Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Νοέμβριος 01, 2024, 03:24:23 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια με απατεωνα κινέζο στο eBay.  (Αναγνώστηκε 4212 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
giannis7
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 384


Προφίλ
« στις: Μάιος 12, 2014, 06:35:08 μμ »

Οποίος φίλος εχει λογαριασμό στο eBay και θέλει να με βοηθήσει να γ****ω τον κινέζο ας στείλει πμ.ευχαριστω.
Καταγράφηκε
milou
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 6589


«Καιρόν πρόσμενε»


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 12, 2014, 06:44:10 μμ »

Οποίος φίλος εχει λογαριασμό στο eBay και θέλει να με βοηθήσει να γ****ω τον κινέζο ας στείλει πμ.ευχαριστω.

 Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε

«Καιρόν πρόσμενε»
kostas1
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 12, 2014, 06:50:54 μμ »

Ε πες και καμια αλλη πληροφορια...
Καταγράφηκε
giannis7
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 384


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 12, 2014, 06:58:45 μμ »

Αγόρασα μια συσκευή παρουσίασε πρόβλημα τιν επέστρεψα και ο κινέζος κάνει τον κινέζο για τα χρηματα άνοιξα υπόθεση στο eBay και μου απάντησαν οτι φαίνεται οτι σε λίγες μέρες θα πάρω τα χρηματα.σε επόμενο μαιλ και ενώ δεν μου είχε επιστρέψει τα χρηματα πηρα τιν παρακάτω απάντηση


Hi Ioannis,

Thank you for contacting eBay Customer Service about the item # I understand that you have not received your refund yet. I know how this situation can be frustrating for a buyer like you. My name is Ruby. I am happy to assist you.

First off, it is good to know that you have opened and Item does not match the seller's description case in your resolution center.

Ioannis, when I checked your account, I was able to see that you were in constant communication with your seller. Good job! Also, your seller's last message was that he was processing your refund and it may take 2 days at most. Now, two days have passed you have not received your money yet. I am sorry to hear about this.

About your case, it was closed not in your favor. The best thing to do about this is to continue contacting your seller and let us both cross our fingers that he will give you your refund as promised. On our end, we won't be able to open a new case for this item. Please keep in mind that we can only open 1 case/transaction.

I just want to inform you that I have gone an extra mile and sent your seller a message. I hope receiving an email from eBay will reinforce him to give you your refund.

Also, you can file a report with econsumer.gov. Econsumer.gov is a multinational site that deals with cross-border problems. They recommend solutions and may be able to help get your money back. When you file a complaint on econsumer.gov, consumer protection agencies in more than 20 countries will be notified, including those in Canada, United Kingdom, Australia, and Japan. Econsumer.gov helps law enforcement spot and prevent Internet crime.
To file a complaint:
1. Go to: http://www.econsumer.gov/english/
2. Click "Report your Complaint!"
3. Review the information provided.
4. Click the "Complaint Form" button
I am positive that I've explained everything clearly. Thanks again for writing. We truly appreciate you as one of our valued customers.

Thank you for choosing eBay. We value your business. Have a beautiful and wonderful day!
Καταγράφηκε
kostas1
Επισκέπτης
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 12, 2014, 07:04:14 μμ »

σκουρα τα πραγματα..... Απορία για ποιο λογο εκλεισε η υποθεση εναντιον σου? του την επεστρεψες και αυτος λεει οτι δεν την παρελαβε?
Καταγράφηκε
giannis7
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 384


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 12, 2014, 09:47:01 μμ »

Δεν κατάλαβα αυτη ηταν η απάντηση του eBay



We're sorry there was a problem with your purchase. It appears that a resolution has been reached, so we won't be issuing a refund at this time. For more information, you can visit the case details in the Resolution Center.
Καταγράφηκε
giannis7
Χάλκινο μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 384


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 12, 2014, 09:48:47 μμ »

Εαν κάποιος φίλος θέλει να βοηθήσει υπάρχει τρόπος.περιμενω πμ ευχαριστω.
Καταγράφηκε
haros
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3371



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 13, 2014, 01:03:09 πμ »

Το e bay  εκλεισε την υποθεση υπερ του πωλητη,πραγμα ασυνηθιστο, που σημαινει οτι ουσιαστικα ειναι στη καλη του θεληση να σου επιστρεψει τα χρηματα και δεν μπορει να κανει κανεις κατι για αυτο.
Ολα τα αλλα που σου γραφει ειναι σαλτσες για να χρυσωσει το χαπι και να μην παρατησεις το e bay απογοητευμενος.
Και λεω ασυνηθιστο,γιατι το ολο συστημα του e bay ειναι στις περισσοτερες των περιπτωσεων υπερ του αγοραστη, αυτος ειναι ο κανονας.
Γνωμη μου να επιμεινεις με μηνυματα στον πωλητη, μπας και φιλοτιμηθει.
Χωρις βεβαια να τον μπινελικωνεις, γιατι μπορει να αποτανθει στο ebay και να εχεις συνεπειες στον λογαριασμο σου.
Για την σχεδιαζομενη "εκδικηση " σου, τι να σου πω, καλη επιτυχια, αν και μονο ψυχολογικα οφελη θα εχει για εσενα και οχι πρακτικα.
Καταγράφηκε

Κατά τον Δαίμονα εαυτού
giannist
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7078



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 13, 2014, 08:30:29 πμ »

Το e bay  εκλεισε την υποθεση υπερ του πωλητη,πραγμα ασυνηθιστο, που σημαινει οτι ουσιαστικα ειναι στη καλη του θεληση να σου επιστρεψει τα χρηματα και δεν μπορει να κανει κανεις κατι για αυτο.
Ολα τα αλλα που σου γραφει ειναι σαλτσες για να χρυσωσει το χαπι και να μην παρατησεις το e bay απογοητευμενος.
Και λεω ασυνηθιστο,γιατι το ολο συστημα του e bay ειναι στις περισσοτερες των περιπτωσεων υπερ του αγοραστη, αυτος ειναι ο κανονας.
Γνωμη μου να επιμεινεις με μηνυματα στον πωλητη, μπας και φιλοτιμηθει.
Χωρις βεβαια να τον μπινελικωνεις, γιατι μπορει να αποτανθει στο ebay και να εχεις συνεπειες στον λογαριασμο σου.
Για την σχεδιαζομενη "εκδικηση " σου, τι να σου πω, καλη επιτυχια, αν και μονο ψυχολογικα οφελη θα εχει για εσενα και οχι πρακτικα.
+1
Καταγράφηκε
salonico
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 686


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 13, 2014, 09:53:43 πμ »

Ποιος είναι ο πωλητής;
Θα σου επέστρεφε τα χρήματα με έμβασμα; Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται κάποιος χρόνος, νομίζω.
Καταγράφηκε
paulinaj
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1664



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 13, 2014, 02:36:15 μμ »

εγώ δε καταλαβαίνω με πιο κριτήριο την έκλεισε? οταν ενας πελατης εχει εξαπατηθεί??? Αναποφασιστικότητα
Καταγράφηκε

«μη μου τους κύκλους τάραττε»
nestor34
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1480


Είμαι ένας Αναρχικός συλλέκτης νομισμάτων!


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 13, 2014, 08:41:12 μμ »

αν δεν είχε εγγύηση και χάλασε, δικαιώνεται ο Κινέζος. Όταν παίρνουμε κινέζικα, παίρνουμε και το ανάλογο ρίσκο.
Καταγράφηκε
gerta
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 993


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 14, 2014, 09:18:22 μμ »

αν δεν είχε εγγύηση και χάλασε, δικαιώνεται ο Κινέζος. Όταν παίρνουμε κινέζικα, παίρνουμε και το ανάλογο ρίσκο.
συμφωνω
Καταγράφηκε

"ΟΙΑ ΗΩ Ω ΥΙΕ ΑΕΙ ΕΙ"
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences