HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 12:28:50 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 12:30:34 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 12:32:34 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 12:36:07 μμ » |
|
καπου εδω περιπου τελειωνουν οι μκε με το δεδομενο οτι δεν εχουν μπει ολα τα νουμερα απο την αρχη και ειδικα αυτα που ειναι σφραγισμενα η απο φακελους κλπ ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Helios
|
|
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 03:15:39 μμ » |
|
HARRISGREECE, εκτός από ΜΚΕ, σε προηγούμενο σου μήνυμα μίλησες και για Ολυμπιακά, κάποια ακυκλοφόρητα, κλπ. Καλό θα ήταν να μας δείξεις και αυτό το υλικό (τα ολυμπιακά καθώς και τα ακυκλοφόρητα που έγραψες, εάν δλδ υπάρχουν και κάποια άλλα σπάνια ακυκλοφόρητα πέραν αυτού που ήδη έδειξες) καθώς και οτιδήποτε άλλο αξιόλογο υπάρχει στην συλλογή αυτή μέχρι το 1924.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:20:11 μμ » |
|
Ναι φυσικα θα σας δειξω και τα υπολοιπα ακομα κομματια που εχει μεσα . Τα γραμματοσημα που υπαρχουν απο εδω και περα ειναι ολα ασφραγιστα με σαρνιερα .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:24:15 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:27:37 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:35:25 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:39:04 μμ » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:41:59 μμ » |
|
Αυτα ειναι ολα .....υστερα απο 4-5 μερες φωτογραφισης - αναλυσης εικονων και καποιες 10αδες ωρες ασχολιας πιστευω το αποτελεσμα να ειναι ικανοποιητικο ! Ευχαριστω
χαρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Helios
|
|
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:34:55 μμ » |
|
Πρόκειται για μια πολύ ωραία συλλογή, πέρασα πολύ όμορφα χαζεύοντας την. Ο συλλέκτης γνώριζε τι μάζευε και οι κληρονόμοι φαίνεται -από αυτά που λέει ο HARRISGREEE- να γνωρίζουν τί κληρονόμησαν. Από τα φύλλα που μας παρουσιάστηκαν στην αρχή των δημοσιεύσεων, φαίνεται πως η ταξινόμηση των ΜΚΕ στο άλμπουμ ακολουθεί τις εκδόσεις χρονολογικά από την αρχή, οπότε η κατάταξη των ΜΚΕ έχει ήδη γίνει από τον συλλέκτη και δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση. Από τα παρισινά 1861 πάμε στα προσωρινά, συνεχίζουμε στην περίοδο 1862-1875, κλπ μέχρι το τέλος.. (Σίγουρα μέσα στο σύνολο ενδέχεται να υπάρχουν μερικά λάθος καταταγμένα γραμματόσημα ΜΚΕ, κάποιες χαριστικές σφραγίσεις κλπ, τα οποία δεν θα ασχοληθώ -εγώ τουλάχιστον- να επισημάνω ιδιαιτέρως καθώς κάτι τέτοιο δεν θα είχε ιδιαίτερη σημασία την στιγμή αυτή). Κάποιες από τις μετέπειτα εκδόσεις (Ολυμπιακή 1896, "φαρδιά" χαλκογραφικά, Ερμής ΑΜ, Ε.Τ & στέμα) είναι αριθμημένες σύμφωνα με τον κατάλογο του Σπύρου Ραφτόπουλου, ένδειξη πως η συλλογή αυτή πιθανότατα σχηματιζόταν κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, ίσως μέσα στο διάστημα 1958-1975+ που ο εν λόγω κατάλογος κυκλοφορούσε.
Θα σταθώ λιγάκι στην συλλογή ως σύνολο, εκφράζοντας κάποιες σκέψεις μου που ενδεχομένως θα ενδιαφέρουν εκείνους που τους αρέσει να μελετούν τις συλλογές αυτού του στυλ και που τους ενδιαφέρουν στο σύνολο τους.
Είναι προφανές πως ο συγκεκριμένος συλλέκτης δεν ειδικευόταν κάπου. Δεν έριχνε το βάρος στην μεγάλη ανάλυση μιας η λίγων μονάχα εκδόσεων αλλά ακολουθούσε τον δρόμο του σχηματισμού μιας γενικής συλλογής Ελλάδας, ξεκινώντας από την αρχή, την περίοδο των ωραίων και σπάνιων γραμματοσήμων, προχωρώντας και σε μερικές από τις υπόλοιπες σοβαρές σειρές του ελληνικού γραμματοσήμου, Ολυμπιάδα 1896 και μερικές άλλες κλασικές και ιδιαιτέρως όμορφες ΕΤ/στέμα, Ήρωες, aero espresso, κλπ. Του άρεσε η ταξινόμηση, δεν φαίνεται να στόκαρε, φρόντιζε απλώς να καλύπτει τα κενά στις σειρές που τον ενδιέφεραν. Μάλλον του άρεσαν ιδιαίτερα οι ΜΚΕ καθώς η μεγαλύτερη ανάλυση της συλλογής του έχει γίνει στις εκδόσεις αυτές.
Η συλλογή αυτή είναι μια καλή γενική συλλογή Ελλάδας, σαφέστατα πάνω από τον μέσο όρο όσων βλέπουμε συχνά εκεί έξω, χωρίς όμως να είναι ταυτόχρονα κάτι το "εξαιρετικό". Έχουμε δει πάρα πολλές πολύ φτωχότερες συλλογές του τύπου αυτού αλλά και επίσης πάρα πολλές πολύ δυνατότερες αυτής. Μέσα στο σύνολο των συλλογών ανάλογου τύπου, λαμβάνοντας υπόψη όλο το φάσμα, από τις πολύ φτωχές έως τις πολύ πλούσιες γενικές συλλογές κλασικής Ελλάδας, η συλλογή αυτή χαρακτηρίζεται ως "αρκετά καλή". Δεν είναι μια απλώς "καλή" συλλογή, είναι κάτι παραπάνω από «καλή», δεν είναι όμως ούτε και "εξαιρετική". Απαρτίζεται από αρκετά καλά και πολύ καλά κομμάτια, χρειαζόταν όμως αρκετή ακόμα δουλειά για να χαρακτηριστεί πλήρης και να αναδείξει σε όλη του την λάμψη το θέμα της που είναι μια απλή παρουσίαση του κλασικού ελληνικού γραμματόσημου.
Δεν γνωρίζω εάν εδώ βλέπουμε πλέον ολόκληρη την συλλογή ή μονάχα κάποιο μέρος αυτής, φαντάζομαι όμως πως οτιδήποτε είναι άξιο ιδιαίτερης αναφοράς το έχουμε ήδη δει.
Μέσα στα σφραγισμένα ΜΚΕ, τα οποία σφραγισμένα είναι τα περισσότερα ΜΚΕ, και τα οποία είναι γενικώς καλής και πολύ καλής ποιότητας, από τις μέχρι τώρα φωτογραφίες οι οποίες δεν μας έχουν δείξει όλα τα γραμματόσημα μπροστά-πίσω, δεν παρατηρείται να υπάρχει κάτι το ιδιαιτέρως σπάνιο ενώ τα περισσότερα από τα μπλοκ που παρουσιάστηκαν, σφραγισμένα και μη είναι κοινών εκδόσεων. Κάποια από τα ασφράγιστα ΜΚΕ της συγκεκριμένης συλλογής είναι ιδιαιτέρως καλά κομμάτια, αυτά που ήδη συζητήσαμε, κυρίως παρισινά και κάποια μεταγενέστερα, 20λ από ότι βλέπω και ίσως και κάποια 5λεπτα.
Ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα είναι η ακυκλοφόρητη Αριάδνη (μικρό ΕΛΛΑΣ) της επανάστασης 1922 η οποία θα πρέπει, εάν δεν συνοδεύεται ήδη από κάποιο πιστοποιητικό γνησιότητας, να ελεγχθεί στο χέρι από κάποιον έμπειρο στην σειρά αυτήν για την γνησιότητα της επισήμανσης της καθώς έχουν αναφερθεί πολλές παραποιήσεις. Το συγκεκριμένο αντίτυπο είναι πιθανότατα ΟΚ, δεν υπονοώ απολύτως τίποτα, δεν έχω ιδιαίτερη γνώση των επισημάνσεων της σειράς αυτής, αναφέρω όμως για χάρη της τυπικότητας πως, εάν το γραμ/μο αυτό δεν συνοδεύεται ήδη από κάποιο πιστοποιητικό, θα πρέπει να ελεγχθεί από κάποιον έμπειρο.
Τα νέα για τους νέους ιδιοκτήτες της συλλογής αυτής είναι πολύ καλά αλλά και "περίεργα" ταυτόχρονα. Έχουν στα χέρια τους μια αρκετά καλή συλλογή (την οποία δυστυχώς, από ότι μας είπε ο Χάρης, δεν ενδιαφέρονται να κρατήσουν), η εκποίηση της οποίας μπορεί να τους φέρει χρήματα, για να επιτευχθεί όμως αυτό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χρειάζεται χρόνος. Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, τα χρήματα από την πώληση της συλλογής αυτής δεν θα είναι τόσα ώστε να τους εξασφαλίσουν για το υπόλοιπο της ζωής τους, σε καμία περίπτωση, θα είναι όμως ένα σεβαστό ποσό το οποίο δεν θα είναι ευκαταφρόνητο, ιδιαίτερα αυτή την εποχή.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Helios
|
|
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:36:08 μμ » |
|
Οι δικές μου σκέψεις είναι οι εξής:
Α. Το καλύτερο, νομίζω, θα ήταν η συλλογή να παραμείνει ως έχει, να μην πουληθεί και, εάν είναι δυνατόν, να συνεχίσει να εμπλουτίζεται από κάποιον κληρονόμο που ενδεχομένως θα ενδιαφερθεί, τώρα ή στο μέλλον. Η βάση για μια εξαιρετική, γενική συλλογή Ελλάδας είναι ήδη σχηματισμένη, έτοιμη, ενώ η αγορά την περίοδο των τελευταίων ετών είναι πολύ καλή για καλές αγορές που θα μπορούσαν να εξελίξουν την ήδη καλή αυτή συλλογή.
Β. Εάν οι ιδιοκτήτες έχουν αμετάκλητα αποφασίσει να πουλήσουν, ας προσπαθήσουν να μην βιαστούν να το κάνουν αλλά να σκεφτούν να κρατήσουν την συλλογή με σκοπό μια ενδεχόμενη πώληση της κάποια άλλη στιγμή, στο μέλλον. Την στιγμή που μιλάμε, λόγω κρίσης κυρίως, η προσφορά γραμματοσήμων στην αγορά είναι αρκετά μεγάλη και οι πραγματικές τιμές αγοράς είναι αρκετά χαμηλότερες σε σχέση με το παρελθόν. Έγραψα πριν πως η στιγμή αυτή είναι η καλύτερη για να αγοράσει κάποιος, εννοείται λοιπόν πως δεν είναι καλή για να πουλήσει κάποιος άλλος. Είναι βέβαιο πως, κάποια στιγμή στο μέλλον, οι ιδιοκτήτες αυτής και παρόμοιων συλλογών θα πετύχουν σίγουρα πολύ καλύτερες συνθήκες στην αγορά. Γ. Εάν οι ιδιοκτήτες βιάζονται πάρα πολύ να πουλήσουν, ας προσπαθήσουν τουλάχιστον να αποφύγουν την πώληση με μιας ολόκληρης της συλλογής σε κάποιον έμπορο καθώς, πουλώντας ολόκληρη την συλλογή σε κάποιον έμπορο σήμερα, είναι βέβαιο πως θα χάσουν χρήματα. Ιδανικό σενάριο θα ήταν η πώληση ολόκληρης της συλλογής σε μερακλή συλλέκτη ο οποίος θα διαθέσει για να την αποκτήσει, αυτό όμως είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί καθώς οι περισσότεροι από τους συλλέκτες που βλέπουν σοβαρά την γενική συλλογή γραμ/μων τους και διαθέτουν χρήματα για αυτή είναι ήδη καλυμμένοι από το συγκεκριμένο υλικό και συνήθως δεν ενδιαφέρονται να στοκάρουν διότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν ασχολούνται με πωλήσεις και όταν κάτι το έχουν ήδη δεν τους ενδιαφέρει να το έχουν περισσότερες φορές. Από πλευράς απόδοσης χρημάτων, η σωστότερη μέθοδος (αλλά και η περισσότερο χρονοβόρα) θα ήταν η πώληση «κομμάτι-κομμάτι». Κάτι τέτοιο όμως προϋποθέτει καλή γνώση του κάθε αντικειμένου ξεχωριστά, μεγάλη προσοχή στην κατάσταση του και από τον πωλητή αλλά και από τον αγοραστή και γενικώς αρκετή δουλειά και υπομονή καθώς η πώληση της συλλογής συνολικά, εάν πάει "κομμάτι-κομμάτι" θα χρειαστεί αρκετό χρόνο. Η τακτική αυτή έχει παρατηρηθεί να έχει ως συχνό αποτέλεσμα της τα λίγα πραγματικά καλά κομμάτια να πωλούνται άμεσα. Τα πολλά όμως, σχετικά κοινά και όχι τόσο ενδιαφέροντα κομμάτια μένουν συνήθως απούλητα για καιρό και τελικά καταλήγουν να πωλούνται σε τιμές πολύ χαμηλές. Για αυτό και πολλές φορές η λογική του «κομμάτι-κομμάτι» δεν προτιμάται και ο πωλητής προωθεί την πώληση της συλλογής στο σύνολο της ώστε, μέσω των καλών κομματιών, να καταφέρει να πουλήσει και τα λιγότερο ενδιαφέροντα, όλα μαζί, ως αδιαίρετο σύνολο.
Νομίζω πως από τα παραπάνω γραφόμενα μου διαφαίνεται ξεκάθαρα πως προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι για την απόκτηση υλικού από την συλλογή αυτή, θεωρώ όμως σκόπιμο να το τονίσω αυτό στο τέλος των μηνυμάτων μου αυτών, προς αποφυγή λάθους εντυπώσεων. Καλή επιτυχία στους κληρονόμους της συλλογής, σε οτιδήποτε τελικά αποφασίσουν και κλείνω με ευχές για ανάπαυση της ψυχής του μερακλή αυτού συλλέκτη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 07:04:48 μμ » |
|
Αγαπητε φιλε σε υπερ ευχαριστω πρωτον για την αναλυτικη σου αναρτηση σχετικα με την συλλογη και δευτερον για τις πολυτιμες συμβουλες που ειναι ακρως χρησιμες σε καποιον οπως εγω που ειμαι σχετικα πολυ νεος στο κοσμο του φιλοτελισμου ! Οπως γνωριζουν πολλα απο τα παιδια εδω που με εχουν γνωρισει απο κοντα παντα εχω σαν βαση και κανονα να ειμαι αληθινος - ειλικρινης και ξεκαθαρος οχι μονο στον κυκλο των φιλων του ομορφου χομπυ μας αλλα και γενικοτερα στην διαδρομη της ζωης μου . Η συλλογη αυτη ανηκει σε μια αρκετη ευπορη οικογενεια της αθηνας την οποια δημιουργησε ο συζυγος της οικογενειας με μερακι πριν απο πολλες δεκαετιες ! Περασαν αρκετα χρονια που ο ανθρωπος αυτος δεν ειναι πια εν ζωη και η συζυγος ( μην εχοντας σχεση με τον συλλεκτισμο ) και λογω των καιρων αποφασισε να την διαθεσει με αποτερο σκοπο την εξασφαλιση καποιου αξιολογου ποσου που θα την βοηθησει στο μελλον . Σαφως τα γραμματοσημα που εχει μεσα ειναι αρκετα αξιολογα στο συνολο τους αλλα εκτος αυτου διαθετει και σπανια κομματια ( 20 λεπτα - 1922 κλπ ) τα οποια ειναι * ιδιαιτερης αξιας * και χρηζουν καταλληλου χειρισμου . Ο κατοχος τους γνωριζει στο επακρο της σημαντικοτητα της * συλλεκτικης * αλλα και της οικονομικης τους σημασιας και πριν την εποχη του ευρω σε επισκεψη εμπειρου εκτιμητη - συλλεκτη ειχε προσφορα με 7ψηφιο αριθμο . Περνωντας ολα αυτα μαζι σαν δεδομενα ειμαι σε θεση να ειμαι απολυτα σαφης και ξεκαθαρος τοσο στο προσωπο που μου εμπιστευτηκε την συλλογη προς διαθεση αλλα και προς τον μελλοντα κατοχο/κατοχους της οτι θα πραξω αναλογως ωστε να υπαρχει ακρως αντικειμενικη αξιολογηση της και προσπαθεια οικονομικης αναλυσης των κομματιων ωστε να μεινουν ολοι ικανοποιημενοι απο αμφοτερες μεριες !!! Οποτε οποιαδηποτε περαιτερω βοηθεια στην αναλυση της αξιας της θα μου ηταν πολυτιμη . να ειστε καλα
χαρης .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
heretic77
|
|
« Απάντηση #74 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 08:37:23 μμ » |
|
Φιλε Χαρη, νομιζω οτι σε γενικες γραμμες εχεις παρει μια ιδεα του τι γινεται..στο χωρο των γραμματοσημων ευτυχως ή δυστυχως τα πραγματα ειναι συγκεκριμενα θα ελεγα στις τιμες. Και αυτο διοτι υπαρχουν 2-3 δυνατοι παικτες, οπως ειναι ο Καραμητσος και ο Βλαστος (τους οποιους τους αναφερω επειδη δε χρειαζονται διαφημιση μιας και τους ξερουν οι παντες), οποτε αυτο εχει ως αποτελεσμα την ευκολια να ανατρεξεις σε παλαιοτερες δημοπρασιες και να δεις πραγματικες τιμες κλεισιματος. Οποτε το θεμα σου ειναι τωρα να βρεις επακριβως σε ποιους αριθμους καταλογου αντιστοιχει το καθε γραμματοσημο σου και απο εκει και περα, ανατρεχοντας σε παλαιες δημοπρασιες, να δεις περιπου τι τιμες πιανει το καθε κομματι. (Σε ορισμενα κομματια πχ στις πιο συγχρονες σειρες οπως η Ανεξαρτησια 1930 ειναι θεμα ελαχιστου χρονου να δεις τι πιανουν απο τιμες) . Στα νομισματα, μιας και δεν υπαρχει αντιστοιχη κατασταση, τα πραγματα ειναι πιο συγκεχυμενα, μιας και οι δημοπρασιες εμφανιζονται μια στο τοσο απο ιδιωτες, σε ατακτα χρονικα διαστηματα και σε διαφορα μερη, οποτε μπορει να υπαρξει συγχυση. Φυσικα και ιδιαιτεροτητες μπορει παντα να προκυψουν, καποια κομματια να ναι με ωραιες σφραγισεις πχ που να δινουν ενα μικρο premium , αλλα εσυ θα κανεις την ερευνα σου και πιστευω θα βγαλεις ευκολα ακρη, και οτι χρειαστεις να ρωτησεις εδω ειμαστε. Εμενα θα με ενδιεφεραν καποια κομματια απο τα πιο 'χαμηλα' budget, με διψηφιο ή τριψηφιο με το 1 μπροστα νουμερο Τα ακριβα κομματια ειναι για αλλα πορτοφολια απο το δικο μου Οταν λοιπον παρεις την αποφαση και βγαλεις για πουλημα τη συλλογη σου, δηλωνω απο τωρα ενδιαφερον για καποια κομματια. Πιστευω οτι θα πουληθουν ολα μιας και δε βλεπω εν πρωτοις προβληματικα κομματια (νομιζω οτι υπαρχουν μικρες εξαιρεσεις οπως πχ το ζευγος με τα δεκαλεπτα οπου το ενα ειναι κομμενο στο πανω περιθωριο). Οπως σου ειπανε σωστα σε προηγουμενο ποστ, το καλυτερο θα ηταν να πουληθουν σε αλλες εποχες, με μεγαλυτερη ευμαρεια, ομως αν αποφασισει ο ιδιοκτητης και τα πουλησει τωρα, νομιζω οτι το καλυτερο θα ηταν να πουληθουν κομματι κομματι και πιστευω οτι θα φυγουν ολα ανεξαιρετως.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|