Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 21, 2024, 10:08:15 μμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΟΜΟΣ-ΝΟΜΙΖΩ-ΝΟΜΙΣΜΑ. Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα  (Αναγνώστηκε 1614 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
acal
Χρυσό μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1099


Investments: you expect to have fun and make money


Προφίλ
« στις: Απρίλιος 17, 2017, 01:49:54 μμ »

http://www.alphanumismatics.gr/news_more.aspx?id=135&p=0

Παράθεση
Η Νομισματική Συλλογή της Alpha Bank εγκαινιάζει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα”, το οποίο θα ταξιδεύει σε δημοτικά σχολεία της ελληνικής περιφέρειας, μέσα σε μία ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα.

Σκοπός του Προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία του νομίσματος, που ξεκίνησε από την αρχαία Ελλάδα, να εξοικειωθούν με την εικονογραφία του, την κυκλοφορία του και τη χρήση του ως μέσου συναλλαγής.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν σχεδιασθεί τα ακόλουθα υλικά που συνοδεύουν το Πρόγραμμα και προορίζονται για ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες:

 - Επιδαπέδιος χάρτης παζλ (24 κομμάτια), με διαστάσεις 130 εκ. x 190 εκ., επάνω στον οποίο σημειώνονται πόλεις και βασιλείς της αρχαιότητας καθώς και τα νομίσματά τους.

 - 100 κάρτες νομισμάτων, οι οποίες αντιστοιχούν σε 50 νομίσματα. Οι 50 κάρτες απεικονίζουν την εμπρόσθια όψη των νομισμάτων και οι υπόλοιπες 50 κάρτες απεικονίζουν την οπίσθια όψη τους. Πίσω από κάθε κάρτα, αναγράφεται η περιγραφή του νομίσματος που απεικονίζεται.

 - Έξι αντίγραφα αρχαίων νομισμάτων, από τη Συλλογή της Alpha Bank, προκειμένου τα παιδιά να κρατήσουν στα χέρια τους ορισμένα από τα πιο σημαντικά νομίσματα της αρχαιότητας.

 - Ένα μονόφυλλο έντυπο με επεξηγηματικά κείμενα για τα έξι αντίγραφα των αρχαίων νομισμάτων.

 - 50 φύλλα σχεδιασμού νομίσματος. Όσοι από τους μαθητές το επιθυμούν,σχεδιάζουν ένα δικό τους νόμισμα. Οι ζωγραφιές των παιδιών αποστέλλονται στη Νομισματική Συλλογή της Alpha Bank. Στο μέλλον ενδέχεται να παρουσιασθούν σε σχετική έκθεση που τυχόν διοργανώσει η Συλλογή κατόπιν συνεννοήσεως με τα σχολεία.
 
- Πέντε ζεύγη πήλινων μητρών για κατασκευή νομισμάτων και πλαστελίνη. Οι πήλινες μήτρες χρησιμοποιούνται, για να κατασκευάσουν τα παιδιά με πλαστελίνη ένα νόμισμα, με την ίδια τεχνική, σε γενικές γραμμές, που ακολουθούσαν στην αρχαιότητα.

 - Ενημερωτικό Έντυπο για τους εκπαιδευτικούς, που περιλαμβάνει αναλυτική παρουσίαση του Προγράμματος καθώς και προτάσεις εκπαιδευτικών παιχνιδιών και θέματα προς συζήτηση μέσα στην τάξη.

 - Έκδοση με τίτλο “Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα”, η οποία παραμένει στη βιβλιοθήκη του σχολείου.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Δ΄, Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού και διεξάγεται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.








Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 20, 2017, 12:10:46 μμ »

Μπραβο τους που το σκεφτηκαν.
Αποψη μου θα ηταν όμως να προσεγγίζουν παιδιά. Μεγαλύτερης ηλικίας πχ γυμνάσιου ώστε να τούς εμπεδωθουν καλύτερα τα οσα μαθουν. Τα παιδιά του δημοτικού ποιο πολυ για παιγνιδια πιστεύω ενδιαφέρονται πάρα να μαθουν.
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences