belpedro
|
|
« Απάντηση #870 στις: Ιούλιος 05, 2015, 09:49:54 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GKCollect
|
|
« Απάντηση #871 στις: Ιούλιος 05, 2015, 09:53:49 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Smartmorpheus
|
|
« Απάντηση #872 στις: Ιούλιος 05, 2015, 09:53:59 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
If you r good at something never do it for free...
|
|
|
belpedro
|
|
« Απάντηση #873 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:00:44 μμ » |
|
Κωστα το αυτο που ανεβασες ειναι 3/7/15
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GKCollect
|
|
« Απάντηση #874 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:03:54 μμ » |
|
Κωστα το αυτο που ανεβασες ειναι 3/7/15 Είναι γνωστό ότι δεν έχει ανοίξει η διαπραγμάτευση στα χρηματιστήρια ακόμη, οπότε ανέβασα το investing, για να δείτε real time όταν ξεκινήσει η διαπραγμάτευση στην Ασία, σε περίπου 3 ώρες.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
STYLOROC
|
|
« Απάντηση #875 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:07:04 μμ » |
|
δεν εχουν ανοιξει η αγορες...αυτα ειναι προαγορες να το πω χοντρα χοντρα.....πεφτει το ευρο ειδικα εναντι της λιρας..αλλα οχι σε τπτ τρομερα ποσοστα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
La révolution hellénique: liberté, égalité, frappernité
|
|
|
belpedro
|
|
« Απάντηση #876 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:08:03 μμ » |
|
early trading λεει τι εννοει......?
παντως αυριο θα εχουν ενδιαφερον τα χρηματηστηρια τι θα κανουν
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
belpedro
|
|
« Απάντηση #877 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:09:08 μμ » |
|
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
miltos1819
|
|
« Απάντηση #879 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:15:19 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
miltos1819
|
|
« Απάντηση #880 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:16:11 μμ » |
|
η φωτο ειναι απο ρωσικο σαιτ.τα οργανα αρχισανε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
wavelet
|
|
« Απάντηση #881 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:16:44 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
I scream, you scream, we all scream, for ice cream.
|
|
|
|
|
STYLOROC
|
|
« Απάντηση #884 στις: Ιούλιος 05, 2015, 10:21:08 μμ » |
|
ρε παλικαρια η σημαια της βραζιλιας στο συνταγμα τι ρολο βαραει? στηριξη στα μπραζιλιαν μαγιο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
La révolution hellénique: liberté, égalité, frappernité
|
|
|
|