Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Μάρτιος 28, 2024, 05:43:00 μμ
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος πληρωμής στο Βατικανό!!!  (Αναγνώστηκε 2439 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
chronos
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« στις: Ιούνιος 13, 2018, 11:08:06 μμ »

Το πρωί πηγαίνοντας για τη δουλειά, διαπίστωσα ότι στη γωνία είχαν ξεκινήσει να κατεδαφίζουν ένα παλιό κτήριο που κάποτε λειτουργούσε ως φούρνος. Δεν κάνω πλάκα, αλήθεια είναι! Όλη μέρα λοιπόν, περίμενα να μάθω το αναπάντεχο νέο, που πάντα εμφανίζεται ότι ένας φούρνος γκρεμίζεται! Ιδού λοιπόν τι βρήκα στο γραμματοκιβώτιο:

Το Βατικανό μού είχε στείλει τη συνηθισμένη φόρμα παραγγελίας με προσυμπληρωμένα κάποια νομισματικά προϊόντα. Στη φόρμα ωστόσο, υπήρχε ένας ακόμα τρόπος πληρωμής με τον τίτλο "E-PAY". Στον ίδιο φάκελο υπήρχε και μία επιστολή, που έλεγε ότι πλέον διατίθεται και νέος, ηλεκτρονικός (!!!), γρήγορος (!!!) τρόπος πληρωμής. Η διαδικασία έχει ως εξής: Συμπληρώνουμε κανονικά τη φόρμα παραγγελίας και τους τη στέλνουμε, όπως ξέρουμε μέχρι τώρα. Ως τρόπο πληρωμής όμως, επιλέγομαι το "E-PAY". Ελέγχουμε αν έχει συμπληρωθεί σωστά το e-mail μας στη φόρμα παραγγελίας και αν χρειάζεται, το διορθώνουμε. Μετά την παραλαβή και την έγκριση της παραγγελίας μας, θα μας αποστείλουν ένα e-mail που θα περιέχει έναν σύνδεσμο. Ακολουθούμε το σύνδεσμο και μας οδηγεί σε μια ιστοσελίδα, όπου θα μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε το e-mail και το ΡΙΝ μας. Ακολούθως, εμφανίζεται το τελικό ποσό που μας έχουν χρεώσει για την παραγγελία μας, καθώς και μία φόρμα ηλεκτρονικού POS, όπου θα συμπληρώνουμε τα στοιχεία τής κάρτας μας και θα προχωράμε στην πληρωμή αμέσως. Το σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα να αλλάζουμε το ΡΙΝ όσες φορές θέλουμε. Ο τρόπος αυτός πληρωμής δεν θα είναι διαθέσιμος για τα φιλοτελιστικά προϊόντα τού 2018.

Τι να πω... Με πολύ αργά βήματα, φαίνεται ότι και η Εκκλησία εκσυγχρονίζεται...
Καταγράφηκε
teutates
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2469



Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 14, 2018, 05:42:35 πμ »

Θα ήταν εύκολο να μας αναφέρεις ποια νομισματικά προϊόντα σου δίνουν;
Να δούμε σαν νέος πελάτης τι σου προσφέρουν και πόσοι έχουν γυρίσει την πλάτη στο Βατικανό.
Καταγράφηκε

chronos
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 14, 2018, 11:22:00 μμ »

Θα ήταν εύκολο να μας αναφέρεις ποια νομισματικά προϊόντα σου δίνουν;
Να δούμε σαν νέος πελάτης τι σου προσφέρουν και πόσοι έχουν γυρίσει την πλάτη στο Βατικανό.

Στη φόρμα μού έχουν προσυμπληρώσει το αναμνηστικό δίευρο της "Ευρωπαϊκής Κληρονομιάς" σε κασετίνα (18 ευρώ), στο οποίο όμως έχουν ήδη ορίσει ως ποσότητα παραγγελίας ένα μόνο κομμάτι. Επίσης έχουν προσυμπληρώσει στη φόρμα (χωρίς όμως προσυμπληρωμένη ποσότητα) το εξής πακέτο προσφοράς, το οποίο πρώτη φορά το βλέπω να κυκλοφορεί από το Βατικανό: Το άλμπουμ με τα οχτώ νομίσματα της σειράς 2018 + την coincard 2018 + το γραμματόσημο του Πάπα 2018, όλα μαζί στην τιμή των 90 ευρώ! Εναλλακτικά, προσφέρουν μόνο το άλμπουμ σκέτο, χωρίς τα νομίσματα, στην τιμή των 18 ευρώ! Ωστόσο, στο φάκελο είχαν συμπεριλάβει φυλλάδια και με άλλα νομισματικά προϊόντα. Συγκεκριμένα, σε φυλλάδια υπήρχαν το χρυσό 10ευρο και 100ευρο στα 195 και 1.750 ευρώ αντιστοίχως και το διμεταλλικό 5ευρο στα 49 ευρώ. Υποθέτω ότι αφού μου έστειλαν φυλλάδια και με αυτά, θα δέχονταν από μέρους μου να τους τα παραγγείλω επιπλέον των ήδη προσυμπληρωμένων. Παζάρι κανονικό δηλαδή!

Εν τω μεταξύ, οι τιμές είναι τόσο χαμηλές (18 ευρώ το αναμνηστικό δίευρο σε κασετίνα και 90 ευρώ άλμπουμ με τη σειρά, την coincard και το γραμματόσημο!!!), που σκέφτομαι να τους κάνω σεφτέ και να παραγγείλω αρκετά! Δεν έχω μπει μέχρι τώρα στη διαδικασία τού εμπορίου (εκτός ελαχίστων αντικειμένων, που μου περίσσευαν και ήθελα να τα ξεφορτωθώ), αλλά με τέτοιες τιμές αγοράς, σκέφτομαι ότι κάποιο κέρδος θα έβγαζα, αν μεταπωλούσα ένα δυο στο eBay, μόνο και μόνο για να καλύψω ένα μικρό μέρος των εξόδων αγοράς των κομματιών που με ενδιαφέρουν για την προσωπική μου συλλογή. Χαχα! Σαν να βλέπω θέατρο σκιών "Ο Καραγκιόζης έμπορας", αισθάνομαι (φυσικά αυτοσαρκάζομαι μόνο, γιατί εγώ είμαι αυτός που θεωρώ τον εαυτό μου άσχετο με αυτά τα πράγματα και δεν έχω καμία πρόθεση να θίξω την υπόληψη άλλων συλλεκτών που εμπορεύονται νομίσματα)!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2018, 11:36:42 μμ από chronos » Καταγράφηκε
Vangeliz
Αργυρό μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 933


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 02, 2018, 07:48:26 μμ »

Μιας που το δοκίμασα τον νέο τρόπο πληρωμής είπα να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου.
Έστειλα κανονικά την φόρμα συμπληρωμένη, απλά για τρόπο πληρωμής είχα βάλει το E-Pay.
Κάποια στιγμή έλαβα ένα e-mail ότι η παραγγελία μου παραλήφθηκε, όπως συνήθως.
Έπειτα μου ήρθε ένα e-mail για να πληρώσω μέσω του e-pay. Σε οδηγεί στο σάιτ https://www.ufn.va/en/ στο οποίο κάνεις login με το e-mail σου και το pin που υπάρχει στη φόρμα και επιλέγεις πληρωμή με mastercard ή visa.
Δοκίμασα με Ελληνική κάρτα μπας και... αλλά κλασσικά δεν τη δέχτηκε. Οπότε χρησιμοποίησα του εξωτερικού.
Η πληρωμή έγινε άμεσα και μπορώ να εκτυπώσω την απόδειξη.
Πλέον υπάρχει ιστορικό αγορών και βλέπεις και την εξέλιξη της παραγγελίας σου.
Τώρα μένει να το κάνουν και λίγο πιο αυτόματο... ώστε να περνάει από υπάλληλο μόνο όταν υπάρχουν αλλαγές στην προσυμπληρωμένη παραγγελία...
Καταγράφηκε

Το προφίλ μου στο colnect.
https://colnect.com/en/collectors/collector/BadVariemai
chronos
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 22, 2018, 12:29:19 πμ »

