Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάιος 15, 2024, 06:50:09 πμ
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 91
76  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Υπάρχει όριο; στις: Φεβρουάριος 12, 2018, 02:14:09 πμ
- Υπάρχει όριο στον αριθμών των λιρών που μπορεί να αγοράσει κάποιος απο την ΤτΕ ανα μήνα?

- Τα λεφτά τα θελει μετρητό ή δεχεται και έμβασμα απο τράπεζα εσωτερικού με το ποσό;
Ισχύει ακόμα αυτο;
http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Markets/LIRA/goldlira.aspx

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να πωλήσουν χρυσό απαιτείται να γνωστοποιήσουν τον αριθμό του λογαριασμού (προσκομίζοντας βιβλιάριο καταθέσεων ή άλλο αποδεικτικό με τον αριθμό ΙΒΑΝ) στον οποίο θα πιστωθεί το αντίτιμο της συναλλαγής. Όσοι επιθυμούν να αγοράσουν χρυσές λίρες Αγγλίας θα πρέπει να καταβάλουν το αντίτιμο σε μετρητά.


Ναι ρε johneko, τι δεν καταλαβαίνεις?
Για να πουλήσεις:
Θα σου καταθέσουν τα λεφτά στην τράπεζα. Από κει εσύ θα τα παίρνεις 60-60-60 την ημέρα (ή τώρα πια, 1.800 κάθε μήνα).
Για να αγοράσεις:
Θα πρέπει να τους πας το χρήμα μετρητό. Έμβασμα από τράπεζα, δεν δέχονται.
Αν πας λοιπόν με μια βαλίτσα λεφτά, παίρνεις όσες λίρες θέλεις.
Από κει και πέρα βέβαια, θα στείλει (η ΤτΕ) στην εφορία σου ένα ραβασάκι που θα λέει:
"Ο κ. johneko, ΑΦΜ 123456789 ήρθε και μας έφερε μια βαλίτσα με τόσα μετρητά".
Το τι θα κάμει η εφορία σου, δεν το ξέρω.
Επίσης, θα δώσουν την πληροφορία και σ' αυτούς που ψάχνουν τα ξεπλύματα και τις εγκληματικές δραστηριότητες (δεν ξέρω ποιοι είναι, η ασφάλεια, κάτι εισαγγελείς, το FBI, δεν ξέρω).

Σε κάθε περίπτωση, κάποιος κοιτάει τι είναι αυτός που έκανε νταραβέρι με ΧΨΩ λεφτά (και που τα βρήκε). Όσο πιο μεγάλο είναι το ΧΨΩ, τόσο πιο καλά ψάχνουν.
77  Νομίσματα / Χρυσά νομίσματα / Απ: Proof πεντόλιρο 1937 Εδουάρδος VIII στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 11:25:55 μμ
Πως μιλάς εστι για την Wallice !!!!

Λες να με τρέχει στα δικαστήρια?
78  Νομίσματα / Χρυσά νομίσματα / Απ: Proof πεντόλιρο 1937 Εδουάρδος VIII στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 11:10:40 μμ
για την αγάπη της Simpson


Τον είχε τρελλάνει τον τύπο αυτή η ποuτα.

Να δείτε το έργο "Ο λόγος του Βασιλιά" (όποιος δεν το έχει δει).

Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟ, και αναφέρεται η ιστορία και του μ...όδουλου Εδουάρδου μέσα:

http://www.imdb.com/title/tt1504320/
79  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 04, 2018, 10:16:06 μμ
Το συμπερασμα οτι εγω θεωρω το ευρω τον λογο που η χωρα βυθιζεται στα δημοσια ελλειματα της απο ποια εκφραση μου το εβγαλες;
εγω εννοω οτι η χωρα με την κατασπαταληση των τελευταιων 30 ετων βουλιαξε. Το ευρω απλα εκοψε τιε εξαγωγες λογω του οτι ειναι ενα νομισμα σκληρο που δε μπορουμε συν της αλλης να κανουμε σαν ελλαδα νομισματικη πολιτικη.
Η χωρα δεν προκειται να εκσυγχρονιστει διοτι δεν το θελει ο δημοσιος τομεας λερναια υδρα που εχουμε. Δημοσιο τομεα που ομοιο του δεν εχει να επειδειξει η συγχρονη ιστορια της Ευρωπης. Και οι προσληψεις συνεχιζονται.

Έγραψες (επί λέξει) το εξής:
Με τα εμπορικά πλεονάσματα μαμούθ της Γερμανίας λογικό πλέον να σκληραίνει το Ευρώ.
Η Ελλαδίτσα και κάτι που εξήγαγε πλέον δεν θα μπορεί.
Αργά η γρήγορα η χώρα θα πνιγεί στο δημόσιο έλειμα που η ίδια δημιούργησε.

