sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 05, 2010, 12:05:38 πμ » |
|
Ε οχι και τι σχεση εχει η Ευρωπαικη Ενωση!!Οποιος Βουλγαρος , Ρουμανος θελει δειχνει την ταυτοτητα του στα συνορα και μπαινει στην Ελλαδα!!Μπαινει σαν τουριστας και καθετε επ'απειρον μετα!!
Το παραπάνω το κατάλαβα. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής: Έρχεται η πιτσιρίκα η Βουλγάρα, δείχνει την ταυτότητά της, κάθεται επ' άπειρον μετά, τη βλέπει ο γερο-ξεκούτης, χωρίζει τη γυναίκα του και παντρεύεται την πιτσιρίκα τη Βουλγάρα και φταίει η ΕΕ που ο γερο-ξεκούτης παντρεύεται την πιτσιρίκα; Και η λύση που προτείνεις είναι να φύγουμε από την ΕΕ για να σώσουμε το γάμο του γερο-ξεκούτη;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 05, 2010, 07:27:17 πμ » |
|
Να μην το ξεχάσω:
Γύρω στο 1994 συζητούν δύο Φιλιππινέζες: _ Πω πω, γεμίσαμε ξένους!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 05, 2010, 08:23:55 πμ » |
|
Τότε που είχαν πρωτοέρθει οι Αλβανοί στην Ελλάδα, είχα πάει να πάρω δυο τσουβάλια άμμο σε μια μάντρα. Δίνω τα λεφτά στο αφεντικό και περιμένω στο αυτοκίνητο να δω από πού θα τα φέρει. Περιμένω, περιμένω... πάω να δω τι γίνεται και βλέπω ότι έψαχνε τον "Αλβανό" να κουβαλήσει τα δυο τσουβάλια (και ο πελάτης περίμενε). Μην φανταστείς κανένα γέρο, σαραντάρης ήτανε (και υγιέστατος). Το θυμάμαι γιατί είχα εντυπωσιαστεί.
Αυτός γιατί να βγει να διαδηλώσει; Γιατί του στερεί η κυβέρνηση τον "Αλβανό";
Ειναι απλο Γιωργο!!Οταν ηρθαν οι Αλβανοι ο Ελληνας επαιρνε 8-10 χιλιαρικα την μερα μεροκαματο για να δουλεψει!!Ο Αλβανος επαιρνε 4 τα οποια ομως για την χωρα του ηταν επι πεντε!! 4χ5=20 χιλιαδες!!Παραμεριστηκαν λοιπον οι Ελληνες εργατες ή ελεγαν σιγα μην παω εγω να δουλεψω για 5000 δρχ!!Καλυτερα να κατσω στο καφενειο του χωριου μα αναγκη δεν εχω!!Οι Αλβανοι ομως και πασης φυσεως ξενοι που επετρεπε τοσα χρονια οι κυβερνησεις να υπαρχουν εβγαζαν εξω τα ωραια μας λεφτα τα ασφαλιστηκα ταμεια δεν εισεπραταν τιποτα και το αποτελεσμα το βλεπουμε σημερα!! Τριζουν τα οικονομικα θεμελια της χωρας!! Να γίνω λίγο πιο σαφής. Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης μάντρας οικοδομών, πριν έρθουν οι Αλβανοί, δούλευε μόνος του και μια χαρά τα πήγαινε. Προσέλαβε τον Αλβανό, όχι γιατί δεν τα έβγαζε πέρα μόνος του, αλλά για να μην ιδρώνουν οι μασχάλες του και μην του διακόπτουν τον φραπέ καθε λίγο και λιγάκι. Ίσως και για λόγους "πρεστίζ", γιατί κάθε σοβαρός μαγαζάτορας στη Λαμία είχε έναν Αλβανό για τις "βαριές δουλειές" και δεν ήταν πρέπον να κουβαλάει σακιά με τσιμέντο ο