Αγαπητοί "partsa" και "kostis"
Οπως κατ επανάληψιν αναφέρθηκε,τα νομίσματα αυτά στην συντριπτική τους πλειοψηφία άρχισαν το ταξίδι τους ανά τον κόσμο,από την εποχή της κοπής τους.Είναι και η φύση του αντικειμένου τέτοια που δικαιολογεί αυτή τη δυνατότητα.
Ναι ειδικά αυτά,μπορούν να ταξιδεύουν από χέρι σε χέρι και δια μέσω των γενεών.
Σημειωτέον δε πως ένεκα της πληθώρας των περισσοτέρων από αυτά,το ενδιαφέρον των επισήμων ανά τον κόσμο εμπλεκομένων φορέων (μουσεία,εφορίες αρχαιοτήτων,,) δεν επεκτείνεται πέραν της υπάρξεως ή όχι σημαντικών και σπάνιων κομματιών στη συλλογή τους.
Τα υπόλοιπα όπως είπαμε δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και στη περίπτωση που τα έχουν στη κατοχή τους απλά τα αποθηκεύουν.
Καλώς λοιπόν επαναλαμβάνω,υπάρχει και η νόμιμη διάθεσή τους σε ιδιώτες συλλέκτες.
Επίσης,αφού επιμένετε να υποστηρίζετε ως ορθή και δικαιολογημένη την προσωπική/υποκειμενική σας "οπτική",περί του απολύτως παρανόμου να εκπατρίζονται οι ελληνικές αρχαιότητες,όπως και της απαράδεκτης ημεδαπής κρατικής ολιγωρίας,παρακαλώ επισκεφτείτε τον ιστότοπο που σας παραθέτω και ρίξτε μιά ματιά στις μόνιμες συλλογές που εκθέτει το εν λόγω μουσείο.
(Το συγκεκριμένο μουσείο επιλέχθηκε τυχαία εν είδει παραδείγματος)
http://www.benaki.gr/index.asp?lang=gr&id=10101Ειδικότερα αυτές της κινέζικης και προκολομβιανής τέχνης,που περιλαμβάνουν χιλιάδες πανάρχαια κομψοτεχνήματα/έργα τέχνης.
Και ιδού το ερώτημα που σας προσκαλώ να απαντήσετε,βασιζόμενοι στην προσωπική σας "οπτική":
Θεωρείτε πως τα συγκεκριμένα αντικείμενα νομίμως αφαιρέθηκαν από την κατοχή των λαών κληρονόμων τους,ώστε να βρεθούν σε ιδιωτικές συλλογές αρχικά και σε ξένο μουσείο τελικά διά της μεθόδου της δωρεάς;
Και αν όχι,δικαιούνται οι λαοί κληρονόμοι τους να αξιώσουν τον επαναπατρισμό τους και το όποιο μουσείο μας να συμμορφωθεί ως οφείλει,αφού και εμείς άλλωστε διακαώς εγείρουμε τις ίδιες αξιώσεις;