Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάιος 15, 2024, 11:04:58 πμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση σχετικά με την πολιτική πωλήσεων  (Αναγνώστηκε 2465 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
giannako
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7


Προφίλ
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 09:47:08 μμ »

 Ήθελα να ρωτήσω οσων αφορά την πώληση αντικειμένων μέσω της ενότητας στο site, αν κάποιος γνώστης αντιληφθεί οτι το αντικείμενο πωλείται πολύ φθηνά ή πολύ ακριβά σε σχέση μ' αυτο που αξίζει,  θα ενημερώσει για να " προστατέψει " τον πωλητή ή τον αγοραστή ; Το ίδιο ρωτάω και για τυχών μη γνήσια αντικείμενα που βγαίνουν προς πώληση ως γνήσια.  Αν γίνει αντιληπτή η μη γνησιότητα,  θα ειπωθεί ;
 Είμαι πολύ αρχάριος και θέλω σιγά σιγά να ξεκινήσω κάποιες αγορές,  το μόνο που με προβληματίζει είναι η αδυναμία μου να εκτιμήσω αν αξίζει η αγορά σαν τιμή ή σαν γνησιότητα.
 Αν υπάρχει η πολιτική οτι πωλητής και αγοραστής πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους, είναι σεβαστό,  πιστεύω προσωπικά όμως με τη βοήθεια των έμπειρων θα ενισχυθεί η αξιοπιστία των αγοραπωλησιών και η αυτοπεποίθηση αρχαρίων σαν εμένα.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας .
Καταγράφηκε
sabby
Χρυσό μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1040


Nothing is true.Everything is possible.


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 10:03:05 μμ »

Φίλε μου,πιστεύω ότι άν υπάρχει ένα μέρος που μπορείς να αγοράσεις κάτι με ασφάλεια,αυτό είναι το Στέκι.Πολλά απο τα προς πώληση είδη,περνάνε πρώτα απο την online εκτίμηση όπου τα μέλη λένε τη γνώμη τους.
Ακόμα και όταν αυτό δεν συμβεί,οι Διαχειριστές είναι πάντα παρόντες.
Είμαι και εγώ νέο μέλος και καταλαβαίνω τις επιφυλάξεις σου.
Αν θέλεις τη γνώμη μου,ξεκίνα τις όποιες αγορές σου απο τα παλαιότερα μέλη,τα οποία  δεν θα έθεταν υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία τους για μία πώληση.