ίδιος (όπως έκανε τόσα χρόνια). Τώρα που με την αύξηση του κόστους θα αναγκαστεί να διώξει τον Αλβανό, θα βγει να διαδηλώσει για τι; Γιατί θα πρέπει, από εδώ και πέρα, να κουβαλάει τα τσιμέντα μόνος του; Έχω και αντίθετο παράδειγμα, μια μάντρα στη γειτονιά μου. Ο ιδιοκτήτης έχει τέσσερις (4) κόρες! Λίγο πρόβλημα για τη δουλειά... Ναι, προσέλαβε Αλβανούς να βοηθάνε, γιατί οι κοπέλες δεν μπορούν να κουβαλήσουν. Αλλά είναι όλοι εκεί όλη μέρα. Η σύζυγος στο ταμείο να γράφει τιμολόγια (και όχι να ξύνει...), ο ίδιος να τρέχει μαζί με τους Αλβανούς και η μεγάλη κόρη να οδηγεί το κλαρκ. Η δεύτερη φροντίζει το σπίτι. (Οι άλλες στο σχολείο). Σιγά σιγά, έστρωσε και το γαμπρό στη δουλειά... Έτσι βγαίνει το μεροκάματο. Και χάρη στους Αλβανούς και τους Πακιστανούς, τώρα έχει μαγαζί που δουλεύουν πέντε άνρθωποι και δεν προλαβαίνουν. Δεν χρησιμοποίησε τους υπαλλήλους για να κάθεται ο ίδιος (και οι κόρες του). Τους χρησιμοποίησε για να δουλέψει το μαγαζί περισσότερο. (Παρεμπιπτόντως και ο Λαμιώτης έχει δύο κόρες)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 07, 2010, 01:03:06 πμ » |
|
Ε οχι και τι σχεση εχει η Ευρωπαικη Ενωση!!Οποιος Βουλγαρος , Ρουμανος θελει δειχνει την ταυτοτητα του στα συνορα και μπαινει στην Ελλαδα!!Μπαινει σαν τουριστας και καθετε επ'απειρον μετα!!
(Πιο ενδιαφέρον είναι το θέμα με τις πλαστές λίρες, αλλά...) Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει πολύ μικρό μερίδιο "ευθύνης" για τον αριθμό των ξένων στη χώρα μας. Το μεγαλύτερο μερίδιο το έχει η κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού. Πριν από το 1990 είχαμε κάτι Φιλιππινέζες και κάτι Λιβανέζους και Παλαιστίνιους πρόσφυγες. Οι Αλβανοί, Βούλγαροι, Ρουμάνοι κλπ δεν ερχόντουσαν, όχι γιατί δεν μπορούσαν να μπουν στην Ελλάδα, αλλά γιατί δεν μπορούσαν να φύγουν από τις χώρες τους. (Όποιος έχει υπηρετήσει στην 8η μεραρχία πριν το 1990 θα θυμάται ότι ο Ελληνικός Στρατός δεν "χρειαζόταν" να φυλάει σύνορα εκεί, φρόντιζαν οι Αλβανοί να μην περνάει ούτε μύγα.) Γύρω στο 1996 είχα μπλέξει με μια Πολωνή. Την είχαν απελάσει τρεις και είχε ξαναγυρίσει, με άλλο διαβατήριο κάθε φορά. Όταν μπήκε η Πολωνία στην ΕΕ, απλώς σταμάτησαν να τη διώχνουν. Αυτή έτσι και αλλιώς θα ξαναγύρναγε... Φυσικά υπάρχει και το μερίδιο της Τουρκίας, αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 07, 2010, 09:13:44 πμ » |
|
Γιωργο το βιντεο που εβαλα αρχικα τα λεει ολα πιστευω.... Τα <θεμελια> της Ελλαδος τριζουν και φταινε ορισμενα πραγματα.... 1 χανουμε την Εθνικη ταυτοτητα μας σιγα σιγα, 2 αφησαμε το καθε πολιτικαντη να τρωει τα λεφτα που ερχοταν για την Ελλαδα, 3 δεχομαστε επιθεσεις οικονομικες απο το εξωτερικο και δεν ξερουν , δεν εχουν την δυναμη να τις αντιμετωπισουν, 4 ενω τα βλεπουμε ολα αυτα τους αφηνουμε να συνεχιζουν να τα κανουν και εμεις απλος μιλαμε - μιλαμε -μιλαμε!! Εργα χρειαζοντε!!Πολεμος με το κεφαλαιο? ΠΟΛΕΜΟΣ!!Κυριολεκτικα!!Δεν γινετε να τα πληρωνει παντα τα σπασμενα ο λαος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
syllektis
Νέος
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 139
Ισοκράτης
|
|
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 07, 2010, 11:07:48 πμ » |
|
Τα σπασμένα τα πληρώνει πάντα ο λαός και έτσι θα γίνει. Θα πληρώσουμε ΕΜΕΙΣ μέχρι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ευρώ τα χρέη. Γι' αυτό μην έχετε καμμία αμφιβολία. 'Αλλωσε ανεχτήκαμε τόσα πολλά, που αυτό δεν είναι τίποτα. Πολύ καλή η κίνηση των κομμάτων να μετακυλήσουν τα δικά τους τα γα...τικα στον λαό. 'Εξυπνη κίνηση που βρήκε πρόσφορο έδαφος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 07, 2010, 12:48:22 μμ » |
|
Έφοδος στα χειμερινά ανάκτορα! ΑΕΡΑΑΑΑΑ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
syllektis
Νέος
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 139
Ισοκράτης
|
|
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 07, 2010, 01:15:11 μμ » |
|
Έφοδος στα χειμερινά ανάκτορα! ΑΕΡΑΑΑΑΑ...
Κάτω τα χέρια απ' την πλουτοκρατία, την κρίση να πληρώσει η κυρα Μαρία!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 07, 2010, 02:47:28 μμ » |
|
Εμείς οι "γιαλαντζή" αριστεροί (οι "αδερφές" που θα μας έλεγαν οι σταλινικοί) κάποτε αρχίσαμε να ζούμε ένα όνειρο στην Αλγερία. Το όνειρο ενός σοσιαλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο, με δημοκρατικές διαδικασίες και μάλιστα σε μια χώρα του τρίτου κόσμου χωρίς βιομηχανική ανάπτυξη.
Το όνειρο αυτό το σκότωσαν οι φονταμενταλιστές, αυτοί που μιλούσαν για παραδοσιακές αξίες, για εθνικές ταυτότητες, για ιστορικά δικαιώματα και άλλα "φονταμενταλιστικά". Και η Αλγερία κατέληξε σε εμφύλιο πόλεμο.
-------------------------------------------------------
Για την εθνική ταυτότητα έχω πω το εξής. Τα τελευταία 20-30 έχω πηδήξει Ουγγαρέζες, Ρουμάνες, Πολωνές, Ρωσίδες, Αιθιόπισσες, Γκανέζες και κάθε φορά βρίσκω κάτι περισσότερο στην "εθνική μου ταυτότητα". Από τους σολοικισμούς που κάνουν στα ελληνικά βρίσκω τα χαρακτηριστικά της γλώσσας μου ("Αν να ήτανε να ήθελα" ο υποθετικός μέλλοντας, "Δεν φοβάω τίποτα" ένα ρήμα [φοβάμαι] με παθητική μορφή και ενεργητική [ή μεση;] διάθεση).
Βλέπεις το άσπρο δέρμα της Ρωσίδας από το Λένινγκραντ, το τετράγωνο πρόσωπο της Πολωνής, την ασιατική ομορφιά της Ρωσίδας από το Σβερντλόφσκ, τα μακρυά πόδια της Γκανέζας και τα συγκρίνεις με τον ευατό σου. Τι είναι Έλληνας; Σε τι μοιάζω και σε τι διαφέρω με τους άλλους; Ποια είναι η "ταυτότητά" μας;
Ακόμα πιο πέρα, μέσα στα μάτια της Αιθιόπισσας βλέπεις την ιστορία της Ορθοδοξίας. Η δεύτερη παλιότερη χριστιανική χώρα, μετά την Αρμενία, χωρισμένη από εμάς με το σχίσμα της Χαλκηδόνας. Τι πιστεύουν αυτοί οι ανθρωποι για τον Χριστό; Γιατί βγάζουν τα παπούτσια τους όταν μπαίνουν στην εκκλησία; Γιατί θεωρούν φυσιολογικό να κάνουν περιτομή οι χριστιανοί; Τι είναι ελληνικό και τι είναι χριστιανικό στην Ορθοδοξία;
Πώς θα βρει κανείς την "ταυτότητά" του, αν δεν "συναντήσει" τους άλλους, να δει τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει μαζί τους; Τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει το σώμα μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχουν τα γονίδιά μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχουν οι ιδέες μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει η παράδοση που με ανέθρεψε, τι είναι ελληνικό, τι είναι παγκόσμιο, τι είναι ευρωπαϊκό, τι είναι ανθρώπινο;
--------------------------------------------------
Πολύ συναισθηματικό αυτό το κείμενο, αλλά πιστεύω ότι δικαιούμαι και εγώ κάτι τέτοιο.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2010, 03:26:55 μμ από sac »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 07, 2010, 02:51:50 μμ » |
|
Έφοδος στα χειμερινά ανάκτορα! ΑΕΡΑΑΑΑΑ...
Κάτω τα χέρια απ' την πλουτοκρατία, την κρίση να πληρώσει η κυρα Μαρία! Φραπέ, ελιά και Κώτσο βασιλιά!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
sac
Επισκέπτης
|
|
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 07, 2010, 03:47:41 μμ » |
|
Εμείς οι "γιαλαντζή" αριστεροί (οι "αδερφές" που θα μας έλεγαν οι σταλινικοί) κάποτε αρχίσαμε να ζούμε ένα όνειρο στην Αλγερία. Το όνειρο ενός σοσιαλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο, με δημοκρατικές διαδικασίες και μάλιστα σε μια χώρα του τρίτου κόσμου χωρίς βιομηχανική ανάπτυξη.
Το όνειρο αυτό το σκότωσαν οι φονταμενταλιστές, αυτοί που μιλούσαν για παραδοσιακές αξίες, για εθνικές ταυτότητες, για ιστορικά δικαιώματα και άλλα "φονταμενταλιστικά". Και η Αλγερία κατέληξε σε εμφύλιο πόλεμο.
-------------------------------------------------------
Για την εθνική ταυτότητα έχω πω το εξής. Τα τελευταία 20-30 έχω πηδήξει Ουγγαρέζες, Ρουμάνες, Πολωνές, Ρωσίδες, Αιθιόπισσες, Γκανέζες και κάθε φορά βρίσκω κάτι περισσότερο στην "εθνική μου ταυτότητα". Από τους σολοικισμούς που κάνουν στα ελληνικά βρίσκω τα χαρακτηριστικά της γλώσσας μου ("Αν να ήτανε να ήθελα" ο υποθετικός μέλλοντας, "Δεν φοβάω τίποτα" ένα ρήμα [φοβάμαι] με παθητική μορφή και ενεργητική [ή μεση;] διάθεση).
Βλέπεις το άσπρο δέρμα της Ρωσίδας από το Λένινγκραντ, το τετράγωνο πρόσωπο της Πολωνής, την ασιατική ομορφιά της Ρωσίδας από το Σβερντλόφσκ, τα μακρυά πόδια της Γκανέζας και τα συγκρίνεις με τον ευατό σου. Τι είναι Έλληνας; Σε τι μοιάζω και σε τι διαφέρω με τους άλλους; Ποια είναι η "ταυτότητά" μας;
Ακόμα πιο πέρα, μέσα στα μάτια της Αιθιόπισσας βλέπεις την ιστορία της Ορθοδοξίας. Η δεύτερη παλιότερη χριστιανική χώρα, μετά την Αρμενία, χωρισμένη από εμάς με το σχίσμα της Χαλκηδόνας. Τι πιστεύουν αυτοί οι ανθρωποι για τον Χριστό; Γιατί βγάζουν τα παπούτσια τους όταν μπαίνουν στην εκκλησία; Γιατί θεωρούν φυσιολογικό να κάνουν περιτομή οι χριστιανοί; Τι είναι ελληνικό και τι είναι χριστιανικό στην Ορθοδοξία;
Πώς θα βρει κανείς την "ταυτότητά" του, αν δεν "συναντήσει" τους άλλους, να δει τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει μαζί τους; Τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει το σώμα μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχουν τα γονίδιά μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχουν οι ιδέες μου, τι διαφορές και τι ομοιότητες έχει η παράδοση που με ανέθρεψε, τι είναι ελληνικό, τι είναι παγκόσμιο, τι είναι ευρωπαϊκό, τι είναι ανθρώπινο;
--------------------------------------------------
Πολύ συναισθηματικό αυτό το κείμενο, αλλά πιστεύω ότι δικαιούμαι και εγώ κάτι τέτοιο.
Το παραπάνω συναισθηματικό κείμενο θα μπορούσα να το αποδώσω λογικά ως εξής: Ό,τι είναι ζωντανό, αλλάζει. Τα ζώα και τα φυτά αλλάζουν για να προσαρμοστούν. Ο άνθρωπος αλλάζει και για να προσαρμοστεί και για να προοδεύσει. Ένα απλό παράδειγμα είναι η γλώσσα μας. Ήταν και παραμένει ελληνική, αλλά έχει τόσες αλλαγές επειδή ακριβώς είναι ζωντανή και χρησιμοποιείται ακόμα. Τα λατινικά, για παράδειγμα, έχουν σταματήσει να αλλάζουν από τότε που σταμάτησαν να χρησιμοποιούνται. Λογικά το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει και με την εθνική μας ταυτότητα. Μας είναι χρήσιμη, αν είναι ζωντανή και μπορούμε να την "χρησιμοποιήσουμε". Και αν είναι ζωντανή, θα αλλάζει, για να προσαρμόζεται στις ανάγκες μας και για να γίνεται καλύτερη. Αν κάποιος θεωρεί την εθνική μας τατότητα (και τον "ελληνισμό" γενικότερα) ότι είναι κάτι σταθερό μέσα στο χρόνο που δεν αλλάζει, τότε έχει στο μυαλό του κάτι "νεκρό" (όπως η λατινική γλώσσα). Και αυτό είναι φονταμενταλισμός. Είναι η προσπάθεια να λύσεις προβλήματα του παρόντος με μέσα του παρελθόντος (πρόχειρος ορισμός).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
herakliotis
|
|
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 24, 2010, 08:02:09 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
|
|
|
chrisoula
Νέος
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6
|
|
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 07, 2010, 08:08:57 μμ » |
|
αφησαμε το καθε πολιτικαντη να τρωει τα λεφτα που ερχοταν για την Ελλαδα, 3 δεχομαστε επιθεσεις οικονομικες απο το εξωτερικο και δεν ξερουν , δεν εχουν την δυναμη να τις αντιμετωπισουν, 4 ενω τα βλεπουμε ολα αυτα τους αφηνουμε να συνεχιζουν να τα κανουν και εμεις απλος μιλαμε - μιλαμε -μιλαμε!! Εργα χρειαζοντε!!Πολεμος με το κεφαλαιο? ΠΟΛΕΜΟΣ!!Κυριολεκτικα!!Δεν γινετε να τα πληρωνει παντα τα σπασμενα ο λαος Κάντε προθέρμανση εδώ http://www.greekpayback.com/greekpies.swf
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
syllektis
Νέος
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο:
Μηνύματα: 139
Ισοκράτης
|
|
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 07, 2010, 09:49:29 μμ » |
|
Τα χειρότερα έρχονται......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|