Πάντως σε άλλες χώρες του εξωτερικού (π.χ. Γαλλία, Ιταλία) τα διόδια είναι πολύ πιο τσουχτερά. Έχουν το νόημά τους τα διόδια, κάποιος πρέπει να πληρώσει για τους καλούς δρόμους και τις υπηρεσίες που προσφέρονται (οι οποίες είναι αρκετά καλές για τα ελληνικά δεδομένα).
Oι μεγαλοκαρχαριες εκτος απο το να τα αρπαζουν και να επιστρεφουν στο κρατος ελαχιστα εχουν και τεραστιες υποχρεωσεις που δεν τηρουν.Συντηρηση οδοστρωματος ,φωτισμος , τουαλλετες σε συχνα πυκνα σημεια και συντηρηση της εναλλακτικης διαδρομης .Μιλαμε για δρομους οπου σε ποσοστο 80-90% προυπηρχαν έλλειπε ο Μαλιακός και τα Τέμπη (που λείπουν ακόμα... )! πριν τους παραχωρησει ο σουφλιας με ενα νομο σε ιδιωτες
Αλλά, ακόμα και σε δρόμους που έγιναν εξ'αρχής με παραχώρηση όπως η Αττική οδός, ο ιδιώτης έχει βάλει γύρω στο 10% του κόστους!