Ειλικρινά ας μου εξηγήσει κάποιος πώς δουλεύουν εκεί στο Βατικανό! Στις 18 Ιουνίου τους στέλνω φόρμα παραγγελίας για νομισματικά προϊόντα έκδοσης Ιουνίου 2018, έχοντας επιλέξει το νέο τρόπο πληρωμής "e-pay". Περνάνε τρεις μήνες και δεν έχουν δώσει σημεία ζωής. Στις 14 Σεπτεμβρίου μού στέλνουν διαφημιστικό e-mail, που φαντάζομαι ότι το έστειλαν σε όλους, προτείνοντάς μου να παραγγείλω νομισματικά προϊόντα έκδοσης Ιουνίου 2018, αφού έως τότε "δεν είχαν λάβει κάποια παραγγελία από εμένα για τη συλλογή αυτή". Αμέσως τους απαντώ ότι βάσει αυτού του σχολίου στο διαφημιστικό τους e-mail, ότι "δεν έχουν λάβει παραγγελία από εμένα για προϊόντα Ιουνίου 2018", πιθανολογώ ότι έχουν χάσει τη φόρμα παραγγελίας που τους είχα στείλει στις 18 Ιουνίου, επισυνάπτοντας αφενός την λόγω φόρμα και αφετέρου ένα αντίγραφο από τότε e-mail τής παραγγελίας, με όλα τα στοιχεία γνησιότητας της υπηρεσίας e-mail, για να αποδείξω την ημερομηνία και την ώρα που τους την είχα αποστείλει. Έχει περάσει μια βδομάδα και ακόμα δεν έχω λάβει κάποια επιβεβαίωση ότι έστω έχουν λάβει το αίτημά μου και θα επεξεργαστούν το πρόβλημα. Μα τι τύποι είναι αυτοί, στον κόσμο τους ζούνε; Γιατί γράφουν έτσι τον πελάτη; Με κάτι τέτοια καβαλημένα καλάμια, οι πελάτες χάνονται σιγά σιγά!
Καταγράφηκε
athas
Πλατινένιο
******
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 10403



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 22, 2018, 08:04:45 πμ »

..... Στις 14 Σεπτεμβρίου μού στέλνουν διαφημιστικό e-mail, που φαντάζομαι ότι το έστειλαν σε όλους,...  Γιατί γράφουν έτσι τον πελάτη; Με κάτι τέτοια καβαλημένα καλάμια, οι πελάτες χάνονται σιγά σιγά!
Οντως το έστειλαν σε όλους. Κατά τα άλλα στη φόρμα τους τα αναφερόμενα προϊόντα εμφανίζονται ως sold out.
Οσον αφορά την τελευταία ερώτηση, μόνος σου δίνεις και την απάντηση. Χαμόγελο  Σαρκασμός
Καταγράφηκε

*Λάθε βιώσας*
chronos
Τακτικός
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 03:47:56 μμ »

..... Στις 14 Σεπτεμβρίου μού στέλνουν διαφημιστικό e-mail, που φαντάζομαι ότι το έστειλαν σε όλους,...  Γιατί γράφουν έτσι τον πελάτη; Με κάτι τέτοια καβαλημένα καλάμια, οι πελάτες χάνονται σιγά σιγά!
Οντως το έστειλαν σε όλους. Κατά τα άλλα στη φόρμα τους τα αναφερόμενα προϊόντα εμφανίζονται ως sold out.
Οσον αφορά την τελευταία ερώτηση, μόνος σου δίνεις και την απάντηση. Χαμόγελο  Σαρκασμός

Επιτέλους σημεία ζωής από την "Αγία Έδρα"! Μετά από ένα μήνα από τότε που τους είχα στείλει e-mail διαμαρτυρίας για το γεγονός ότι είχαν χάσει τη φόρμα παραγγελίας που τους είχα στείλει τον Ιούνιο, μου έστειλαν απάντηση σήμερα, ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία και λέγοντας ότι η παραγγελία μου θα δρομολογηθεί το συντομότερο δυνατό. Έστω και αυτό κάτι είναι! Τώρα περιμένω πάλι να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

advertisement

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Theme Sus By CeeMoo
Cookies preferences