καταγράφηκε

*Λάθε βιώσας*
teutates
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2469



Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 31, 2017, 07:13:46 πμ »

Σήμερα θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση
Η πείρα μου από πέρυσι μου λέει ότι όσοι δεν λάβουν e-mail επιβεβαίωσης μέσα σε 24 ώρες α=να μην ελπίζουν.
Οι Μονεγάσκοι για άγνωστο λόγο απορρίπτουν παραγγελίες σε τυχαία σειρά μάλλον από δυσλειτουργία μεταξύ του συστήματος παραγγελιών και του συστήματος πληρωμών.
Πέρυσι τέτοια εποχή είχαν άλλο σύστημα πληρωμών (για όσους θυμούνται στην BNP Paribas)
Καταγράφηκε

Vangeliz
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 933


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 31, 2017, 11:38:09 πμ »

Πάντως η παραγγελία φαίνεται στο order history σωστά; Οπότε πιστεύω θα προχωρήσουν κανονικά.
Νομίζω ότι αν δεν φαινόταν στο order history (το order number) τότε η παραγγελία ήταν στον αέρα...
Αυτό με την σειρά φέτος καλή περίπτωση... γιατί έτσι δεν πέφτει το σάιτ...
Ήταν καλή δοκιμή για το Proof...
Βαγγέλη, στο order history με είχε και το βελγικό για τα coin cards της Λιέγης και ευχαριστήριο μήνυμα μου είχε έρθει στα mail μου, αλλά όταν τους ρώτησα γιατί αργεί η παραγγελία, μου απάντησαν ότι η κάρτα μου ήταν άκυρη.
Να ' ναι καλά τα capital controls και οι θεσμοί! (πάντα οι άλλοι μας φταίνε)  Μεγάλο χαμόγελο Σαρκασμός
Για το Βέλγιο έχω χρησιμοποιήσει Ελληνική κάρτα και περνάει... τώρα σε σένα θα έτυχε μάλλον...

Σήμερα θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση
Η πείρα μου από πέρυσι μου λέει ότι όσοι δεν λάβουν e-mail επιβεβαίωσης μέσα σε 24 ώρες α=να μην ελπίζουν.
Οι Μονεγάσκοι για άγνωστο λόγο απορρίπτουν παραγγελίες σε τυχαία σειρά μάλλον από δυσλειτουργία μεταξύ του συστήματος παραγγελιών και του συστήματος πληρωμών.
Πέρυσι τέτοια εποχή είχαν άλλο σύστημα πληρωμών (για όσους θυμούνται στην BNP Paribas)

Πέρυσι για το 2€ δεν είχα πάρει e-mail επιβεβαίωσης αλλά φαινόταν στο order history και το πήρα κανονικά...
Αλλά όντως θα ξεκαθαρίσει σύντομα.
Καταγράφηκε

Το προφίλ μου στο colnect.
https://colnect.com/en/collectors/collector/BadVariemai
giannis_p
Χάλκινο μέλος
***
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 373


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 01, 2017, 07:48:00 πμ »

Πηρε κανεις σας μαιλ απο Μονακο? Εγω εκανα 2 αιτησεις. Στην πρωτη δεν εχω παρει μαιλ επιβεβαιωσης αλλα ειναι στο order history και χρεωθηκε και στην καρτα. Στη δευτερη πηρα αμεσως μαιλ επιβεβαιωσης και επισης χρεωθηκε στην καρτα. Περιεργο που δεχθηκαν τη δευτερη παραγγελια και οχι την πρωτη χρονικα
Καταγράφηκε
Costis
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 64



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 01, 2017, 10:45:42 πμ »

Καλημερα Γιαννη. Στο e-mail επιβαιβεωσης έχει και το IP  address σου... Αν είναι το ίδιο και γιναναι ταυτόχρονα ίσως να εκτελεστεί μόνο η μια παραγγελία λογο του μεγάλου όγκου.... Μόλις τα ξεκαθαρίσουν. Οι παραγγελίες που έγιναν ξεπερνούν κατά πολύ τα 8000 κομμάτια από ότι έμαθα.
Καταγράφηκε
athas
Πλατινένιο
******
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 10403



