To ότι η Rolex πουλάει τα μοντέλα της πιο ακριβά κατά μέσο όρο από αρκετές ελβετικές εταιρείες δεν σημαίνει ούτε ότι φτιάχνει τα καλύτερα ρολόγια ούτε βεβαίως είναι και η πιο ακριβή εταιρεία.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι από το Καναδικό Grand Prix που έγινε προχτές Κυριακή στο Τορόντο. Ίσως κάποιοι το είδαν στην τηλεόραση, το έδειξε ζωντανό.
Σε όλη την πίστα, αλλά και στους χώρους απονομής το σήμα της Rolex δέσποζε.
Έτσι, εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο έβλεπαν
επί μιάμισι ώρα το σήμα και το λογότυπο της Rolex να περνάει μπροστά απ' τα μάτια τους.
Ξέρετε πόσα λεφτά έχει δώσει η Rolex στη FIA για να γεμίσει τις πίστες (δεν είναι μόνο η Καναδέζικη) της Φόμουλα Ένα σ' όλο τον κόσμο με τη διαφήμιση της?
Ίσα με κανα δις δολλάρια.
Από που βγαίνουν αυτά τα λεφτά?
Από τις τιμές και τις πωλήσεις των ρολογιών Rolex, φυσικά.
Με άλλα λόγια (και συμφωνώ μαζί σου, Lary):
Τα Rolex είναι ακριβά όχι γιατί βάζουνε μέσα καλύτερα μέταλλα, ή γιατί πληρώνουν περισσότερα μεροκάματα για να τα φτιάξουν, αλλά γιατί το marketing που κάνουν είναι τόσο ακριβό. Αυτό τον τρόπο προβολής και κατάκτησης της αγοράς έχουν διαλέξει.
Επιχειρηματικά, ίσως είναι ο σωστός. Δηλαδή τελικά οι μέτοχοι της Rolex κερδίζουν περισσότερα λεφτά έτσι, από το αν πούλαγαν μια μάρκα που ΔΕΝ έκανε τόσο ακριβή διαφήμιση. Έχουν πετύχει να φτιάξουν ένα image στην αγορά ρολογιών που ο κάθε (άσχετος μάλλον) που θέλει να "διακρίνεται", να δείξει εκτίμιση εκεί που κάνει δώρο, να ξεχωρίζει, πάει και παίρνει Rolex. Και το παίρνει x5 από όσο θα έπαιρνε ένα ίσης (τεχνικής) αξίας ρολόϊ, γιατί μέσα στα λεφτά που δίνει είναι και τα δισεκατομμύρια που πάνε στη FIA.
Αλλά αυτός είναι ο κόσμος (μας).