Καλημέρα σε όλους. Ψάχνοντας για μια εργασία περί της διαφορετικής τιμολόγησης ίδιων προϊόντων από συγκεκριμένη επιχείρηση στις διάφορες χώρες όπου δραστηριοποιείται, διαπίστωσα ότι το 90% των προϊόντων της πουλιούνται ακριβότερα στην Ιταλία, ακολουθεί η Γερμανία και πιο φθηνά είναι στην Ελλάδα. Διαφορές τιμών όχι αμελητέες αφού φτάνουν ακόμη και στο 20-30%. Γιατί συμβαίνει αυτό? Οικονομολόγοι - άτομα με γνώσεις στο μάρκετινγκ παρακαλώ τα φώτα σας, γιατί προβλέπεται ξενύχτι..