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 01, 2017, 11:00:14 πμ »

...Οι παραγγελίες που έγιναν ξεπερνούν κατά πολύ τα 8000 κομμάτια από ότι έμαθα.
Αρα, να περιμένουμε πάλι επιστροφή! Δεν μας πηγαίνει η côte d'azur!  Μεγάλο χαμόγελο
 
Καταγράφηκε

*Λάθε βιώσας*
giannis_p
Χάλκινο μέλος
***
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 373


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 01, 2017, 12:07:59 μμ »

...Οι παραγγελίες που έγιναν ξεπερνούν κατά πολύ τα 8000 κομμάτια από ότι έμαθα.
Αρα, να περιμένουμε πάλι επιστροφή! Δεν μας πηγαίνει η côte d'azur!  Μεγάλο χαμόγελο



Γεια σου Κωστη, ναι το ξερω απλα δεν ξερω αν τα σκριναρουνε με βαση μονο την ip ή και την πιστωτική καρτα. Η ip ηταν αλλη
 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2017, 08:40:46 πμ από athas » Καταγράφηκε
Costis
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 64



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 01, 2017, 12:16:42 μμ »

Γιαμνη εγώ έκανα για δύο σετ όλα διαφορετικα... Και πήρα τα εμαιλ κανονικα... Και οι χρεώσεις έγιναν κανονικα...απλα τα έκανα νωρίς 15:10... τα προβλήματα άρχισαν μετά τις 17.00. Όταν μπήκα μετά τις 17.00 για να δω αν έγινε sold out έβγαζε ένα μήνυμα πως το IP χρησιμοποιήθηκε για παραγγελία και αν παραγγελιών ξανά θα είναι αυστηροί κτλ κτλ σε άπταιστα γαλλικά και έπρεπε να τα βάλω στο google για να δω τι θέλει να πει ο ποιητής.

Θανάση το σύστημα ανοίγει γύρω στις 15.00 οπότε οι πρώτοι δεν είχαν θεμα... μετά έγινε μακελειό. Το κακο είναι πως όπως και να έχει σου χρεώνουν την πιστωτική ενώ θα έπρεπε να το βάζουν σε αναμονή μέχρι να είναι σίγουρο πως θα πάρεις όπως κάνει το UK Mint.
Και βέβαια τα βασιλικά κόστη αποστολής

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγράφηκε
chronos
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 01, 2017, 11:08:03 μμ »

Τώρα μου θυμίσατε τη δική μου προσπάθεια πέρυσι να πάρω το δίευρό τους! Το νόμισμα υπήρχε, θυμάμαι, κανονικά στην ιστοσελίδα προς πώληση, χωρίς ένδειξη "sold out"! Εγώ πάτουσα και ξαναπατούσα το κουμπί "add to shopping cart", αλλά δεν γινόταν απολύτως τίποτα! Σαν να είχε "μπλοκάρει" το κουμπί! Σαν να μου έριχνε πόρτα το σύστημα! Μετά από 250 ανεπιτυχείς προσπάθειες να το πατήσω το ριμάδι, εγκατέλειψα, ψελλίζοντας "γαλλικά"... Την επόμενη μέρα που ξαναμπήκα, είδα τελικά το περιβόητο "sold out"!

Εν τω μεταξύ, δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν παραπάνω χρεώσεις από τα διαθέσιμα κομμάτια, μπάινοντας μετά στη διαδικασία να επιστρέψουν τα λεφτά στον κόσμο! Τεχνολογικά είναι τόσο εύκολο να ρυθμίσουν το σύστημα χρεώσεων, ώστε να κλείνει αυτόματα μόλις συμπληρώσει 8.000 χρεώσεις!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 ... 6
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences