sabby
|
|
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 04:09:33 μμ » |
|
Λίγα λόγια για το "ιστορικό" αυτό αυτοκίνητο... Σχεδιάστηκε απο τον Αλέξανδρο Ισσιγόνη,Ελληνικής καταγωγής.Γεννήθηκε το 1906 στην Σμύρνη και πέθανε το 1988.Για τον σχεδιασμό του Mini και για την συνεισφορά του στην Βρεττανική αυτοκινητοβιομηχανία,το 1969 τιμήθηκε απο την Ελισσάβετ με τον τίτλο του Sir. Η κοντή φουστίτσα που φορούν οι γυναίκες(η γνωστή mini),οφείλει το όνομα της στο αυτοκίνητο Mini,που ήταν το αγαπημένο αυτοκίνητο της σχεδιάστριας ρούχων Mary Quant,σχεδιάστρια της mini φούστας που έφερε επανάσταση στα sixties. Ηταν το πρώτο αυτοκίνητο με ενιαίο κινητήρα -σασμάν-διαφορικό και κίνηση στους εμπρός τροχούς,και το δεύτερο πιό καινοτόμο αυτοκίνητο του 20ού αιώνα,μετά το Ford T,αφήνοντας πίσω 2CV και Σκαραβαίο. Αυτά τα ολίγα...
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2016, 04:19:16 μμ από sabby »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
gerta
|
|
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 05:19:57 μμ » |
|
Ωραίες πληροφορίες. Ομολογώ δεν ήξερα τίποτα από όλα αυτά. Καλή συνέχεια στο έργο σου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
"ΟΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ"
|
|
|
sabby
|
|
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 12, 2016, 06:47:06 μμ » |
|
Ωραίες πληροφορίες. Ομολογώ δεν ήξερα τίποτα από όλα αυτά. Καλή συνέχεια στο έργο σου.
Ευχαριστώ,όντως πολύς κόσμος δεν ξέρει οτι αυτό το μικρό αυτοκινητάκι συνέβαλλε τα μέγιστα στην ακμή της Αγγλικής βιομηχανίας.Χιλιάδες Βρεττανοί,Γάλλοι,Βέλγοι,Ιταλοί και Ισπανοί"έφαγαν ψωμάκι" απο το Mini.Σε όλες αυτές τις χώρες υπήρχαν εργοστάσια παραγωγής.Πάνω απο 5000000 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στα 30+ χρόνια που παραγόταν αυτό το μικρούλι...
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2016, 07:07:06 μμ από sabby »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostis
|
|
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 08:25:59 πμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GiannisD
Τακτικός
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 152
Sacre Coeur
|
|
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 09:06:51 πμ » |
|
Καλη συνέχεια,και καλη επιτυχία !! Απο όσο διάβασα έχεις ασχοληθεί πολακυς με το σπορ,οπότε ειναι δεδομένη η επιτυχία !!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος γυρεύει τα πολλά, χάνει και τα λιγα....
|
|
|
HARRISGREECE
|
|
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 01:36:41 μμ » |
|
Aναμενουμε με μεγαλη αγωνια νεες φωτο απο το εγχειρημα !!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sabby
|
|
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 13, 2016, 02:06:22 μμ » |
|
Φρέσκο πράμα... Μπήκε στη βάση για τη φανοποιία. Απο αύριο ξεκινάει το ξεμοντάρισμα του κινητήρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
epop
|
|
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 03, 2016, 09:35:42 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 03, 2016, 09:44:50 μμ » |
|
Ανταλακτικα υπαρχουν?? Δλδ παλια θαμπα φλας φωτα ειτε διαφορα μηχανικα μερη που θα ειναι αχρηστα μπορεις να βρεις καινουρια??
Ωραιο!! Και ακρως συλλεκτικο εγχειρημα!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
sabby
|
|
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 03, 2016, 10:20:11 μμ » |
|
Υπάρχουν τα πάντα.Πατώματα,μαρσπιέ,όλα τα μηχανικά μέρη και δεκάδες διακοσμητικά και αξεσουάρ.Οι τιμές δέ,άκρως προσιτές.Π.χ τετράδα αμορτισέρ Kayaba καινούρια,περίπου 80£. Οι αγορές θα γίνουν απο Αγγλία,λόγω τεράστιας διαφοράς τιμών σε σχέση με την εγχώρια αγορά. Παράδειγμα:Για μία λίστα 8 ανταλλακτικών,Ελλάδα 378€,Αγγλία 140£μαζί με μεταφορικά. Οσον αφορά το στάδιο που βρίσκεται η ανακατασκευή,αφού αποσυναρμολόγησα 2 κινητήρες,αγοράστηκε 3ος κινητήρας ο οποίος θα μπεί στο αυτοκίνητο,850cc με μονό καρμπυρατέρ τύπου SU. Η καλωδίωση "ήδη"χτίζεται απο την αρχή,καλώδιο-καλώδιο. Το σύστημα ανάρτησης-πέδησης δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να επισκευάζεται,πρέπει να απελευθερωθεί απο τη βάση στήριξης πρώτα. Υπολογίζω οτι θα με βρεί η άνοιξη του 17,να μαζεύω λεπτομέρειες. Και μία φωτό του ενός κινητήρα αφού τον έπιασα στα χέρια μου...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
warrior
|
|
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 06, 2017, 10:07:47 μμ » |
|
Από τα λίγα που γνωρίζω, βλέπω ότι έχει απίστευτο ράβε-ξήλωνε καθώς και ότι θα χρειαστούν μεγάλα μέρη του αμαξώματος να αντικατασταθούν λόγω σκουριάς. Με όλες αυτές τις συγκολλήσεις που θα γίνουν, πόσο ασφαλές θα είναι το αμάξι σε μία 'σύγκρουση πόλης'; Επειδή παρακολουθώ τηλεοπτικές εκπομπές με αντίστοιχο περιεχόμενο, πάντα είχα αυτή την απορία. Πάντως, συγχαρητήρια για αυτό που κάνεις! Σε ζηλεύω και έχω όνειρο να αναπαλαιώσω και εγώ ένα Mini Cooper. Είναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sabby
|
|
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 07, 2017, 12:39:45 πμ » |
|
Λοιπόν:Το πόσο ασφαλές είναι το "ράβε",εξαρτάται απο το φανοποιό.Αν κολλήσει τα νέα κομμάτια σε "σαπάκια",ναί,σε μεγάλη σύγκρουση θα γίνει αποκόλληση.Επίσης,το θέμα "παθητική ασφάλεια" σε αυτοκίνητα του '60,σηκώνει κουβέντα.Πάντως,απο προσωπική πείρα,όσες φορές τράκαρα εντός πόλης με το Μίνι μου,δεν έπαθα τίποτα.Αρκετοί φίλοι μου,το ίδιο.Αντιθέτως,έχω πάει σε κηδείες φίλων-γνωστών με σύγχρονα αυτοκίνητα,με ABS,AIRBAG κλπ... Το συγκεκριμένο προορίζεται για show off, οχι για everyday classic.Δεν θα κυκλοφορεί δηλαδή στο δρόμο,αν και θα φτιαχτεί πλήρως λειτουργικό και αξιόπιστο.Το project "τρέχει" κανονικά,αν και με αργό ρυθμό λόγω έλλειψης χρόνου του φανοποιού. Εγώ,ξαναπιάνω δουλειά μόλις το αυτοκίνητο συμμαζευτεί απο φανοποιία,σε κανά τρίμηνο δηλαδή.... Αν αντέξει ο φίλος που το έχει,το κόστος επισκευής,μιά χαρά θα γίνει.MS 66+.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Helios
|
|
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 07, 2017, 12:52:28 μμ » |
|
Λίγα λόγια για το "ιστορικό" αυτό αυτοκίνητο... Σχεδιάστηκε απο τον Αλέξανδρο Ισσιγόνη,Ελληνικής καταγωγής.Γεννήθηκε το 1906 στην Σμύρνη και πέθανε το 1988.Για τον σχεδιασμό του Mini και για την συνεισφορά του στην Βρεττανική αυτοκινητοβιομηχανία,το 1969 τιμήθηκε απο την Ελισσάβετ με τον τίτλο του Sir. Η κοντή φουστίτσα που φορούν οι γυναίκες(η γνωστή mini),οφείλει το όνομα της στο αυτοκίνητο Mini,που ήταν το αγαπημένο αυτοκίνητο της σχεδιάστριας ρούχων Mary Quant,σχεδιάστρια της mini φούστας που έφερε επανάσταση στα sixties. Ηταν το πρώτο αυτοκίνητο με ενιαίο κινητήρα -σασμάν-διαφορικό και κίνηση στους εμπρός τροχούς,και το δεύτερο πιό καινοτόμο αυτοκίνητο του 20ού αιώνα,μετά το Ford T,αφήνοντας πίσω 2CV και Σκαραβαίο. Αυτά τα ολίγα...
Kαταλαβαίνω πλήρως την τρέλα του sabby και άλλων εδώ, την αρρώστεια με το mini την έχουμε αρκετοί. Ελπίζω το project να είναι σε εξέλιξη, το topic να συνεχίσει να ενημερώνεται και σύντομα να θαυμάσουμε ένα υπέροχο αυτοκίνητο. Ελάχιστοι γνωρίζουν πως limited edition καταλυτικά (spi και mpi) mini φτιάχνονταν για λίγες χώρες τις Ευρώπης μέχρι και το 2000 από την Rover, λίγο πριν το mini πουληθεί στην BMW και αλλάξει ολοκληρωτικά, μια για πάντα. To παρακάτω Rover British Open 1.275 mpi του 1999 ήρθε από την Γερμανία πριν μερικά χρόνια. Έκατσε στο γκαράζ αρκετά και τώρα ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε και να το βολτάρουμε λίγο περισσότερο. Μεσοβδόμαδα μπαίνει στο συνεργείο για έλεγχο, τρόμπα νερού, τακάκια, λάστιχα (και ότι άλλο προκύψει, ελπίζω να μην προκύψουν πάρα πολλά περισσότερα γιατί με αυτά τα εγγλέζικα ποτέ δεν ξέρεις... ). Αν το θυμηθώ θα ανεβάσω φωτογραφία της μηχανής τις επόμενες ημέρες, μέσα από το συνεργείο.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2017, 01:40:23 μμ από Helios »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Lary
|
|
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 07, 2017, 01:31:45 μμ » |
|
Για τέτοια αναπαλαίωση ακόμα και ο Xzibit της εκπομπής Pimp My Ride θα ''μάσαγε'' και θα έκανε πίσω!!! Ενώ εσύ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Collectables are items that our grandparents bought, our parents threw them away and we....rebought!
|
|
|
sabby
|
|
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 07, 2017, 02:56:23 μμ » |
|
Κι εγώ σταμάτησα λόγω υγείας,γι αυτό δεν εμπλούτισα το θέμα...Απο αρχές Φλεβάρη δεν έχω κάνει τίποτα,και δεν προβλέπεται να κάνω πρίν περάσει πολύς καιρός... "Αρρωστος"με το Mini,αλλά και -δυστυχώς- άρρωστος χωρίς εισαγωγικά....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|