Απ' αυτά εγώ κατάλαβα ότι:
Πλεονάσματα στη Γερμανία => σκληρό (ακριβό) ευρώ => μείωση εξαγωγών Ελλάδος => αύξηση δημοσίου ελλείμματος => πνίξιμο της χώρας.

Να μην κάνω τώρα οικονομικές αναλύσεις, αλλά εκτός απ' το πρώτο "=>", στα υπόλοιπα διαφωνώ (λίγο ή πολύ) στο ότι το καθένα είναι συνέπεια του προηγουμένου.

Αν δεν τα εννοούσες έτσι (και μ' αυτή τη σειρά), σε παρενόησα.

Κατά τα λοιπά (δημόσιος τομέας, προσλήψεις, Λερναία Ύδρα κλπ) με βρίσκεις σύμφωνο 100%.
80  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 04, 2018, 09:46:39 μμ
θα ηθελα όμως να μας πεις που εδραζεις αυτην την προοπτικη για τον χρυσο

όμως ακομα καλυτερο όταν αιτιολογουνται

Φίλε golden kostas, ούτε την εδράζω κάπου, ούτε μπορώ να σου αιτιολογήσω αυτό που είπα.
Αν είχα τέτοιες ικανότητες, δε θα χρειαζόταν να κάνω καμία δουλειά στη ζωή μου, θα έπαιζα κάθε μέρα με την τιμή του χρυσού και θα είχα γίνει πάμπλουτος.

Ούτε προφήτης είμαι, ούτε μάγος.
Αλλά:
Το 2004 η λίρα έκανε 85 ευρώ (έχω αγοράσει τέτοιες, από την ΤτΕ μάλιστα, και έχω ανεβάσει εδώ το χαρτί της αγοράς). Σήμερα κάνει 250-260.
Αυτό είναι 3 φορές επάνω, 300%.
Τίποτα δεν αποκλείει ότι σε ένα αντίστοιχο ΟΡΑΤΟ χρονικό διάστημα στο μέλλον (δε μιλάω για 100 και 50 χρόνια) δεν θα ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
Να μηδενιστεί η αξία της, αποκλείεται.
Αυτό που είπα είναι ότι όποιος ΚΡΑΤΑ λίρες, δεν θα χάσει.
Και εξακολουθώ να το πιστεύω.

Μη θέλοντας όμως να πάρω ΚΑΝΕΝΑΝ στο λαιμό μου (γιατί μπορεί τα 1.067 να γίνουν και 500 για κανα-δυο χρόνια), ξεκαθαρίζω ότι αυτό είναι εκτίμηση, έκθεση πιθανότητας και όχι πρόβλεψη. Θεωρώ ότι πρόβλεψη δεν μπορεί κανείς να κάνει. Για τον λόγο που σου είπα πιο πάνω: Όποιος ΜΠΟΡΕΙ να κάνει, θα έβγαζε λεφτά απ' αυτή του την ικανότητα.

Κλείσιμο ματιού
81  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 04, 2018, 05:17:11 πμ
Οι φίλοι αναφέρθηκαν για διάλυση της ευρωζώνης και όχι για χρήση άλλου νομίσματος. Άλλο ή παράλληλο νόμισμα μπορείς να κυκλοφορήσεις όποτε θέλεις (υπάρχουν πολλές χώρες, αν όχι όλες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, που ήδη το κάνουν. Π.χ. η Γερμανία δέχεται ακόμη τα μάρκα). Συνεπώς αυτό που αναφέρεις είναι άσχετο με το σχόλιό μου.

Η διάλυση της ευρωζώνης θα έχει σαν αυτόματη και απαραίτητη συνέπεια την χρήση άλλου νομίσματος. Άλλων νομισμάτων, αν μιλάμε για πολλές (πέραν της μιας) χώρες που συμμετείχαν σ' αυτήν. Διότι βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παραμείνουν χώρες χωρίς νόμισμα.
Επομένως δεν καταλαβαίνω ποια είναι η διαφωνία σου. Με άλλα λόγια, διάλυση ΕΖ και έκδοση νέου πάνε πακέτο. Αναγκαστικά. Δεν μπορείς να αναφέρεσαι στο ένα χωρίς να λαμβάνεις υπ' όψη σου το άλλο.

Και όχι, δεν υπάρχουν "πολλές χώρες" που κυκλοφορούν παράλληλα νομίσματα. Η Γερμανία (που αναφέρεις), σεβόμενη τη συνέχεια και την αξιοπιστία του κράτους (που κάποτε εξέδωσε μάρκα), δήλωσε ότι "τα μάρκα που έχετε στα σεντούκια σας θα μπορείτε εσαεί να τα αλλάζετε με ευρώ". Ούτε εκδίδει (πλέον) μάρκα, ούτε είναι κυμαινόμενο το μάρκο ως προς το ευρώ, ούτε τίποτα τέτοιο. Και δεν μπορείς να το πεις ακριβώς "νόμισμα", γιατί έχω την εντύπωση ότι αν τα πας στο σουπερμάρκετ δεν θα στα πάρουν. Θα πρέπει να τα πας στην τράπεζα.

Για πες μου μια άλλη χώρα?
Ποιες είναι οι "όλες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων" που λες?
82  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 07:17:11 μμ
λετε να δουμε λιρα κατω και από τα 240€?

Ας πάει και 180.

Κάποια στιγμή (μέσα στην επόμενη δεκαετία, δηλ. μέχρι το 2028), θα πάει και 600.

Κράτα τες, και δε θα χάσεις.
83  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 02:52:33 μμ
Ξέρετε ότι για να διαλυθεί η ζώνη του ευρώ πρέπει να γίνουν διακρατικές συμφωνίες και διαπραγμάτευση χώρα-χώρα ;; Ξέρετε ότι η συντομότερη διαδικασία είναι περίπου 2 χρόνια?

Δε νομίζω ότι αν το 2015 επικρατούσε η άποψη του τρελλού καράφλα υπουργού οικονομικών με το ένα ν και αποφάσιζε να τυπώσει τα iou που είχε στο σαλεμένο του μυαλό ήταν θέμα διετίας για να αποκτήσουμε νέο (δικό μας) νόμισμα. Θα ήταν έτοιμο σε 15 μέρες, και τα κανονικά χαρτονομίσματα σε δυο μήνες. Τα κέρματα σε τρεις.

Για ποια κανονική διαδικασία, και ποια διαπραγμάτευση μιλάς....
Αφού δεν θα είχαν λεφτά να πληρώσουν τον κόσμο, σ' αυτά θα κόλλαγαν?
84  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 02:46:57 μμ
η χώρα θα πνιγεί στο δημόσιο έλειμα που η ίδια δημιούργησε.

Να με συμπαθάς, κύριε sarafis, αλλά δεν φταίει το ευρώ για το δημόσιο έλλειμμα που δημιούργησε η χώρα.

Διότι το έλλειμμα δεν δημιουργήθηκε από ανισορροπία του ισοζυγίου εξωτερικών πληρωμών (εννοώ: εισαγωγές μεγαλύτερες από εξαγωγές), αλλά από τους ΔΑΝΕΙΣΜΟΥΣ στους οποίους το δημόσιο προέβαινε, αλόγιστα, σα να μην υπάρχει αύριο στην αποπληρωμή τους (που κάποτε θα ερχόταν).
Ναι μεν εισάγουμε περισσότερα από όσα εξάγουμε, αλλά έχουμε πόρους εισαγωγής ΣΚΛΗΡΩΝ νομισμάτων (ευρώ, δολλάρια, γιέν κλπ) και άλλους εκτός των εξαγωγών. Τουρισμός και ναυτιλία είναι οι κυριότεροι.

Ναι, θα μας έφταιγε το σκληρό ευρώ αν οι εξαγωγές μας μειωνόντουσαν λόγω αυτού. Αλλά ποιες εξαγωγές? Αφού δεν υπάρχουν προϊόντα προς εξαγωγή.
Και για το ότι έχουν σταματήσει οι παραγωγικές διαδικασίες σε πάρα πολλούς τομείς, δεν φταίει το ευρώ, φταίει το ξερό μας το κεφάλι και μόνο. Αντίθετα θα έλεγα, το ευρώ θα μπορούσε να αποτελέσει μια ευκαιρία για τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής μας, αλλά την πετάξαμε κι αυτήν, στα αζήτητα.

Τώρα πια (δυστυχώς) δεν μπορεί να αλλάξει κάτι από όλα όσα έχουν γίνει, και γι' αυτό συμφωνώ με τον golden kostas ότι είμαστε και με τα δυο πόδια έξω.

Αλλά να ξέρουμε γιατί έχουμε φτάσει εδώ, και να μην έχουμε αυταπάτες.
Γιατί (μην ξεχνάς ότι) ισχύει το: "Λαός που δεν ξέρει την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει", όπως είπε και κάποιος μεγάλος.
85  Άλλες Συλλογές / die-cast / Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL στις: Ιανουάριος 31, 2018, 06:30:23 μμ

Δεν υπάρχει θέμα συγγνώμης. Όλοι μας κάνουμε λάθη. Για τους ανθρώπους είναι.
Να ξέρεις πάντως (και άσχετα με τις τουρμπίνες και τα jet - δεν είναι το ίδιο πράμα - ή μάλλον το jet είναι τουρμπίνα, οι τουρμπίνες δεν είναι όλες jet) ότι όταν ένα πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, είναι αποτυχημένο σχέδιο.

Το κύμα για να σηκωθεί, χρειάζεται ενέργεια. Δηλαδή καύσιμο.
Αν λοιπόν καταφέρεις να φτιάξεις πλοίο που θα τρέχει μέσα στο νερό χωρίς να σηκώνει καθόλου κύμα, τότε έχει μεγάλη οικονομία καυσίμου. Καις καύσιμο μόνο για να καταπολεμήσεις τις τριβές κύτους-νερού.
Αν το πλοίο σηκώνει πολύ κύμα, τότε καις καύσιμο για να ανακατεύεις τα χαλίκια στις παραλίες όπου αυτό φτάνει (και σκάει).

Οι "βολβοί" που έχουν τα καινούρια πλοία στην πλώρη (χαμηλά, μέσα στο νερό) αυτό ακριβώς κάνουν:  Εξουδετερώνουν τη δημιουργία κυματισμού.
Και η επίδραση τους είναι τόσο σημαντική (από τότε που ανακαλύφτηκαν) ώστε ακόμα και παλιά πλοία κάνουν τη μετατροπή και βάζουν βολβό στην πλώρη.
Φαίνεται ότι του κεντέρη ο βολβός δεν ήταν καλά υπολογισμένος, και γι' αυτό σήκωνε κύμα.

Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια (ήμουν πολύ πιτσιρικάς και τσαλαβούταγα σε παραλίες) που δεν υπήρχαν βολβοί στα πλοία, κάθε φορά που πέρναγε πλοίο στα ανοιχτά, μετά από λίγο "ερχόταν το κύμα του". Τώρα πια αυτό δεν συμβαίνει. Έχουν βελτιωθεί πολύ οι υδροδυναμικές σχεδιάσεις των σκαριών. Περνάει πλοίο δεκαπλού μεγέθους από τα τότε, και δεν έρχεται τίποτα.
Σε κάθε περίπτωση, όταν πλέεις (σαν καπετάνιος, με οτιδήποτε σκάφος, έστω και μικρή φουσκωτή βάρκα) μέσα σε λιμάνι, είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις αργά, για να μην κουνάς τα σκάφη που είναι δεμένα και χτυπάνε μεταξύ τους.

Κατά τα λοιπά, μην περιμένεις ότι ο Wankel (rotary) κινητήρας θα κάνει κάτι σπουδαίο στο μέλλον... Ήταν ένας κομήτης που πέρασε και χάθηκε.
Πάρε άλλο αμάξι.
86  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Προγνωστικά Χρυσού 2018 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:14:07 μμ
Γιατί πέφτει πάλι ρε λεβέντες;

Βάρυνε.
87  Άλλες Συλλογές / die-cast / Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:12:33 μμ
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης

http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.


Το διάβασα και το άρθρο.
Εσύ που τους βρήκες τους jet κινητήρες στο Αίολος Κεντέρης?
Γιατί εγώ διάβασα (στο άρθρο που εσύ μου έδειξες):

Παράθεση
• Περιγραφή πλοίου: Το υπό ελληνική σημαία πλοίο με το όνομα «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» («AEOLOS KENTERIS I»), εγγεγραμμένο στα νηολόγια Μυτιλήνης, με αριθμό νηολογίου 37, ΙΜΟ 9210103, με Διεθνές Διακριτικό Σήμα SYDK, ολική χωρητικότητα 3560,18 κόρους, καθαρή χωρητικότητα 1.872,05 κόρους, μήκος 108,70 μέτρα, πλάτος 15,70 μέτρα, βάθος 4,00 μέτρα και είναι εφοδιασμένο με τέσσερις (4) ντήζελ μηχανές, ιπποδυνάμεως 32.400 KW έκαστης.


Άλλο ντήζελ, και άλλο jet, ξέρεις, φίλε Herakliotis.
Τόσο μικρά πλοία δεν έχουν jet.
2.000 τόνοι είναι αυτό.
Jet μπαίνουν σε πάνω από 100.000.
88  Άλλες Συλλογές / die-cast / Απ: Κινητηρας NSU - WANKEL στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:00:17 μμ
ο κινητήρας jet είναι ακαταμάχητος.
Σκέψου, ότι jet κινητήρες έχουν (εδώ και μερικά χρόνια) αρχίσει να μπαίνουν και σε μεγάλα πλοία (συνήθως κρουαζιερόπλοια).
Οι αποδόσεις τους τους καθιστούν συμφέροντες και οικονομικούς για πάρα πολλές χρήσεις (αέρας, θάλασσα, ξηρά).
Είναι δυνατόν ο Wankel να αποκτήσει ξαφνικά μέλλον, όταν ανά μονάδα καυσίμου η μηχανική του απόδοση του είναι τόσο χαμηλή? Σαν αρχή, είναι ένας δίχρονος κινητήρας.
Και έχει και τόσο ταχεία φθορά εξαρτημάτων (τα ελατήρια στις άκρες του ρότορα που τρίβονται με λύσσα)?



Οι κινητηρες τζετ δεν ειναι τοσο ακαταμαχητοι οσο πιστευεις !!
Παρε σαν παραδειγμα τους κινητηρες τζετ οπου ειχαν τα Αιολος Κεντερης και οι οποιες τελικα αντικαταστηθηκαν με συμβατικους κινητηρες με αποτελεσμα η Γαλλικη εταιρια να συρθει σε διεθνει δικαστηρια και να χασει μεγαλο μερος των χρηματων οπου χρωστουσε ο Ελληνας εφοπλιστης !!
http://hania.news/2017/11/19/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%86%CF%85%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%84/

εαν διαβασεις το αρθρο τα απονερα που αφηνουν στο περασμα τους κυνδινευουν ατομα που κανουν μπανιο χιλιομετρα μακρια αλλα και παραπλεοντα μικρα σκαφοι !!
Οι κινητητρες τζετ εχουν ενα σοβαρο μειονεκτημα.
Την εισροφησει τρομερης ποσοτητας αερα απο μπροστα και την τρομαχτικη εξοδο τους απο πισω.
Σε αεροπλανο πχ εαν βρεθεις ειτε μπροστα του ειτε πισω του εισαι χαμενος απο χερι !!
Σε μικρογραφια πχ αυτοκινητου δεν ξερω ποσο ζημια μπορει να προκαλεσει αυτη η τεχνολογια στο οτιδηποτε πχ βρισκετε απο πισω εν πληρη ισχυ !!
Η μαζντα δε απο την αλλη απ οσο ξερω ετοιμαζει εναν νεον επαναστατικο κινητηρα να ριξει στην αγορα ο οποιος θα ειναι οικονομικοτερος των ηλεκτρικων !!!
http://enkinisi.gr/2018/01/29/h-mazda-exei-balthei-na-swsei-ton-benzinokinhthra/
Καλως να ορισει !!! Θα τον περιμενω με αγωνια να αγορασω το πρωτο μου μαζντα  Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο


Τι να σου απαντήσω τώρα....

Θα σε ρωτήσω μόνο:

Έχεις δει κανένα κρουαζιερόπλοιο (σε "πλήρη ισχύ", όπως λες) να βγάζει από πίσω του (ή από όπου αλλού) "τρομαχτική έξοδο αέρα"?
Στο Ηράκλειο είσαι, αντιλαμβάνομαι, έρχονται πολλά εκεί κάθε μέρα.
89  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Χρυσες λιρες από coininvest στις: Ιανουάριος 30, 2018, 04:31:07 μμ
παιδια απο τον ιουλιο δεν εχω παρει κ ισως εχετε δικιο..βρειτε καπιον με λογαρισμο εξω δωστε του τα μετρητα κ να σας κανει εμβασμα να εχετε καβατζα απο εισερχομενα να τελειωνει η ταλαιπορια σας με τις καρτες

Για να πουλήσουν οι ξένοι με εμβάσματα πρέπει:
Ο αποστολέας του εμβάσματος (όνομα λογαριασμού και αποστολέα) να είναι Ο ΙΔΙΟΣ με τον παραλήπτη του αντικειμένου.
Αλλιώς δεν δέχονται την συναλλαγή.
(φοβούνται ξεπλύματα).
90  Eπενδυτικά Μέταλλα-Bullion / Χρυσός / Απ: Χρυσες λιρες από coininvest στις: Ιανουάριος 27, 2018, 11:18:30 πμ
Με πιστωτική κάρτα δεν υπάρχει πρόβλημα

Το έχεις κάνει και το λες αυτό?
Κι αν ναι, πόσο πρόσφατα?
Σελίδες: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 91
advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences