Ήμουν σαφής νομίζω. Δεν μου αρέσει το γεγονός ότι διαφήμιζε τα 281 ενώ για την πλειοψηφία του κόσμου ίσχυαν τα 285 συν πλην (δε νομίζω κανείς να παραγγείλει 1000+).
Αγαπητέ Πρύτανη, κάθε διαφήμιση έχει ένα τεχνικό τρόπο παρουσίασης, ανάλογα με τους στόχους αυτού που την προβάλλει. (Αυτού του τρόπου επιμελείται το "δημιουργικό" τμήμα της εταιρείας, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα).
Όλες οι διαφημίσεις πάντως κοινό στόχο έχουν την προσέλκυση της προσοχής. Γιατί χωρίς αυτήν, είναι σα να μην υπάρχει η διαφήμιση.
Έχεις λοιπόν να πουλήσεις λίρες, και αποφασίζεις τιμές:
1-10 286
11-100 284
101-500 283
501-1.000 282
1.001+ 281
Κάθε διαφήμιση χωρίζεται (τεχνικά) σε διάφορα "τμήματα". Κείμενο, εικόνα, τίτλος, και άλλα.
Ο πρώτος στόχος (προσέλκυση προσοχής - που είναι κοινός για όλες τις διαφημίσεις, είτε λίρες πουλάς, είτε καλτσόν, είτε τσίχλες, είτε απορρυπαντικά, είτε αεροπορικά εισητήρια) θα επιτευχθεί καλύτερα (κρίνει ο δημιουργός) αν προβάλλει μια χαμηλή τιμή. Γι' αυτό και στα αεροπορικά εισητήρια π.χ. βλέπεις "25 προορισμοί από €19".
Έχει λοιπόν ο άνθρωπος 5 τιμές λίρας (281~286) και αποφασίζει να βάλει τιμή στον τίτλο του. Ποια θες να βάλει? Την ακριβή?
Εσύ αυτή θα έβαζες?
Δικαίωμα σου να εκνευρίζεσαι μ' αυτό που βλέπεις, αλλά δεν μπορείς να λες τον άλλο "απατεώνα" για αυτό το λόγο.
Σ' αυτό ήταν η ένσταση μου. Όχι στο ότι δεν σ' αρέσει να το βλέπεις.