Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάιος 02, 2024, 05:41:22 πμ
Σελίδες: [1] 2
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Γεια σας  (Αναγνώστηκε 9395 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
sushi
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 67


Προφίλ
« στις: Ιούνιος 22, 2011, 12:05:45 πμ »

Είμαι ο Φώτης, κατάγομαι από Κύπρο και έχω πάθος-μανία στην συλλογή νομισμάτων ελληνικού και κυπριακού ενδιαφέροντος!
Εντόπισα την σελίδα σας πριν μερικούς μήνες αλλά τώρα κατάφερα να ασχοληθώ μιας και ακόμη είμαι φοιτητής και είχα εξετάεις.

Καλώς σας βρήκα και ελπίζω να σας βοηθήσω με τις γνώσεις μου για τα κυπριακά νομίσματα αλλά και να μάω από εσάς για τα ελληνικά!
Καταγράφηκε
herakliotis
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 12213



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 22, 2011, 03:14:09 μμ »

Καλως ηρθες Φωτη!! Χαιρομαστε παρα πολυ και ειδικα εγω οταν ερχονται στην σελιδα μας αδερφια απο την Κυπρο!!
Εχετε περασει ηδη τα εικοσι πεντε ατομα απο την Κυπρο αλλα η δημοσια συμμετοχη περιοριζετε σε τρια τεσσερα ατομα!!
Θα χαρουμε πολυ να ποσταρεις στα διαφορα ποστ Ελληνικα και Κυπριακα και να μας μεταδωσεις οποια στοιχεια εχεις και εχουν ενδιαφερον!! (Ειδικα για τα Κυπριακα νομισματα μια και τελευταιως ασχολουμε και εγω με τα νομισματα σας φτιαχνωντας μια μικρουλα συλλογη)  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
giannist
Επίτιμο Χρυσό Μέλος
Πλατινένιο
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 7078



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 22, 2011, 04:18:27 μμ »

καλησπερα φωτη, καλως ηρθες στην παρεα μας,γιαννηςτ.
Καταγράφηκε
sushi
Νέος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 67


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 22, 2011, 10:28:50 μμ »

καλώς σας βρήκα παιδία και πιστέψετε με θα ασχοληθώ αρκετά Χαμόγελο