Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Απρίλιος 30, 2024, 01:33:05 μμ
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 139
46  Άλλες Συλλογές / Κλασσικα αυτοκινητα κ Μοτοσυκλετες / Velosolex στις: Οκτώβριος 07, 2023, 09:53:10 μμ
Eνα μοτοποδηλατο θρυλος. Μια μοναδικη ιδεα κ κατασκευη. Ας το δουμε λιγο

Το VéloSoleX είναι ένα μοτοποδήλατο ή μηχανοκίνητο ποδήλατο , που συνήθως αναφέρεται ως «Solex», το οποίο κατασκευάστηκε αρχικά από τον Γάλλο κατασκευαστή Solex , με έδρα το Courbevoie κοντά στο Παρίσι της Γαλλίας. Η εταιρεία κατασκεύαζε  , καρμπυρατέρ και μικρόμετρα , προτού επεκταθει σε υποβοηθητικούς κινητήρες και ποδήλατα . Το μοτοποδήλατο που δημιουργήθηκε αρχικά κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου και παρήχθη μαζικά μεταξύ 1946 και 1988 κυκλοφόρησε σε διάφορες εκδοσεις, ενώ διατηρούσε την ίδια ιδέα ενός κινητήρα με ρολό που στηρίζεται στον μπροστινό τροχό ενός ποδηλάτου.

Αναφερόμενο στη διαφήμιση της εταιρείας ως «ποδήλατο που οδηγεί μόνο του» (« la bicyclette qui roule toute seule »), έγινε εξαιρετικά δημοφιλές σε παιδιά σχολικής ηλικίας, μαθητές ή εργάτες φυτών επειδή ήταν ελαφρύ και εξαιρετικά οικονομικό.

Ιδιοκτησία
Ανήκει διαδοχικά σε Dassault , Renault , Motobécane / MBK , το VéloSoleX πούλησε περισσότερες από 7 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως πριν σταματήσει την παραγωγή του στη Γαλλία το 1988. Η παραγωγή του VéloSoleX ξεκίνησε ξανά τόσο στην Κίνα όσο και στην Ουγγαρία μετά το 1988, αλλά η παραγωγή σταμάτησε το 2000 στην Ουγγαρια. κατασκευάζεται τώρα στη Γαλλία.
Το μοναδικο ισως διτροχο με μπροστινη κινηση Έκπληξη Έκπληξη Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Θυμαμαι στην γειτονια μου πολλους ανθρωπους να πηγαινουν τα πρωινα στις δουλειες τους με ενα velosolex.
47  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Οκτώβριος 07, 2023, 09:23:52 μμ
Γεια σας κ χαρα σας φιλοι μου.
Ας δουμε σημερα αλλο ενα της WWF
Μια λεοπαρδαλη με το μωρακι της του 1986
Καθαροτητα .999
Βαρος 21.4 γραμμαρια
Διαμετρος 38.5 χιλιοστα
Μινταζ .... αντε βρες το
Τα σχολια σας χαρα μου
48  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Οκτώβριος 03, 2023, 10:45:28 μμ
Σ ευχαριστω πολυ Στελιο. Δεν ξερω ισως οι επισκεπτες του numista που αυτοι ανεβαζουν τα νομισματα να το θεωρουν τοκεν
49  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Οκτώβριος 01, 2023, 09:42:52 μμ
Σ ευχαριστω Θαναση. Οντως μεταλιο ειναι το numista ομως το αναφερει ως τοκεν. Θα παρουσιασω κ οσα εχω μεζεψει
50  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Οκτώβριος 01, 2023, 07:29:43 μμ
Γεια κ χαρα σας φιλοι μου.
Η WWF την 10ετια του 1980 k 1990 κυκλοφορησε ασημενια τοκεν για να συνδραμει στην προστασια ζωων που κινδυνευουν με εξαφανιση. Προσπαθω να μαζεψω τα αιλουροειδη οπως ειναι φυσικο. Σημερα θα δουμε εναν Ιαγουαρο με το μωρο του
Τοκεν κατα Numista, Medal κατα αλλους
Βαρος 20 γραμμαρια
Διαμετρος 38 χιλιοστα
Καθαροτητα .999
Μινταζ ... μακαρι ναξερα
Τα σχολια σας δεκτα με χαρα
51  Άλλες Συλλογές / Κλασσικα αυτοκινητα κ Μοτοσυκλετες / Honda GB 500 TT στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 11:30:20 μμ
Ας δουμε σημερα κ μια πανεμορφη μοτοσυκλετα που αν κ δεν εκανε πολλες πωλησεις ειναι μια κουκλα

Το Honda GB500 «Tourist Trophy» (ή TT ) είναι μια αερόψυκτη μονοκύλινδρη σόλο μοτοσικλέτα café racer . Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 1985 σε δύο εκδόσεις 400 cc και μία 500 cc . Το 1989, η Honda παρουσίασε μια τρίτη έκδοση 400 cc για την Ιαπωνία. και το 1989 και το 1990 μια έκδοση 500 cc ήταν διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες. [2]

Η σχεδίαση, η μηχανική διαμόρφωση και το στυλ café racer του GB500 TT θυμίζουν βρετανικά single 500 cc της δεκαετίας του 1950, όπως το BSA Gold Star και το Velocette Venom. Το GB500 TT πήρε το όνομά του από το "G reat B ritain και από το Tourist Trophy (ή TT) , μια κλασική πίστα δρόμου 37 μιλίων στο Isle of Man . [3] [4]

Επισκόπηση
Ο κινητήρας του GB500 προήλθε από τον κινητήρα Honda XL600, μια τετραχρονη μοτοσυκλετα enduro που αφησε εποχη με στεγνό κάρτερ . Ο τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος κινητήρας διέθετε έναν ακτινωτό τετραβάλβιδο θάλαμο καύσης, μαζί με ένα σωληνωτό πλαίσιο, ζάντες με συρμάτινες ακτίνες με ζάντες αλουμινίου, τιμόνι με κλιπ, σόλο κάθισμα, καμπούρα καθίσματος και ρεζερβουάρ καυσίμου με ρίγες. Το στυλ έμοιαζε με μονοκύλινδρες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες TT (όπως το Manx Norton , το BSA Gold Star και το AJS 7R ) που ήταν εξέχοντα στο TT μέχρι τη δεκαετία του 1960. Το GB500 ήταν ένα μηχάνημα με λεπτό χειρισμό με μεταξόνιο 1.410 mm (56 in). [5] Όταν παρουσιάστηκε, οι πωλήσεις ήταν υποτονικές και το μοντέλο δεν είχε καλές πωλήσεις στις εξαγωγικές αγορές. Ωστόσο, σήμερα τα GB500 σε καλή κατάσταση έχουν κορυφαίες τιμές.
52  Άλλες Συλλογές / Κλασσικα αυτοκινητα κ Μοτοσυκλετες / Απ: Fiat 127 στις: Σεπτέμβριος 26, 2023, 10:40:12 μμ
Ευχαριστω πολυ Στελιο. Ο γιος ενος φιλου μου εχει ενα κ το διατηρει σε κατασταση MS70 παθαινω πλακα καθε φορα που το βλεπω κ ακομα μεγαλυτερη οταν μου το εδωσε μια φορα να το οδηγησω
53  Άλλες Συλλογές / Κλασσικα αυτοκινητα κ Μοτοσυκλετες / Fiat 127 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:06:26 μμ
Ας κανω την αρχη
Το Fiat 127 ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας Β, που κατασκευάστηκε από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και παραγόταν μεταξύ του 1971 και του 1983 στην Ιταλία, και μεταγενέστερα σε άλλα κράτη διεθνώς.

Σειρά 1
Το 127 σχεδιάστηκε από τον Pio Manzù (πραγματικό όνομα : Pio Manzoni), ο οποίος είχε συντελέσει καθοριστικά και στη δημιουργία του ακόμα μικρότερου Fiat 126, το οποίο παρουσιάστηκε και μπήκε στην αγορά στα τέλη του 1972, δηλαδή μόλις 1,5 έτος μετά το Fiat 127. Η ιστορική ειρωνεία όμως, είναι ότι ο ίδιος δεν πρόλαβε να δει κανένα από τα δύο αυτά μοντέλα να φτάνουν στην παραγωγή, καθώς ενώ πήγαινε στην παρουσίαση της τελικής μακέτας του 127 στη διοίκηση της Fiat στο Τορίνο, οδηγώντας το Fiat 500 της συζύγου του, έπεσε θύμα ενός τροχαίου στις 26 Μαΐου 1969, το οποίο πιθανώς προκλήθηκε λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου, σε ηλικία μόλις 30 ετών.

Τελικώς, το 127 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 1971 και μπήκε στη μαζική παραγωγή και στην αγορά 1 μήνα μετά, τον Απρίλιο, αρχικά μόνο ως 2-πορτο fastback, ενώ από τον Απρίλιο του 1972 κυκλοφόρησε και ως 3-πορτο hatchback, με πανομοιότυπο αμάξωμα, αλλά με πίσω τρίτη πόρτα. Η δεύτερη αυτή εκδοχή, έγινε και η δημοφιλέστερη εμπορικά ανάμεσα σε όλες τις εκδόσεις του 127.[1] Έγινε έτσι το πρώτο αυτοκίνητο πόλης της Fiat με 3-πορτη hatchback διάταξη.

Ταυτόχρονα, το 127 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης της Fiat με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, εισάγοντας έτσι τη διάταξη «όλα εμπρός» στα μικρότερα μοντέλα της Fiat. Επιπλέον, ο 4-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας του, κυβισμού 903 cm³, είχε τοποθετηθεί κατά τον εγκάρσιο άξονα και με κλίση προς τα εμπρός, για καλύτερη κατανομή βάρους, σε συνδυασμό και με την τοποθέτηση του κιβωτίου ταχυτήτων στην άκρη του κινητήρα.

Όλες αυτές οι μηχανικές σχεδιαστικές ιδέες είχαν δοκιμαστεί προηγουμένως στα ομόσταυλα Autobianchi Primula του 1964 και Autobianchi A112 του 1969. Σε μοντέλο της Fiat, η διάταξη «όλα εμπρός» και η εγκάρσια τοποθέτηση είχαν πρωτοεισαχθεί στο μικρομεσαίο Fiat 128 του 1969.

Το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο του 127 είχε προέλθει επίσης από την Autobianchi, καθώς και παλαιότερες γενιές μοντέλων Fiat, με διαφορετικές εκδοχές κυβισμού. Επίσης, το 127 έφερε μια μοναδική τότε για αυτοκίνητο πόλης ανάρτηση στον πίσω άξονα, με εγκάρσια ημι-ελλειπτικά ελατήρια.


Το σαλόνι ενός Fiat 127 Σειράς 1.
Από την πρώτη στιγμή, το μοντέλο απέσπασε θετικά σχόλια από τον Τύπο αυτοκινήτου και το κοινό για τους επαρκείς εσωτερικούς χώρους, την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και την οικονομία καυσίμου, ένα αποτέλεσμα του χαμηλού βάρους. Μάλιστα το 127 κέρδισε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1972 και έγινε το τρίτο νικητήριο μοντέλο της Fiat σε 6 έτη.[2] Σημειωτέον ότι τον ίδιο τίτλο κέρδισε και ο διάδοχός του, το Fiat Uno,[3] όπως επίσης και ο διάδοχος του Uno, το Fiat Punto πρώτης γενιάς.[4]

Η απήχηση του 127 παρέμεινε διαχρονική, καθώς στη δεκαετία του 1970 ήταν από τα κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκίνητα στα κράτη της Δυτικής και της Νότιας Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Τον Ιούνιο του 1974, παρήχθη το εκατομμυριοστό Fiat 127,[5] σε μόλις 3 έτη από την παρουσίαση, κάτι άκρως εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι το εξαιρετικά επιτυχές παλαιότερο Fiat 600 χρειάστηκε 7 έτη για να φτάσει αυτό το νούμερο.
54  Online εκτίμηση / Online εκτίμηση! / κλαξον στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 07:24:30 μμ
Επεσε στα χερια μου αυτο το κλαξον. Μαλλον απο αυτοκινητο. Εαν καποιος γνωριζει χρονια κατασκευης απο τι οχημα προερχεται η οτιδηποτε αλλο σχετικο θα σας ημουν υποχρεος. Εχει υπεροχη πατινα κ λειτουργει αψογα
55  Άλλες Συλλογές / Κλασσικα αυτοκινητα κ Μοτοσυκλετες / Νεος πινακας στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 06:26:45 μμ
Αγαπητοι φιλοι μετα απο συνεννοηση που ειχαμε με τον Χρηστο αποφασισαμε να προσθεσουμε αυτη την κατηγορια στο στεκι καθοτι παντα υπαρχει ενδιαφερον για κλασσικα αυτοκινητα κ κλασσικες μοτοσυκλετες.
Σε αυτο το θεμα δεν ειναι αναγκη να εχουμε καποιο κλασσικο οχημα.
Μπορουμε να ανεβαζουμε μια φωτο κ να γραφουμε την ιστορια του οχηματος. Ελπιζουμε να σας αρεσει , να το διασκεδασουμε κ να αποκτησουμε νεες γνωσεις
56  Νομίσματα / Πλαστά Νομίσματα / Απ: Πλαστός Φοίνικας στις: Σεπτέμβριος 22, 2023, 02:32:50 μμ
Προσωπικη μου θεση ειναι οταν βλεπω τετοιες απατες να παρεμβαινω με οποιον τροπο μπορω.
57  Νομίσματα / Πλαστά Νομίσματα / Απ: Πλαστός Φοίνικας στις: Σεπτέμβριος 22, 2023, 06:32:04 πμ
Κωστα καλημερα. Που ειναι η αγγελια αυτη?
58  Γενική συζήτηση / Διάφορα / Απ: One Ride στις: Σεπτέμβριος 21, 2023, 12:04:35 μμ
Σ ευχαριστω πολυ Στελιο ειδα εκπληκτικες συλλεκτικες μοτοσυκλετες. Σκεφτομαι οτι ισως θα ηταν ωραιο να ανοιγαμε ενα μονιμο θεμα με συλλεκτικα αυτοκινητα κ μοτοσυκλετες.
Τι λετε?
59  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Σεπτέμβριος 21, 2023, 12:00:21 μμ
Ωραιότατο!!!
Σ ευχαριστω πολυ Θαναση
60  Νομίσματα / Ασημένια νομίσματα / Απ: Γαταδικο οπως υποσχεθηκα στις: Σεπτέμβριος 21, 2023, 11:59:44 πμ
Μπορεί να μην είναι ασημένιο, είναι όμως εξίσου όμορφο και εντυπωσιακό. Άλλωστε, προέρχεται και από το ιστορικό νομισματοκοπείο της Keremnica που έχει γράψει ιστορία στο χώρο της νομισματικής. Είναι από τα παλαιότερα νομισματοκοπεία του κόσμου  - ιδρύθηκε το 1328 - και υπήρξε το σημαντικότερο, ίσως, νομισματοκοπείο της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kremnica_Mint

Να το χαίρεσαι και αυτό το (με ευγενική καταγωγή Μεγάλο χαμόγελο) γατί σου Δημήτρη!
Στελιο δεν το γνωριζα για το νομισματοκοπειο. Τελικα ειναι γαλαζοαιματος ο λυγκας🤣🤣🤣
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 139
advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences