Στέκι Συλλεκτών

Γενική συζήτηση => Κουβέντα να γίνεται! => Μήνυμα ξεκίνησε από: NMS στις Φεβρουάριος 15, 2016, 01:56:40 πμ



Τίτλος: Ιστορια Τεχνης, Νεο καλλιτεχνικο κινημα στην Ελλαδα!!!!!
Αποστολή από: NMS στις Φεβρουάριος 15, 2016, 01:56:40 πμ
οκ... δεν ειναι νεο καλλιτεχνικο κινημα... αλλα μια πλακα δικη μου... κατι που εγραψα εμπνευσμενος απο την ιστορια τεχνης που διδασκομαι στο ΙΕΚ.... ελπιζω να σας αρεσει...
υποψιν... το ροκοκο στην μουσικη αναφερεται ως στυλ γκαλαντ... ενω τον Φωβισμο τον ονομασε ετσι ενας κριτικος τεχνης σε μια εκθεση τεχνης στο Παρισι το 1907.... αυτα τα αναφερω σαν επεξηγηση στο τι ακολουθει... μιας και δεν θελω να παρεξηγηθει το γραπτο μου... χαχαχα
λογικα καταλαβαινεται και ποια λεξη ειναι που εχει "τροποποιηθει" απο το συστημα... για ευνοητους λογους... ;)


Ερωτηση 4711Γ: Τι γνωρίζεται για τον Γιαγιαϊσμό και ποια τα χαρακτηριστικά του; Αναφέρεται τους κύριους εκπροσώπους του και χαρακτηριστικά έργα τους.
 
Απάντηση:  



Αρκετά χρόνια μετά το κίνημα των Nτανταϊστων, συναντάμε το κίνημα των Γιαγιαϊστών!

Ο Γιαγιαϊσμός εμφανίστηκε στα μεταμνημονιακά χρόνια της Ελλάδας, από καλλιτέχνες της πολιτικής ζωής της χώρας, που ζώντας όντως στον κόσμο τους, έβλεπαν τις εξελίξεις από διαφορετική σκοπιά από ότι τον έβλεπαν αλλά και τον ζούσαν οι υπόλοιποι έλληνες πολίτες!
 
Δημιουργός του κινήματος είναι ο Γεώργιος Παπανδρέου, μετά από πρωθυπουργική δήλωση του το 2009 από το εξωτικό Καστελόριζο.
 
Το όνομα του προήλθε από το Για.. Για...(θα πει Ναι, στα Γερμανικά), που έλεγαν όλοι οι πολιτικοί σε κάθε πρόταση (για μειώσεις σε συντάξεις και φορολογίες), των Γερμανών συναδέλφων τους, και το πρωτοείπε ένας κρητικός (εξ Ηρακλείου) σε μια έκθεση κεμπάπ στου Μπαϊρακτάρη το 2012!
 
Το συναντάμε τόσο στην ζωγραφική όπου όλοι οι πολιτικοί πραγματικά "ζωγραφίζουν" με αυτά που ψηφίζουν, στην γλυπτική όπου κυριαρχούν τα σχεδόν αποστεωμένα πεινασμένα σώματα των ελλήνων και των λαθρομεταναστών, στην μουσική αφού σφυρίζουν αδιάφορα, στην λογοτεχνία με την υπέροχη τριλογία των μνημονίων αλλά και την ποίηση, με τα φορολογικά μέτρα, που είναι ποιητικά αριστουργήματα χωρίς ρίμα, νόημα και ουσία.
 
Κύρια χαρακτηριστικά των έργων τους είναι ο έντονος στ######σμός μιας και δεν νοιάζονται για το γύρω αλλά μόνο για τον εαυτούλη τους, ενώ κυριαρχεί η έντονη λιτότητα, η απόλυτη έλλειψη χρημάτων στην αγορά και η ανυπαρξία συντάξεων και του κοινωνικού κράτους!
Επίσης επικρατεί ο αφαιρετισμός τόσο στα μαγαζιά που κλείνουν  αλλά και τα σπίτια ιδιωτών που κατάσχονται και βγαίνουν σε πλειστηριασμούς, όσο και στον ελληνικό πλούτο που πουλιέται σε ξένους και αφαιρείτε από τα ελληνικά χέρια.
Σημαντική επίδραση στο καλλιτεχνικό κίνημα αυτό είχαν οι αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις και η πλήρης αποχαύνωση του κοινωνικού ιστού της χώρας.
 
Η θεματολογία τους είναι: Τρίτη ηλικία και συνταξιούχοι, άνεργοι, η ελληνική επαρχία με αγρότες και σύγχρονα μηχανήματα όπως τρακτέρ, βαλμένα στο αστικό φόντο της πλατείας συντάγματος και της βουλής. Ιδιαίτερη θέση στην θεματολογία τους έχουν οι θαλασσογραφίες όπου κυριαρχούν φουσκωτά με λαθρομετανάστες, άλλοτε πνιγμένους κι άλλοτε προσπαθώντας να φτάσουν στις ακτές, δημιουργώντας έτσι  μια απόκοσμη ατμόσφαιρα που κυριαρχεί ο πόνος και η απελπισία, συναισθήματα που έτσι κι αλλιώς υπάρχουν παντού στην Ελλάδα την περίοδο αυτή.
 
Κύριοι εκπρόσωποι του κινήματος στην Ελλάδα είναι: οι μεγάλοι ανθέλληνες "καλλιτέχνες" του είδους, Γεώργιος Παπανδρέου με χαρακτηριστικό έργο του το "Λεφτα Υπαρχουν",  Αντώνιος Σαμαράς Με έργο του "το Β μνημόνιο", Θεόδωρος Πάγκαλος με έργο του το "Μαζί τα Φάγαμε",  Αλέξιος Τσίπρας με έργο του "Πρώτη φορά Αριστερά", Γιάνης Βαρουφάκης με έργο του "Το Δημοψήφισμα" αλλά και το επικό ποίημα «Μπαρουφακιάδα», Παναγιώτης Καμένος με έργο του το "Παιδί με σπασμένο χέρι", Γεώργιος Κατρούγκαλος με έργο του "Το Ασφαλιστικό", και Ευκλείδης Τσακαλώτος με έργο του το "Ελλάδος Φορολόγησης".

Στην Γερμανία τον γιαγιαϊσμό τον συναντάμε και ως «στυλ Αρπάχτ».
Γνωστοί καλλιτέχνες Γερμανοί είναι οι εξης:
Άνγκελα Μέρκελ με το έργο της « Την Ελλάς ποδοπατούσα »
Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε με τα έργα του «το καροτσάκι του Διαβόλου» και «η έξοδος από ευρώ και Σέγκεν».

Σε άλλα μέρη του κόσμου υπό την επίδραση του στυλ αρπάχτ ο γιαγιαϊσμός εξελίχτηκε στον ΔουΝουΤουτισμό, γνωστό κι ως ΙΜFισμό, με κύριους εκφραστές  τον Δανό Πολ Τόμσεν με το έργο του «Μεταρρυθμίσεις», αλλά και την Γαλλίδα Κριστίν Λαγκάρντ με έργα της όπως «Η λίστα» και «το Στικάκι» που αποτελούν σταθμό στην ποίηση και την λογοτεχνία του κινήματος.

Τέλος αξίζει μια αναφορά και στον μεγάλο Φιλανδό καλλιτέχνη Όλι Ρεν με το μεγαλειώδες έργο του «Καλό Κουράγιο».


ΝΜS




Τίτλος:
Αποστολή από: ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις Φεβρουάριος 15, 2016, 02:30:16 πμ
Καταπληκτικο!!!!!!!!!


Τίτλος:
Αποστολή από: nestor34 στις Φεβρουάριος 15, 2016, 07:22:39 μμ
τι βαθμό σου βάλανε;


Τίτλος:
Αποστολή από: NMS στις Φεβρουάριος 15, 2016, 07:43:17 μμ
χαχαχαχα αυτο δεν ειναι μερος της Ιστοριας Τεχνης φυσικα ... αλλα ισως το παω εκει να γελασουμε λιγο... χαχαχαχα 
μεχρι στιγμης στο ΙΕΚ παω καλα παντως...! ;)


Τίτλος:
Αποστολή από: μαρκος στις Φεβρουάριος 15, 2016, 08:07:22 μμ
Νικολα μετα το ποιητικο σου ταλεντο αναδυκνιεται και αλλη μια πτυχη του πλουσιου ταλεντου σου,εγω παντως δηλωνω οπαδος του καλλιτεχνικου σου κινηματος και δηλωνω οτι ειμαι ο ποιο φανατικος σου,σε ενδειξη συμπαραστασης του κινηματος σου αυριο θα κλεισω την γεφυρα Αγ.Νικολαου για 1 λεπτο ;D ;D ;D
http://www.eurocreta.gr/images/Agios/Agios-Nikolaos-Harbor.jpg (http://www.eurocreta.gr/images/Agios/Agios-Nikolaos-Harbor.jpg)


Τίτλος:
Αποστολή από: NMS στις Φεβρουάριος 16, 2016, 12:06:22 πμ
χαχαχαχαχαχαχαχαχα να σε καλα Μαρκο μου!

ε τοτε συνεχιζω την μελετη και αναφορα στο καλλιτεχνικο κινημα....




Η ένωση των τριών αυτών κινημάτων (Γιαγιαϊσμός, Στυλ Αρπάχτ, ΔουΝουΤουτισμός - ΙΜFισμός) ονομάστηκε από τους ειδικούς «Τρόικα».

Σαν κίνημα από την αρχή προσπάθησε να επιβληθεί των άλλων κινημάτων που συνυπήρχαν με αυτήν, όπως το κίνημα των αγανακτισμένων κτλ,  και σε πολλές περιπτώσεις το κατάφεραν.

Την περίοδο αυτή βλέπουμε μια μεταστροφή της τέχνης της κυβερνήσεως, όπου κυριαρχούν οι κάθετες γραμμές και τα όρια, αλλά ταυτόχρονα με μεγάλη δεξιότητα και με την τεχνική του sfumato (αργό πέρασα από τον ένα τόνο στον άλλο χωρίς αισθητή οπτική διαφοροποίηση) που το είχαμε δει στην αναγέννηση, οι κάθετες γραμμές εγκαταλείπονται, και τα όρια αχνοφαίνοται σε σημείο που νομίζεις ότι δεν υπάρχουν πια!
Το αργό πέρασμα επιτυγχάνεται με δικαιολογίες και φανφάρες ενώ πολλές φορές συναντάμε και φευτοεπαναστατικές  δηλώσεις κι εξαγγελίες για το θεαθήναι.

Έτσι επανέρχεται ο ραγιαδισμός και οι μορφές των προσωπικοτήτων της πολιτικής σκηνής μοιάζουν αποκαρδιωμένες και με σκυφτό κεφάλι, νικημένες έχοντας κάνει συμφωνίες που δεν μπορούν να τηρηθούν από κανένα! Παρόλα αυτά… έχουν επιτευχθεί οι υποχθόνιοι σκοποί τους και οι ίδιοι μετά από σύντομο χρονικό διάστημα συνεχίζουν ακάθεκτοι το καταστροφικό και συνάμα καλλιτεχνικό έργο τους!

Η καλλιτεχνική πάλη ανάμεσα στην τρόικα και σε νέα κινήματα που μπορεί να εκδηλωθούν συνεχίζεται έως τις μέρες μας, αν και ο κοινωνικός ιστός της Ελλάδος δεν δείχνει πια να συμμερίζεται τις ιδέες του κινήματος των γιαγιαϊστών και ζητάει κάτι καινούργιο για να εκφραστεί, χαρίζοντας ταυτόχρονα στους γιαγιαϊστές την… τρόικα του στεατοπυγικού τους υποσυστήματος.


ΝΜS



Τίτλος:
Αποστολή από: NMS στις Φεβρουάριος 16, 2016, 09:56:28 μμ
ξεχασα την χρωματολογια...

Χρωματολογία: Οι καλλιτέχνες του κινήματος των γιαγιαϊστών χρησιμοποιούν σχεδόν όλα τα γνωστά χρώματα των κομμάτων της ελληνικής βουλής (μπλε, πράσινο, πορτοκαλί, κόκκινο, θαλασσί, κίτρινο, λευκό κτλ) ενώ πολλές φορές κάνουν και ενδιαφέροντες συνδυασμούς (συνεργασίες) με αυτά! 

Έκπληξη πάντως προκαλεί το γεγονός ότι παρόλη την πληθώρα χρωματικών αποδόσεων από όλα τα κόμματα.., το αποτέλεσμα στην καλλιτεχνική - πολιτική σκηνή της Ελλάδος είναι το ίδιο, ένα άθλιο πρωκτώδες καφέ, της κένωσης του παχέως εντέρου, που φυσικά προκαλεί στον θεατή και το ανάλογο συναίσθημα….


Τίτλος:
Αποστολή από: dionisisx στις Φεβρουάριος 18, 2016, 09:27:20 μμ
Αν έχεις facebook Νικόλα, βάλτο και εκεί...  :-*


Τίτλος:
Αποστολή από: fanis στις Φεβρουάριος 20, 2016, 01:53:29 μμ
Μπράβο Νικόλα👏