Νομίζω πολλη συζήτηση για το τίποτα. Εγινε ενα λάθος απο την NGC και πληρωθηκε το νόμισμα απο κάποιον παραπάνω. Αυτο και τέλος.
Ολο κρινουμε κρινουμε κρινουμε ...... κανενας δε κανει αυτοκριτική. Λες και ολοι είστε αλανθαστοι στις δουλειες σας..
@Ykobke , Νίκο μου ακου τι εκανα στη δουλεια μου και πες μου ως συναδελφος που είσαι αν αξίζω χαρακτηρισμούς ως π.χ. λογιστκάκος ή κατι αλλο υποτιμητικό.... Εχω καταχωρησει το 2018 περιπου 60000 τιμολόγια. Τι ποσοστό λάθους μου δίνεις
? ενα τίμιο 0,3% ?? αυτα ειναι 180 τιμολόγια τα οποια τωρα που στελνω συγκεντρωτικες τιμολογίων ''βαράνε''.
Δυστυχως τα λογιστικά μοιαζουν με τισ πιστοποιησεις γτ το λαθος μενει, και μπορει να βρεθεί. Μην κρινουμε αυστηρα και κακότροπα εκτος εαν υπαρχει δόλος (π.χ. λάδωμα εταιρειας για ληψη βαθμού).
Ενα λαθος εκανε ο γκρειντερ. Ουτε το πρωτο λαθος ουτε κ το τελευταίο.
Δείτε το καλό της υποθεσης. ΞΕρω κανω απο 10 συλλεκτες που δε το πληρωναν το κερμα αυτο πανω απο 400ευρώ . και αυτο κραταω εγω.
Συμφωνώ απόλυτα στο παράδειγμα που ανέφερες.
Εάν όμως έκανες λάθος το 40-50% ;
Γεγονός: Όλοι τρέχουν στην NGC γιατί αξιολογεί τα νομίσματα (ειδικά τα χάλκινα οθωνάκια) καλύτερα (πολύ καλύτερα) από τη PCGS. "Καλύτερη εταιρεία από PCGS" λέγανε όλοι γιατί τους βόλευε.
Την τελευταία φορά η NGC τους έστειλε όλους να αυτοκτονήσουν. Ακόμη και (πραγματικά) ακυκλοφόρητα τα έστειλε στα σκουπίδια.
Δεν εξαιρώ και την PCGS από ανάλογα φαινόμενα.
0,3% είναι αυτό; σοβαρότητα από "επαγγελματίες"; ή μάλλον είμαστε εμείς οι βλάκες;