nestor
|
|
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 08:54:39 πμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
τσοτσος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:23:29 μμ » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αναγκαιοτατον μαθημα το απομαθειν τα κακα.
|
|
|
warrior
|
|
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:06:29 μμ » |
|
Πολύ καλύτερος...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dimmarko
|
|
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:24:20 μμ » |
|
μία κίνηση...τόσο εύκολη να την κάνεις, μα πόσο δύσκολα την κάνεις...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
τσοτσος
|
|
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:36:41 μμ » |
|
Αν σκεφτουμε οτι ο ανθρωπος εχει αναγκη ακομα και το μιρμιγκι.Ποσο μαλλον τον συνανθρωπο του!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αναγκαιοτατον μαθημα το απομαθειν τα κακα.
|
|
|
stin31
|
|
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:45:26 μμ » |
|
Συγκινιτική είναι μια ευγενική χειρονομία, ένας ωραίος λόγος ή έστω μια ταινία αλλα όχι μια διαφήμιση! Αυτή είναι μία διαφήμιση απο εταιρία κινητής τηλεφωνίας και ο σκοπός της εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι ούτε ανθρωπιστικός ούτε συγκινιτικός, γιατί έχει σκοπό το κέρδος. όπως η διαφήμιση έχει σκοπό την παραπλάνηση. Επομένως είναι τελείως ανήθικο να διαφημίζεις την ανθρωπιά για εμπορικούς λόγους, όπως γίνετε συνήθως στις διαφημίσεις και κυρίως των εταιριών κινητής τηλεφωνίας (παρτε την κοσμοτε που βοηθάει το τάδε ιδρυμα) η για τους καθημερινους ήρωες της κοκα κολας και τους συνηθισμένους ανθρώπους της wind που το μόνο που μπορούν να σου προκαλέσουν είναι αηδία κι όχι συγκίνηση. Αν υπήρχαν νόμοι περι ηθικής αυτές οι διαφημίσεις θα έπρεπε να απαγορεύονται αλλα απο ότι φαίνετε αυτα σε έναν άλλο κόσμο..
Πράγματι θα ήταν πολύ καλύτερος ο κόσμος αν μας αντιμετώπιζαν σαν άνθρωπους και όχι σαν καταναλωτικά όντα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
warrior
|
|
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:03:55 μμ » |
|
Φίλε stin31, μην κολλάς στο δέντρο γιατί θα χάσεις το δάσος. Δεν σχολιάζουμε την διαφήμιση, αλλα την ιστοριούλα και το τί μας δείχνει. Και στο φινάλε είναι στο χέρι μας να μην αγοράζουμε αυτά που θέλουν να μας πουλήσουν, αλλα να βρίσκουμε το καλύτερο για εμάς, μόνοι μας. Σωστή κρίση χρειάζεται μόνο και γνώση του τί -πραγματικά- χρειαζόμαστε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
stin31
|
|
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:16:02 μμ » |
|
Κοιταξε δεν αμφιβάλω πως είναι συγκινιτική για κάποιον που θα την δεί για πρώτη φορά χώρις να δώσει σημασία σε αυτο που πραγματικά κρύβετε απο πίσω.. σκέψου όμως αυτά που λέω και δες το αυτονόητο πως κάποιοι παίζουν με τα συναισθήματα μας, δες πως κάποιοι διαφημιστές κάθησαν με τις ώρες να φτιάξουν μια ιστορία που θα εξαπατήσει το καταναλωτικό κοινό και δες τελικά τι αηδία απορρέει αυτη η διαφήμιση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dimmarko
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 08:23:18 πμ » |
|
καλημέρα. αηδία σίγουρα δεν απορρέει. ξέρουμε ότι είναι διαφήμιση και τον σκοπό της. ε κάπως πρέπει να διαφημίσει το προιόν της, διάλεξε αυτόν τον τρόπο. το ότι μπορεί να συγκινήσει κάποιον δεν με χαλάει, από το να έβλεπα καμιά κρύα τυπική διαφήμιση. και δεν νομίζω ότι θα κερδίσει πελατεία γιατί κάποιος θα συγκινηθεί...(αν δεν έχεις καλό προιόν, ότι τέχνασμα και να χρησιμοποιήσεις...). γιατί οι ταινίες δηλαδή δεν έχουν παιχνίδια με τα συναισθήματα μας, για να μεγαλώνουν οι καταθέσεις των ηθοποιών,σκηνοθετών κλπ. το σχόλιο του nestor, μάλλον πήγαινε στην ιδέα και την σημασία της προσφοράς μέσω ενός οπτικού ερεθίσματος, παρά στην ίδια την διαφήμιση.πάντα φιλικά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
coleccionista
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:38:40 μμ » |
|
καλημέρα. αηδία σίγουρα δεν απορρέει. ξέρουμε ότι είναι διαφήμιση και τον σκοπό της. ε κάπως πρέπει να διαφημίσει το προιόν της, διάλεξε αυτόν τον τρόπο. το ότι μπορεί να συγκινήσει κάποιον δεν με χαλάει, από το να έβλεπα καμιά κρύα τυπική διαφήμιση. και δεν νομίζω ότι θα κερδίσει πελατεία γιατί κάποιος θα συγκινηθεί...(αν δεν έχεις καλό προιόν, ότι τέχνασμα και να χρησιμοποιήσεις...). γιατί οι ταινίες δηλαδή δεν έχουν παιχνίδια με τα συναισθήματα μας, για να μεγαλώνουν οι καταθέσεις των ηθοποιών,σκηνοθετών κλπ. το σχόλιο του nestor, μάλλον πήγαινε στην ιδέα και την σημασία της προσφοράς μέσω ενός οπτικού ερεθίσματος, παρά στην ίδια την διαφήμιση.πάντα φιλικά.
+1
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ms να'ναι και ότι να'ναι ΒΑΣΙΛΗΣ
|
|
|
stin31
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 03:37:08 μμ » |
|
καλημέρα. αηδία σίγουρα δεν απορρέει. ξέρουμε ότι είναι διαφήμιση και τον σκοπό της. ε κάπως πρέπει να διαφημίσει το προιόν της, διάλεξε αυτόν τον τρόπο. το ότι μπορεί να συγκινήσει κάποιον δεν με χαλάει, από το να έβλεπα καμιά κρύα τυπική διαφήμιση. και δεν νομίζω ότι θα κερδίσει πελατεία γιατί κάποιος θα συγκινηθεί...(αν δεν έχεις καλό προιόν, ότι τέχνασμα και να χρησιμοποιήσεις...). γιατί οι ταινίες δηλαδή δεν έχουν παιχνίδια με τα συναισθήματα μας, για να μεγαλώνουν οι καταθέσεις των ηθοποιών,σκηνοθετών κλπ. το σχόλιο του nestor, μάλλον πήγαινε στην ιδέα και την σημασία της προσφοράς μέσω ενός οπτικού ερεθίσματος, παρά στην ίδια την διαφήμιση.πάντα φιλικά.
Αυτή είναι μια σωστή προσέγγιση, αυτό το λόγο είχε και η παρεμβασή μου να διαχωρίσουμε το αποτέλεσμα (συγκίνηση) απο τον σκοπό (παραπλάνηση). και φυσικά η σκέψη αυτή έχει να κάνει και με πολύ σοβαρότερα πράγματα απο μια απλή διαφήμιση..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|