chronos
|
|
« Απάντηση #302 στις: Δεκέμβριος 10, 2018, 08:03:53 μμ » |
|
Μια ερώτηση γιατί έχουν αρχίσει να με αγχώνουν απ' τον Άγιο Μαρίνο:
Πέρυσι τέτοια εποχή είχα κάνει παραγγελία προπώλησης στον Άγιο Μαρίνο για τα δύο αναμνηστικά τους δίευρα 2018 σε καλύτερη συνολική τιμή. Το πρώτο δίευρο έφτασε χωρίς πρόβλημα. Όσον αφορά το δεύτερο όμως, εδώ το πράγμα στραβώνει! Πριν από δέκα μέρες, έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς που έλεγε ότι τους επεστράφη συστημένο πακέτο με προϊόν που είχα αγοράσει (το δεύτερο αναμνηστικό δίευρο), ως αζήτητο. Προφανώς ποτέ δεν μου είχαν στείλει e-mail να με ενημερώσουν ότι μου έχουν αποστείλει πακέτο με τον τάδε tracking number, ώστε να το έχω εγώ υπόψιν μου και να μπορέσω να το αναζητήσω. Με άλλα λόγια, προφανώς η ειδοποίηση χάθηκε ή δεν έφτασε ποτέ (δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα ΕΛΤΑ) και αφού εγώ δεν είχα το tracking number, αλλά και ούτε καν ιδέα ότι μου είχαν στείλει κάτι, το πακέτο έμεινε αζήτητο και επεστράφη στον αποστολέα. Στην επιστολή τους μου ζητούσαν να τους στείλω επιπλέον 7,00 ευρώ, προκειμένου να μου ξαναστείλουν το νόμισμα, αλλά χωρίς να διευκρινίζουν έναν τρόπο που θα μπορούσα να τους τα στείλω. Δεν υπήρχε δηλαδή συνημμένο κάποιο τιμολόγιο των 7,00 ευτώ ως έξοδα επανάληψης αποστολής, το οποίο εγώ θα εξοφλούσα. Τίποτα απολύτως δεν μου έλεγαν, παρά μόνο "στείλτε μας 7,00 ευρώ".
Τους απαντώ λοιπόν κι εγώ και αφού τους τα χώνω νε το γάντι, λέγοντάς τους ότι πρέπει να ενημερώνυον τον πελάτη για την αποστολή και να δίνουν το tracking number, αλλιώς θα έχουν τέτοια προβλήματα, τους επιβεβαιώνω τη διεύθυνσή μου και τους γράφω τον αριθμό τής τραπεζικής μου κάρτας, λέγοντάς τους να χρεώσουν εκεί τα 7,00 ευρώ, αφού δεν μου παρέχουν έναν λιγότερο μπακαλίστικο τρόπο.
Από τότε έχουν περάσει δέκα ολόκληρες μέρες και δεν έχω λάβει νέα τους, ότι έστω το αίτημά μου είναι προς διεκπεραίωση. Ούτε έχει χρεωθεί και η κάρτα μου. Τι να κάνω; Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο;
|